Vakantiehuis Huize Bellefroid

Huize Bellefroid

3 reviews over Vakantiehuis Huize Bellefroid in het Nederlands

prima plek !!!

dirk gysemberg, 26-11-2008

super gastvrouw en -man ! zeer vriendelijk onthaal en zeer hulpzame mensen ! top !

Prima vakantiewoning !

Van Dyck Guy, 26-11-2008

Ik was één van die Herentalse vrienden en ook ik was bijzonder gecharmeerd door de gastvrijheid van de eigenaars ! Als hobbykok mocht ik zelfs gebruik maken van Jacq's bijzondere kruidentuin !

Absoluut een aanrader om te boeken ! Maar niet het eerste weekend van oktober 2009, want dan gaan wij waarschijnlijk terug ;-)

Guy

Zeker de moeite !

Luc Hermans, 28-10-2008

We zijn hier met acht Herentalse vrienden geweest in oktober en werden met een hartelijke gastvrijheid ontvangen door Annie en Jacq Bongers in hun mooie, ruime en kraaknette vakantiewoning waarin werkelijk alle comfort aanwezig is.

Het huis heeft een prachtige tuin vol fruitbomen en buxusplanten en is schitterend gelegen

om de omgeving met de fiets te verkennen.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huize Bellefroid in Kinrooi (Ophoven), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huize Bellefroid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huize Bellefroid scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.