6,1

Matig

Score uit 1959 reviews

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Oostappen Hengelhoef**** bij :

1945 reviews over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in het Nederlands

Zelf er een leuke vakantie van gemaakt!

familie Rens, 16-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Na de reacties op zoover gelezen te hebben gingen we er toch met wat spanning heen. Wij zaten in een 4 persoons caravan op veld L. Ons uitzicht was de caravan van de overburen, maar uiteindelijk zaten wij op een rustig plekje van het park. De caravan vloer kraakte wel erg. De caravans op dit park staan dicht op elkaar, zijn geen mooie plekken..zelfs caravans tegenover de vuilstort waar ook een vreselijke geur vanaf kwam en dat naast de supermarkt. Zwembad is verouderd maar erg leuk en zwembadpersoneel doet hun best om alles goed schoon te houden. Wel een hoog tokkie gehalte op het park, ontblote lijven in de plaza, sigarettenpeuken op de grond. Vanuit het park kun je leuke uitstapjes maken. Wij hebben er met elkaar een gezellige vakantie van gemaakt!

heerlijke vakantie

anoniem, 15-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Door de reviews gingen we er met niet al te hoge verwachtingen heen, maar het is ons enorm meegevallen. We zijn hier 2 weken geweest en zaten in een hertenkamp mobilehome. Kinderen waren dol op het animatieteam (knutselen, spelletjes, theater en dansen/zingen), leuk zwembad, speeltuintjes, strandje, minigolf, prima winkel met aardig assortiment en normale prijzen, en veel te doen in de omgeving (Genk, NP Hoge Kempen, Bokrijk etc.). Bedden wel wat hard (maar met z'n 4-en in een 6-persoons caravan, lost dat wel op :-) Natuurlijk is er nog best wel wat verbetering mogelijk in dit park (bediening, schoonmaak en onderhoud) maar we hebben een prima vakantie gehad en de kinderen hebben het zeker heerlijk gehad.
Gereisd familie in augustus 2017

Leuk weekje weg voor weinig geld

Sabine, 15-8-2017
  • Onderkomen5

Voor het geld wat je betaald moet je niet teveel verwachten. Zo slecht als de overige reviews zijn hebben wij het niet ervaren. Wij verbleven in een eigen tent en vouwwagen, dus over de accommodaties kunnen wij niet oordelen.

Het zwembad is verouderd, maar niet zo vies als ik hier terug lees. De toiletgebouwen werden keurig schoongemaakt, dat andere mensen er een bende van maken daar kan het personeel niets aan doen. We hebben 1 nacht overlast gehad van dronken personen, zij zijn uiteindelijk aangesproken en voor de rest hebben we goed kunnen slapen. Wel is het pas vanaf een uurtje of 01.00 echt stil.

Al met al hebben wij een leuke week gehad, voor de kinderen was er genoeg te doen. Zwemmen, een indoor speelgedeelte, speeltuintjes, midgetgolf, een meertje met speelgedeelte erbij.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Leuk weekendje gehad

Jos, 15-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad! De ligging was ideaal om een leuke wandeling te maken in het bos. Zwembad was heel proper en netjes. Enkel de badgasten maken het er heel vuil, gasten gaan frieten eten laten frieten met saus op de grond vallen en ruimen het zelf niet op! Logisch dat er op het einde van de dag vuil ligt! Als iedereen zijn troep netjes achterlaat zoals het hoort is er niets aan de hand. Mensen die pampers overal laten rondslingeren, ... Toezicht in het zwembad is prima! Strenge controle bij de ingang van de wildwaterbaan wat ik ook begeijp! Ook op de EHBO hebben ze mijn kinderen heel goed geholpen.

Het eten in het restaurant viel een beetje tegen, was een beetje koud en duurde heel lang voordat ze een bestelling kwamen opnemen (het was ook wel heel druk)

We waren daar met de caravan dus weet niet hoe de onderkomens eruit zagen van binnen.

Het is een leuk park, alleen jammer dat de gasten het er zo vuil achterlaten!!

Gereisd familie in augustus 2017

goedkoop en dat zie je en merk je.

Marion, 15-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Wat een rommel. Mensen die gewoon vuilnis langs de weg gooien. Wij hadden een hertenkamp mobile home voor 6 personen, we waren met 4 personen, twee kids en twee volwassenen maar naar mijn idee moet je ook niet met meer in deze stacaravan willen. ons huisje was erg vies, en het vuile beddengoed van de vorigen lag er nog.

Wij vonden het park op zich wel leuk, het zwembad vonden wij geweldig, wel erg druk, maar leuk (dat kun je ook verwachten in het hoogseizoen met slecht weer, dus niet erg). de kampwinkel was ook prima.

De snackbar echter is een no go, tenzij je graag je patat koud eet, dan moet je hier zijn. Beter ga je naar het plaatsje in de buurt om patat te halen. Hier hebben ze echt geen verstand van, zowel in het zwembad niet, als in het restaurant niet als bij de snackbar niet.

Mooie vakantie

Inge, 14-8-2017
  • Onderkomen8

Na wat recensies te hebben gelezen, gingen wij er heen met een neutrale verwachting.

Maar wat is het ons meegevallen. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Perfecte stacaravan (reeenchalet), zag er heel netjes uit en de ligging was perfect. Er wel genoeg georganiseerd, voor jong en oud. Eten was heerlijk! Bediening en personeel

in het algemeen was vriendelijk en behulpzaam. Iets kapot, het werd meteen vervanging.

Zwembad was mooi, was inderdaad wel wat aan vervanging toe. Maar daar kun je doorheen kijken. Dat heb je in alle parken wel. Ook in de binnen speeltuin, hebben onze kinderen zich goed vermaakt.

Enige wat een beetje tegenviel was het weer, maar daar kan dit park niks aan doen. Maar ook toen hebben we Kortom, we hebben heerlijk genoten van een mooie,

Gereisd met vrienden in januari 2017

Nooit meer

Monique overvliet, 14-8-2017
  • Onderkomen5

Net terug v weekend Hengelhoef maar daar zien ze mij niet meer. Wat een smerige bende is het daar. Zelfs het ene gedeelte lijkt wel op fort oranje.

Veel te jong personeel. Caravan niet schoon bij aankomst 1,5 uur buiten moeten zitten tot t helemaal schoonwas. Zwembad is te smerig.

Gereisd familie in augustus 2017

Leuk park maar met een maar....

Blijf positief, 13-8-2017
  • Onderkomen5

Verwacht niet de beste en mooiste huisjes. Soms wat achterstallige dingen. Als je lat niet hoog letten daardoor heen kijkt. Is het leuk park met een leuk zwembad

Het personeel doet zijn best om de klachten te verhelpen.

Bediening in het restaurant is zeker verbeterd. De wil is er...

Ik was hier met 3 kinderen in de leeftijd van 13,12 en 9 jaar.

Gereisd familie in juli 2017

Nooit meer!

-, 12-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Bij het inchecken stonden de mensen met klachten al om ons heen. We bleven positief maar toen we binnen kwamen in de chalet was dat in 1 klap weg.

Chalet was erg vies en oud, moest echt nodig een onderhoudsbeurt krijgen! Ook stond hij scheef, om beroerd van te worden. Gister aangekomen, zouden een week blijven, maar vanmorgen al vertrokken.

In de 'speelhal' veel 'grote' kinderen die de kleintjes, waaronder onze dochter van 2, wegduwen etc. (Geen enkel toezicht van een ouder o.i.d.)

Bij de receptie foto's laten zien van ons onderkomen & gezegd te vertrekken. Werden netjes te woord gestaan & ons geld is terug gegeven voor de resterende tijd!

Helaas was sommig personeel erg chagrijnig.

Voor het geld kan je niet veel verwachten, zijn niet veeleisend, maar als je 33 weken zwanger bent & een kind van 2 mee hebt mag je toch op z'n minst een schoon onderkomen verwachten. We hadden nota bene een aantal dagen ervoor nog gebeld om te annuleren & dan nog tref je een puinhoop aan!

Leuke kindvriendelijk camping

Nancy, 12-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Op wat kleine verbeterpuntjes na een fantastische camping alleen staan sommige onderkomens heel dicht op elkaar waardoor je weinig zonlicht heb.Het eten was vaker koud dan warm en vaak niet verkrijgbaar overdag had je meer keuze dan rond etenstijd en dat kwam vaak koud aan tafel een verbeterpuntje dus.maar wij komen zeker weer terug want het park zelf is ideaal met kleine kinderen
Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef scoort een 6.08 uit 10 op basis van 1959 reviews.