Vakantiepark Oostappen Hengelhoef ****

Waardeloos park

KevinGroen, 21-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Bij aankomst op het park langer moeten wachten op de sleutel van onze accommodatie. Deze was helaas nog helemaal vuil toen wij hem betraden. Hebben dit toen aangegeven bij de receptie en zij hebben ons toen netjes meegedeeld dat een schoonmaakster zou langskomen. Weer een helaas dat er niemand is gekomen. Wij hebben de hele avond zelf moeten poetsen. Ben dit de volgende dag gaan melden en wilde ook persoonlijk mijn verhaal kwijt bij de leidinggevende van het park. Ik kreeg meerdere malen te horen dat de manager niet pas maandag weer aanwezig was. Hoe kan dit in een weekend in godsnaam??? Ik heb mijn telefoonnummer achter gelaten maar er is nooit gebeld??!! Wat een beleid. Totaal geen Klantenservice.

Overig personeel niks te verwijten. Receptie heeft mij geholpen waar zij konden, Personeel in het restaurant is ook zeer behulpzaam. Zwembad absoluut niks over te klagen. Heel groot, schoon en netjes. Ligging van het park is ook ideaal. Mooi bosrijk gebied met veel wandel- en fiets mogelijkheid.

Gereisd met partner in oktober 2017

Dit park verdiend deze prachtige ligging niet!

Schins, 20-10-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Park met een prachtige ligging, waar je heerlijk kunt wandelen, fietsen en mountainbiken.

Vriendelijkheid personeel helaas maar sporadisch aanwezig.

We verbleven er tijdens de herfstvakantie 2017. Drukte viel mee, waardoor het best begrijpelijk zou zijn als het sanitair gebouw half geopend zou zijn. Maar nee, ze geven de heren gewoon GEEN warm water.....maar ook geen briefje op de deur, nee, een koude douche voor de heren! Belachelijk!!

Bij doorgeven van dit defect, beloftes ten over, maar geen warm water! Nee, na 4 dagen, eindelijk toch maar een briefje op de deur!

Bizar slecht!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

wij komen zeker weer!

Fam. de Bock, 20-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

super ruime caravan. redelijke matrassen. prachtig zwembad.

Prima vakantie

Heuvel, 17-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Wij gingen met buikpijn naar de Hengelhoef toen we alle recensies gelezen hadden. Wij hebben een midweek in een reeën chalet vertoefd. Deze zag er prima uit, bij aankomst niet helemaal schoon maar dit maakte ze direct op orde. Binnenspeeltuin erg leuk en ook het zwembad wat inderdaad wat verouderd is, is prima. De troep die er ligt komt echt vanuit de bezoekers zelf. onze kleine kinderen hebben echt genoten, dus wij ook. Leuke animatie, personeel doet erg Dr best om t voor iedereen goed te doen

Fantastisch weekend gehad!

Patricia, 17-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het park is zichtbaar onderhouden, de accommodaties waren heel en schoon. Villa Victor (indoorspeeltuin) was goed schoon en alle beschadigingen waren hersteld, ook het zwembad zag er goed uit. Voor de prijs die je betaald heb je werkelijk niets te klagen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Wederom een prima Oostappen ervaring !

Joep Touw, 15-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Na al regelmatig naar volle tevredenheid op meerdere oostappen parken verbleven te hebben nu voor de eerste keer een weekendje op de Hengelhoef geboekt . In eerste instantie leek het een gok gezien alle negatieve recensies , maar ook dit park voldoet volledig aan onze verwachtingen . Prima accommodatie (hertenkamp) , ruim en schoon , en voorzien van alle gemakken die je van een stacaravan mag verwachten. Er is meer dan voldoende te doen op het park voor de kids , en het zwembad is weliswaar gedateerd maar daarom niet minder leuk . Het was jammer dat we pas een dag later konden inchecken ivm ziekte van een van de kids , en dat een dagje langer blijven geen optie was , maar dat mag de pret niet drukken . Minpuntjes zijn wel dat er absurd hard gereden wordt op het park en dat het personeel in de plaza niet erg kundig is ( lang wachten , te weinig wisselgeld krijgen etc ) Iets om alert op te zijn dus ! Verder helemaal top ! 👍

Nooit Meer!

Maurice, 12-10-2017

Vakantie op Vakantiepark Oostappen is zwaar teleurstellend. Receptie is beperkt bereikbaar .Accomodaties op het park zijn 3 dagen in de week gesloten. Vakantiehuisjes zijn klein en van zeer goedkoop materialen. Bezem of stofzuiger ontbreken , vloer kun je dus niet schoonhouden.Bedden zijn zeer klein en doorgelegen.Wij zouden een week blijven maar naar 4 dagen zijn wij uit ellende vertrokken.Bij aankomst kregen wij pas te horen dat de accomodaties en zwembad beperkt open waren. Fijne Vakantie!!!
        Gereisd met partner in oktober 2017

Geschrokken

Bert van Campen, 3-10-2017
        • Activiteiten2

Wat een verblijf. Wij zouden hier 2 weken verblijven, maar zijn naar 2 dagen met gierende banden naar huis gegaan. Wat een verschrikking, zoiets nog nooit mee gemaakt. Oostappen heeft onze vakantie tot een hel gemaakt. Er is geen controle op het park waardoor wij de eerste nacht zijn wakker gehouden door feestende gasten. De hond uitlaten voor je camping plaats schijnt hier normaal te zijn. Het zwembad is te vies voor woorden. Ook de sanitaire voorzieningen zijn om te huilen.Ik kan nog wel even doorgaan, maar dat heeft niet zoveel zin. Lieve gasten blijf hier weg!
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische midweek gehad!

Yvonne, 10-9-2017
        • Activiteiten6
        • Onderkomen8

De accomodatie (reeën-chalet) was super, de ligging was ook erg schoon en goed, en de poolse mensen die tegenover ons stonden waren vriendelijk en niet storend. Wij hebben iedere avond gebbq en een top vakantie gehad. Jammer vonden wij wel dat de sauna en turksstoombad verbouwd werden toen wij er waren (eerder gebruik van gemaakt en toen hebben we hier van genoten).

Beetje jammer dat er zoveel mensen zo slecht over hengelhoef praten, want wij hebben het er echt super gehad.

Gereisd met partner in september 2017

geweldige week gehad,lekker in de kano wezen varen

matthew, 10-9-2017
        • Activiteiten9
        • Onderkomen9

leuk park met mooi zwembad en mooie omgeving van alles te doen
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Oostappen Hengelhoef bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Hengelhoef in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Hengelhoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Hengelhoef scoort een 6.05 uit 10 op basis van 1993 reviews.