Hotel Soete-Wey ***

Soete-Wey
7,7

39 reviews over Hotel Soete-Wey in het Nederlands

het eten maakt sommige dingen goed

Fanny, 18-8-2017

De ontvangst was zeer onvriendelijk, het hotel ruikt zeer muf en de kamers zijn zeer basic er was zelfs geen thermostatische kraan in de douche.

De eigenaars hebben liever mensen met honden dan kinderen.

Het eten was heel lekker maar het was uren aan tafel zitten.

De sauna en welness zijn niet meer te gebruiken de doek die op de jacuzzi lag zag bruin en er ging een vieze geur.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Totaal genegeerd

Monique, 18-11-2016

Wij waren met onze familie daar omdat oma 80 werd. We werden op geen enkele manier hartelijk onthaald door de eigenaars. Geen spontaan gesprek met de eigenaars. Meer nog wij werden sec behandeld, en totaal genegeerd.

Kamers zijn erg verouderd, geen bruikbare sauna.

Ligging is rustig, eten was lekker.

Maar vriendelijkheid gaat boven alles, en dat was er absoluut niet.

Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastisch !

Nicole Dillen, 16-9-2016

Het hotel is rustig gelegen en toch vlakbij het centrum. Ideaal om te wandelen en te fietsen !

De kamers waren prima in orde en het eten was er super lekker en verfijnd !

Heel vriendelijk personeel, ook voor de allerkleinsten !

Gereisd met vrienden in september 2016

Aangenaam verblijf, prijs kwaliteit een aanrader!

Fam G, 14-2-2016

Wij boekten het Valentijns arrangement voor 6 personen. Bij de vriendelijke ontvangst kregen we de vakantiegids met toeristische informatie over Limburg. De kamers waren niet ultramodern en nieuw maar van alle noden voorzien en netjes. Het diner was lekker en onze wijnglazen werden steeds goed bijgevuld. Er was een uitgebreid ontbijt; een eitje naar wens, een glaasje bubbels, broodjes, verse koffiekoeken enz. een geslaagd weekendje!
Gereisd met vrienden in februari 2016

fantastisch goed gelegen

Erna, 2-10-2015

hotel ligt in een natuurgebied. Geweldig om in de omgeving te fietsen en daarna lekker te eten.

Kies voor een 3-gangen menu want er is geen verschil met een 4-gangen gastronomisch menu ,

enkel een soepje meer.

Zéér mooie frisse kamers.

Gereisd met vrienden in september 2015

mooie omgeving

Martin Van de Velde, 23-8-2014

wij hebben een fietsarrangement geboekt in Soete wey.bij aankomst werden wij verwelkomt door de patron en kregen uitleg over de omgeving.Tevens kregen wij een kaart met verschillende knooppunt routes.ontbijt en avondmaal waren zeer lekker met dank aan de chefkok.Zeker voor herhaling vatbaar.Prijs kwaliteit een aanrader.kortom een zeer goed hotel in een heel mooi kader.Martin en Mieke uit Merendree
Gereisd met partner in augustus 2014

Toch wel ideaal...

Scholliers Louis, 18-7-2014

Mooi gelegen, zéér goede keuken, zeer goed ingedeelde restaurantruimte, plaats genoeg voor iedereen en... een zit/relaxruimte. Mooi!!!

Bediening in orde.

Kamers aan de andere kant, nodigen uit tot enige verfraaiing, TV op de kamer, klein en zeer slecht geplaatst, veel te hoog opgehangen. TV moet op ooghoogte in zittende positie. . Ondertussen bijna een jaartje geleden dat wij er waren.

Gereisd met partner in januari 2014

Een Topper in het Limburgse groen

Berden - Neyens , 5-7-2013

Wat hebben wij genoten van ons weekend. Verscholen in het groen ligt dit gezellig hotel verscholen. Voor sommige zijn de kamers misschien te klein maar je krijgt er gratis buiten een grote groene kamer bij. Je wordt er super ontvangen door de gastvrouw die er alles aan doet om het u naar uw zin te maken. De gastheer staat achter het fornuis en tovert elke dag een heerlijke menu tevoorschijn met verse (streek)produkten. Dit zijn mensen die met passie met hun beroep bezig zijn. Door het mooie weer hebben wij geen gebruik gemaakt van de Wellness maar hier komen we zeker voor terug. het is een aanrader ! voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in juni 2013

EEN TOPPER

Berden - Neyens, 2-7-2013

Wat hebben wij genoten van ons weekendje in het Limburgse groen. de kamers in het hotel zijn voor sommige misschien te klein maar je krijgt er buiten gratis een grote groene kamer bij. Je wordt er super ontvangen en de gastvrouw staat altijd klaar, en zal er alles aan doen om het tot uw zin te maken. De gastheer staat tevens achter het fornuis en tovert elke dag weer een lekker menu op tafel met dagverse (streek)produkten. Midden in de groene bossen ligt dit gezellige hotelletje verscholen. Dit zijn mensen die nog met passie met hun vak bezig zijn.Je kan er eindeloos wandelen en fietsen. Race fanaten kunnen terecht op het circuit van Zolder op een boogscheut van het hotel. Door het mooie weer hebben wij de welless niet gebruikt maar ook hier is alles aanwezig. (we komen dit in de winter uitprobreren.) Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar !!!
Gereisd met partner in juni 2013

Een plaats om terug te keren

rita, 24-5-2013

Het is een heel rustig hotel met lekker eten een goed onbijt.

We waren heel vriendelijk onthaalt met alle nodige uitleg .

Een idieale plaats om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soete-Wey in Heusden Zolder , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soete-Wey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Soete-Wey scoort een 7.67 uit 10 op basis van 39 reviews.