Hotel De Kluis ***

De Kluis
7,9

7 reviews over Hotel De Kluis in het Nederlands

Richt zich meer op brasserie

Toon & Dimitri, 27-7-2009

De eerste nacht kamer met kapotte airco gekregen. Volgende dag, kwam technieker om na te kijken. Jammer dat de uitbater van dit probleem op de hoogte was, maar toch de kamer verhuurde. De volgende nacht kregen we een andere kamer, omdat het defect niet onmiddellijk verholpen kon worden. De tweede kamer die we kregen, kon je de klank van de televisie niet horen + spinnenwebben boven het bed. Ook hier was er een airco probleem, lekte water, waardoor er een muffe geur op kamer was. Tot overmaat van ramp was er een optreden gepland van countrygroep die met hun 'gejangel' ons tot even na middernacht wakker hielden.

Restaurant gedeelte is perfect, ook de bediening is uitstekend. De dames die zich daar inspannen verdienen een pluim. Laatste avond dit gemeld aan de uitbater, hij beloofde beterschap naar uitbating van het hotelgedeelte. Zijn benieuwd om dit te ervaren bij ons volgend bezoek. Anders zonde van de inspanningen van personeel en locatie.

Gereisd met partner in juli 2009

Management dient voorbeeld te nemen aan personeel!

Fam. Vandoorne, 26-7-2009

Wat ons opviel aan het hotel, is het feit dat de dames die instaan voor het restaurant gedeelte van het complex, zich te pletter lopen om iedereen op een correcte manier te bedienen. Terwijl het "management" vakantie in eigen hotel lijkt te nemen. Petje af voor de chef van het restaurant en de bediening. Dikke proficiat meiden.

De hotelkamers zijn dringend aan renovatie toe, management van het hotel kan stukken beter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Leuk familie hotel, lekker eten

J. Boon, 9-5-2009

Hotel De Kluis is leuk voor een paar dagen. Vanuit het hotel kun je heerlijk fietsen in een schitterende omgeving. Het eten is ons prima bevallen. We hadden een arrangement met een viergangen streekmenu en een vijfgangenmenu. Bijzonder verrassende gerechten. Complimenten aan de kok. De bediening is erg vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2009

fantastische ligging

famile Van Remoortere, 6-8-2008

prima hotel, hadden geluk met kamer, zeer mooi en ruim, er zijn echter mindere. Arrangement was redelijk, probleem met menu geod opgelost door personeel, daarna bijgeboekt kamer met ontbijt en suggestie menu s die heel goed waren. Heel vriendelijk personeel, avond met muziek was heeeeeel gezellig. Vriendelijke jonge uitbaters
Gereisd familie in juli 2008

Gertjan, 11-3-2008

Gewoon dik voor mekaar. Mooi plekje, verzorgde uitstraling van terras, gebouw zowel binnen als buiten, personeel. Personeel is ook vriendelijk en attend.
Gereisd met vrienden in april 2007

Dennis, 25-7-2007

Goed hotel voor een bezoek aan circuit Zolder. Ligt tegenover de ingang. Gebouw heeft een "Alpen"-uitstraling. Nette, volledige kamers. Goede matrassen. Wel smalle tweepersoonsbedden. Personeel is attent. Zo werd ´s avonds op het terras aan ons gevraagd of wij ´s-ochtends met onze groep aan één tafel wilden ontbijten. De volgende dag stond er inderdaad 1 tafel voor 7 personen.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Feytons, 5-2-2007

Goed uitgerust hotel met prima ontbijt in een rustige en prachtige wandel omgeving.
Gereisd met vrienden in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kluis in Heusden Zolder , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kluis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kluis scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.