Hotel Afrit 28 ***

Afrit 28
8,6

10 reviews over Hotel Afrit 28 in het Nederlands

Hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Erik, 5-6-2012

Hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt was ook goed. 's Avonds at ik in Zolder-dorp op het terras van het kleine Spaanse café "Sol y Sombra". Ik boekte via touroperator en betaalde 55 euro voor alleengebruik van een tweepersoonskamer met eigen badkamer, een balkonnetje, tv, dvd-speler, koelkast en schrijftafel. Omdat het niet druk was, kreeg ik een upgrade naar een grotere kamer. Sympathiek! Op enkele honderden van het hotel is een LIDL en een taverne.
Gereisd alleenreizend in mei 2012

knus en gemoedelijk

leilie, 4-7-2011

hotel afrit 28 is een klein maar gemoedelijk hotel, de kamers zijn goed met schoon sanitair( geen schimmels oid) Wij hebben een weekend geboekt van vrijdag t/m zondag. Bedden zijn goed en de kamer is netjes. Er was een minibar maar die was leeg en niet aangesloten. Was voor ons even jammer omdat bij aankomst de bar al gesloten was (23:00 uur) kwam misschien ook dat wij op dat moment de enige gasten waren. Ontvangst zeer hartelijk. Ontbijt is erg goed. Gekookt eitje, verschillende yochurtjes, beleg en brood en zoetwaren voldoende keus, koffie, thee en jus. Top een aanrader. Is 5 minuten naar circuit Zolder.
Gereisd met partner in juni 2011

Zeer goede plek

Albert, 15-11-2010

Een prima hotel om te vertoeven, goede schone kamer, goed bed en een geweldig ontbijt.

je wordt uiterst vriendelijk ontvangen en krijgt goede tips om te eten in de buurt. Ga naar de Koriander

Gereisd alleenreizend in november 2010

super

Pila, 10-8-2009

super,de joviale bediening,goed ontbijt,goede bedden maken van dit hotel een dikke aanrader.Ligt op enkele meters van de afrit 28,E314 zonder enige overlast.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

"MIDWEEK-TRIP

PLATTEEUW RONNY, 2-7-2009

2 juli 2009 Zijn net terug van een "midweek" tripje in hotel afrit28 in heusden-zolder,ik kan al het goede bevestigen wat we er van gehoord én gelezen hadden, prachtige grote kamer aan de rustige achterkant van het hotel,en dan die "MADAME"(ongelooflijk)een echte "moederkloek",alleen het beste is wel genoeg voor haar klanten, NOOIT meegemaakt,komen er zeker nog terug. meneer en mevr PLATTEEUW-BAERT UIT TORHOUT
Gereisd met partner in juli 2009

sterrenhotel

Steven, 13-10-2008

een topweekend gehad Een heel groot compliment voor de gastvrijheid van Brit en Roland

Een echte aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Pila, 7-12-2007

nieuw hotel en reeds op en top up to date.Gaan zeker voor een 4de ster.

Proficiat.

Isi

Gereisd met partner in augustus 2007

meuleman mercedes, 5-12-2007

zeer proper en verzorgd hotel zeer goed slapen ,sander
Gereisd met partner in november 2007

nancy, 5-12-2007

alles was prima in orde er was niks aan te merken ,we gaan zeker eens terug nancy
Gereisd met partner in december 2007

sandra jaemers, 2-12-2007

het is er gezellig,en ook vrij rustig geen verkeershinder,best aan te raden ,zeer comfortabel slapen voor een gunstige prijs ,sandra
Gereisd met partner in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Afrit 28 in Heusden Zolder , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Afrit 28 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Afrit 28 scoort een 8.64 uit 10 op basis van 10 reviews.