Bed and Breakfast MIchaelhoeve

9,9

2 reviews over Bed and Breakfast MIchaelhoeve in het Nederlands

geslaagde vakantie

hauspie dieter, 20-8-2017

Samen met onze twee kindjes 1 en 3 jaar zijn we een weekje op fietsvakantie naar Heers geweest.

Wij hadden een vakantie woning met twee slaapkamers en maaltijden s'avonds.

De vakantie woning was praktisch ingericht en ideaal voor ons vier.

De maaltijden van Diane waren steeds lekker en verzorgd.

De hoeve was een paradijs voor ons kinderen.

Een echte aanrader voor gezinnen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Perfecte boerderijvakantie

fam. O, 24-12-2009

Wij verbleven hier 10 dagen in half pension. Bij aankomst overvalt de rust je! We verbleven in het grootste appartement met alle comfort. De binnenplaats in afgesloten dus ideaal voor de kinderen. Na het ontbijt krijgen de kinderen de restjes voor de dieren of mochten ze mee in de tractor. Je mag vrij de pony van de wei halen om rondjes te rijden op de binnenplaats. Er is speelgoed aanwezig en je kan er perfect je fietsen opbergen. De maaltijden zijn klaargemaakt met de specialiteiten uit de streek. We hebben ongeloofelijk veel uitstappen gemaakt vanuit de boerderij: Sint-Truiden (fietszoektocht, wekelijkse markt), Tongeren (gevangenis), Plop-indoor, Bokrijk, Europlanetarium, de mijnen van Blegny, rit met een ezel en kar, daguitstap naar Maastricht. Mijn kinderen spreken er nu nog van!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast MIchaelhoeve in Heers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast MIchaelhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast MIchaelhoeve scoort een 9.88 uit 10 op basis van 2 reviews.