Hotel Parkhotel NV ***

7,4

14 reviews over Hotel Parkhotel NV in het Nederlands

Aanrader !!!!

Mw. Nowakowski, 8-1-2017

Prima Hotel !! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Kwaliteit/prijs is prima.

Vriendelijke ontvangst en parkeren bij het hotel. Restaurant ligt naast het hotel, wel andere eigenaar, maar kan je heerlijk dineren. Kamers zijn prima, schoonmaak iedere dag. Uitstekende bedden. Zeer hondvriendelijk en in de omgeving kan je prima wandelen.

Gereisd met partner in januari 2017

zalig, super ontbijt, kraakproper, super eigenaars

nathalie, 7-9-2016

Grote private parking, grote mooie tuin, heel familiaal. men moet hier ook snel boeken, veel gasten. Zodra er iets stuk gaat, wordt je dadelijk door eigenaar Patrick geholpen. Gaan zeker terug en raden jullie aan bij vrienden. Negatieve commentaren zijn gewoon gelogen.
Gereisd met partner in juli 2016

Verschrikkelijk

Hendrik, 19-8-2016

vering van het bed was kapot, we kregen geen nieuwe kamer toegewezen, auto konden we nergens kwijt en daar werd dan ook niet voor gezorgd. personeel is kortaf en kijkt het liefst de hele dag in een tijdschrift.
Gereisd met partner in juli 2016

Zeer tevreden prijs kwaliteit

Sandra Dirkx, 16-7-2016

We waren zeer tevreden over het ontbijt, dit was zeer uitgebreid. De kamers waren wat ouder van inrichting maar wel zeer zuiver. We zijn een paar dagen gebleven en konden rekenen op de eigenaars die ons hielpen met toeristische mogelijkheden; Uiteindelijk dus erg tevreden en we komen zeker nog eens terug.
    Gereisd met partner in juni 2016

Gastvrij

Ron en Sjaantje, 8-11-2015

We hebben een week in dit hotel gelogeerd, ons verblijf hebben we als zeer prettig ervaren, mede door de eigenaren die zeer gastvrij zijn.

De kamer was netjes en schoon, een pluspunt was dat ons konijntje mee mocht.

Het ontbijt is erg goed met veel keus, we komen dan ook zeker terug als wij weer iets in Hasselt te doen hebben.

Gereisd met partner in oktober 2015

Leuk

h van den berg, 15-12-2014

Leuke stad en een leuk hotel met vriendelijke mensen het hotel in niet nieuw maar dat wat ook niet verwacht prijs kwaliteit in verhouding
    Gereisd met partner in december 2014

Totaal geen aanrader!

tamara henrion, 25-3-2013

Betaald met visa bij boeking: meer geld van de visa gehaald dan we moesten betalen. Verschillende keren gebeld en gemaild maar geen uitleg gekregen. Daar aangekomen nog steeds een onduidelijk verhaal. Het ging maar om een klein bedrag maar het gaat om het principe. De uitbaatster is niet vriendelijk/onbeleefd. Het hotel oogt in zijn niet proper en is echt verouderd. De kamers zijn heel simpel met slechte bedden en muren van karton. Er kwam bijna geen water uit de douche en het toilet spoelde niet door. Je moet langs buiten voor het ontbijt, de eetruimte is in een veranda die niet voldoende verwarmd is. Er zat een papegaai in de kleine toiletruimte wiens kooi serieus stonk. Eten is er voldoende maar de koffie is uit een apparaat. Kamermeisjes liggen al op je kamer rond te rommelen nog voor je uitgechecked bent. Totaal geen aanrader!!!!
    Gereisd met vrienden in maart 2013

Prima stek voor 1 nachtje

E.verhallen, 4-9-2012

Het is oud en oogt oud maar men is het aan het opknappen. Gratis wifi en smorgens verse vlaai (!) bij het ontbijt. Heerlijk gegeten in " de kwaakvos". Smalle bedjes, dat wel!
    Gereisd met partner in januari 2012

Wij gaan hier NIET meer naar toe.

2 stelletjes uit DIDAM / Nederland, 20-7-2011

Vrijdag 15 september met 4 personen naar Parkhotel Hasselt. We hadden via TO gereserveerd voor 3 dagen. Toen we aankwamen vonden we de parkeerplaats en binnen bij de receptie niet opgeruimd. We werden begroet door een stugge mevrouw achter de receptie en we vertelden dat we voor 3 dagen bij hun te gast waren. Het eerste wat we te horen kregen was dat dit niet kon, er was door TO geannuleerd vertelde ze. En er waren dus voor ons geen kamers. Alles zat vol.. We konden daar niet bellen, ook niet op internet omdat toevallig alles eruit lag i.v.m. reparaties ! Wie nu een steekje heeft laten vallen laat ik even in het midden, maar na veel heen en weer gepraat zijn we vertrokken en zelf in Hasselt wezen kijken en geprobeerd kamers te krijgen. Inderdaad alles zat vol. We zijn toen met een slecht gevoel terug gegaan naar Nederland.. Maandag daarop heeft TO ons netjes terug gebeld, ons excuus aangeboden, geld terug gestort en gaan het verder uitzoeken.
      Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima Hotel

Leo Snijders, 8-12-2010

Voor ons bezoek aan de Kerstmarkt Hasselt hebben we een Hotel in de buurt uitgezocht en kwamen i.v.m. met het meenemen van onze hond in Parkhotel uit, prima ligging voor wandelingen naar o.a Bokrijk, Bus voor de deur naar centrum Hasselt , rustig gelegen , goed ontbijt , schoon, gratis parkeren en vriendelijke eigenaren, een zeer goed Restaurant in de buurt namelijk De Kwaakvos, kom hier zeker nog eens terug.
      Gereisd met partner in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkhotel NV bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel NV in Hasselt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel NV zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel NV scoort een 7.43 uit 10 op basis van 14 reviews.