9,1

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Kookpuntloft bij :

2 reviews over BedAndBreakfast Kookpuntloft in het Nederlands

Geweldige loft op een top locatie, aanrader!

Michelle, 23-12-2016

Prachtige ruime loft, midden in het centrum van Hasselt. Zeer persoonlijke service.

Het woon / leefgedeelte is zeer ruim met een bank, tv, eettafel en keuken.

We misten wel een kleine koelkast in de loft.

Het slaapgedeelte is te bereiken via een open trap, er is daar alleen ruimte voor het bed wat er staat.

Let op, er is geen afscheiding bij het slaapgedeelte, voor kleine kinderen echt zeer ongeschikt, die kunnen zo naar beneden vallen. Er is echter wel voldoende ruimte voor een kinderbedje beneden in het woongedeelte.

Het diner bij kookpunt is echt een aanrader, heerlijk eten!

Het ontbijt hadden wij niet bijgeboekt, maar overal zijn leuke restaurantjes die ontbijt aanbieden. Ga wel op tijd of reserveer, anders zit alles vol!

Gereisd met partner in februari 2016

Topper!!

Tamara, 1-6-2009

Net terug van een weekend Hasselt! Kookpuntloft is een echte aanrader. Ontvangst door de gastvrouw met champagne en de plek is echt geweldig.

Je hebt er volop privacy en het is echt midden in het centrum. Er zit zelfs een parkeerplaats bij de loft.

Wij hebben een aanbieding genomen waarbij we ook gegeten hebben bij het Kookpunt. Zeker doen!! Heerlijk gegeten!! Wij gaan zeker terug naar het prachtige Hasselt en deze toplocatie.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Kookpuntloft in Hasselt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Kookpuntloft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Kookpuntloft scoort een 9.14 uit 10 op basis van 2 reviews.