Uitstekend

1 review over Hotel Vivendum in het Nederlands

Mooie bed en breakfast

Guy, 29-10-2013

Deze bed en breakfast heeft een michelinster dus het eten was fantastisch, de wijnen geserveerd door een sommelier zijn ook uitstekend.

De kamers zijn mooi en stralen rust uit.

Toch enkele minpuntjes: Je kan niets drinken omdat het een bed en breakfast is, maar dan zou ik toch op elke kamer een minibar voorzien zodat de gasten toch iets kunnen drinken. En ten tweede stonk het in het hotel, een rioolluchtje. Ik denk dat de uitbaters het probleem wel kennen want op onze kamer en in de gang stonden automatische luchtverfrissers. De combinatie echter van rioollucht + vanillegeur was helemaal om mottig van te worden. Dat heb ik dus uitgezet en we hebben een handdoek op het afvoerputje van de douche gelegd. Dat bleek toch te helpen. Gelukkig was die geur niet aanwezig in het restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vivendum in Dilsen-Stokkem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vivendum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vivendum scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.