9,8

Uitstekend

5 reviews over BedAndBreakfast 't Kasteeltje (in Beverlo) in het Nederlands

Supervriendelijk

Francois Gielis, 14-9-2014

No nonsens, alles perfect in orde, supervriendelijk onthaal en eerlijke prijs !

Aanrader !

Gereisd met vrienden in september 2014

dikke aanrader

wvn, 4-11-2013

topper zeer vriendelijke ontvangst ,zeer propere kamer en badkamer,leuke ligging ,prachtig ontbijtje .echt de moeite waard
Gereisd met partner in november 2013

prachtige vakantie

sven , 19-7-2012

lekker en gevarieerd ontbijt, elke dag iets anders.Heel vriendelijke mensen. Voor de kinderen die mee waren was het ook heel leuk,speeltuintje en ze mochten meehelpen op de boerderij.

lekkere ijsjes,pannekoeken en appeltaart

Goede uitvalsbasis voor verschillende dingen te bezoeken. Mijnmuseum beringen (7min)bokrijk en hasselt(30min)

wie 's avonds is lekker wil eten restaurant "het voorste huis" in beringen is aan te raden (7 minuten rijden)

Gereisd met vrienden in juli 2012

mooi weekend gehad op 't Kasteeltje

sven , 18-7-2012

Mooi verblijf, met een lekker ontbijt die elke dag verschillend was. De familie was zeer vriendelijk en de kinderen die mee waren met ons mochten een handje toesteken op de boerderij.

verder ook lekkere ijsjes, appeltaart en pannekoeken

Gereisd met vrienden in juli 2012

Filip,Peggy,Jana en ons Moe Juliette, 3-5-2008

Wij hebben van 30/04/2008 tot 02/05/2008 verbleven in 't kasteeltje in Beverloo. Het is echt een aanrader. De gastvrijheid die we daar gekregen hebben, zijn wij nog niet te vaak tegen gekomen. Prachtige kamers met alles op en aan. Ideaal om eens met kinderen langs te gaan ( speeltuin,de dieren,omgeving).Het ontbijt is lekker en uitgebreid al wat een mens wensen kan.De ijsjes ( laat die ¨jes¨er maar af)die door de eigenaar zelf gemaakt worden van de geiten op de erf zijn zeer lekker.

Wij gaan zeker nog eens terug naar 'tKasteeltje, want wij hebben alle mooie plekjes van Limburg nog niet bezocht.

Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast 't Kasteeltje (in Beverlo) in Beringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast 't Kasteeltje (in Beverlo) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast 't Kasteeltje (in Beverlo) scoort een 9.75 uit 10 op basis van 5 reviews.