Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel D'Alcantara*** bij :

2 reviews over Hotel D'Alcantara in het Nederlands

Prima hotel, zeer centraal gelegen.

Jan, 6-10-2015

We zochten een eenvoudig maar goed hotel voor een bezoek aan de stad Doornik en dat is Hotel d'Alcantara helemaal. Fijne nette kamers (wij hadden "Disco" en "Pop") met goed bed, bad/douche combinatie en een prima ontbijt. Ook Wifi. Bovendien op wandelafstand van de grote markt, de kathedraal, het belfort en de musea die we bezochten. We konden de wagen gratis op de privéparking van het hotel parkeren.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in september 2015

stijlvol ingericht hotel; gastvrije bejegening.

A.Groot Zwaaftink, 21-8-2009

Het hotel ligt in het centrum, en toch rustig. Een mooie binnenplaats achter het hotel, met de allure van een tuin. Het ontbijt was goed verzorgd, ten dele buffet, met ... echt vers sinaasappelsap! Mooi en stijlvol ingerichte kamers, die alle verschillend zijn.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Alcantara in Tournai / Doornik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Alcantara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel D'Alcantara scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.