Hotel Van Der Valk Charleroi Airport ****

Hotel Van Der Valk Charleroi Airport
Van Der Valk Charleroi Airport
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van Der Valk Charleroi Airport bij:

79 reviews over Hotel Van Der Valk Charleroi Airport in het Nederlands

Alleen om te slapen!

Robert Mol, 25-7-2017

De directie van Van der Valk moet het restaurantpersoneek inclusief de kok een paar dagen naar Nederland halen. Daar kunnen ze meemaken wat service betekent en hoe je lekker moet koken. Ideaal om te overnachten en kamer en prijs prima. Hopen dat ze geleerd hebben van de vorige berichten en dikke camera's op de parkeerplaats hebben neergezet.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Verblijf dik in orde, lang parkeren nooit meer

Eric De Moor, 7-1-2017

Van Der Valk Charleroi beschikt over mooie, geluidstille kamers en biedt een uitgebreid, lekker buffetontbijt.

Mits het boeken van een duurder kamerarrangement kan je jouw wagen gedurende 14 dagen op hun zogenaamde afgesloten en beveiligde long term parking laten staan. Beveiliging bestaat echter uit een tralie afsluiting en afgesloten betekend de aanwezigheid van een slagboom. Voor een afgelegen parking (want deze ligt niet aan het hotel) lijkt me dit ruim onvoldoende en we droegen er dan ook de gevolgen van. Vandalen vonden het namelijk leuk om van een 80-tal wagens de ruiten in te slaan. Toegegeven, het hotel deed een inspanning door alle beschadigde wagens af te plakken zodat er in deze periode ook geen waterschade aan de wagens kon optreden. Echter, in onze ogen kan deze accommodatie niet doorgaan als een afgesloten beveiligde parking. Hiervan zullen we dus ook nooit meer gebruik maken.

Gereisd met partner in juli 2016

typisch van der valk. .

koen van hoof, 28-8-2016

typisch van der valk hotel... goed ontbijt.... prijs kwaliteit ok

Alleen spijtig geen airco op de kamer... maar hoe vaak hebben we dat hier in belgie nodig....

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Goed hotel, auto achterlaten niet te vertrouwen!!

Lisette, 28-7-2016

Heel praktisch hotel dichtbij het vliegveld en de mensen in het hotel waren erg vriendelijk. Helaas liep de vakantie voor ons niet zo goed af, omdat beide ruiten van de auto ingeslagen waren en onze tomtom gestolen was op het longterm parkeerterrein bij het hotel. Dit met nog 79 andere autos, waarvan 1 zelfs de wielen miste. Meer dan een stofzuiger en een veger en blik konden we van het hotel niet krijgen. De parkeerplaats is niet goed beveiligd en op eigen risico!!!
Gereisd met partner in juli 2016

Kan beter

agnes, 8-5-2016

Het arrangement waarbij je niet alleen een kamer boekt maar ook je auto op het langparkeren terrein achterlaat waarna gebruik kunt maken van een shuttle naar het vliegveld is top. De kamers waren in orde, ( we zijn een groot gezin en hadden twee kamers )ook de badkamers waren schoon . Het eten van het buffet is veel te duur voor wat het is, er was een garnaal bedorven, het lam was niet gaar-vanbinnen ijskoud- de kaas in de pasta was bedorven... Maar als je 's avonds toch wil eten, moet je wel even uitvinden waar dan wèl, Het dorp Gosselies waar het hotel zich bevindt is een van de meest vieze en troosteloze plaatsen van Wallonië...

De mensen achter de receptie doen hun best met Engels en Nederlands, ze zijn niet bijzonder toeschietelijk, dat komt misschien ook omdat de taalbeheersing net niet voldoet en omdat ze er met te weinig staan, 10 minuten wachten tot je iemand kunt spreken is geen uitzondering.

Chauffeurs van de shuttles zijn goud waard want weten heel erg snel door de rijen van het extra zwaar bewaakte vliegveld heen te manoeuvreren en zijn ook nog vriendelijk.

We schrokken ons rot toen we bij het parkeren van de auto op het langparkeren terrein 3 auto's met ingeslagen ruiten zagen. Ondanks dat je er voor betaald is parkeren wel op eigen risico en is er geen permanente bewaking.... Vlak voor onze terugkeer hebben we een mailtje gestuurd met de vraag of onze auto ongedeerd was, zeker ook omdat we om 01.00 zouden arriveren... nooit antwoord op gehad.

Conclusie een aanbeveling voor vd Valk: eten aanpakken, camera's en bewaking op de langparkeerplaats en meer en beter geschoold personeel, dan is het top.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

mooie kamer en daar stopt het!

Heidi, 19-12-2015

Ruime kamer maar badkamer zeker niet proper.

In het restaurant van de kaart gegeten, slechtste restaurant dat we ooit gegeten hebben bij een van der valk hotel! Deze slechte kwaliteit zijn wij niet gewoon bij van der valk!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Prima voor overnachting vlakbij vliegveld

Traveller1980, 1-11-2015

Gebeld om te reserveren, moest maar mailen. Sprak amper Engels. 3 mailtjes gestuurd om te reserveren, nul reactie! Dan maar via touroperator geboekt, was voor onze enige overgebleven optie in de omgeving van het vliegveld. Receptiepersoneel is erg onvriendelijk en spreekt de talen niet. Nul uitleg over tijden diner/ontbijt, shuttlebus naar vliegveld, etc.

Kamer was om 14 u nog niet klaar. Om 15 u konden we erin. Maar om 15.30 stonden we nog steeds te wachten. Superiorkamer geboekt. Zeer schoon en netjes. Nieuwe kamer. Grote badkamer en lekkere bedden. Supermarkt achter hotel (geen last van overigens).

Gedineerd voor 50 Euro (alleen hoofd + drankjes). Op zich prima, ondanks grootte wel rustig restaurant.

Ontbijt niks op aan te merken. Veel keuze. Speelhoek voor kinderen en bar met veel zitjes.

Hotel = prima. Personeel heeft nog wat training nodig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Bedorven bier

Wouter, 12-7-2015

Slechte ontvangst, bier in de bar bedorven. Slechte ongeïnteresseerde medewerkers.

Kamers netjes

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima hotel maar waarom een creditcardgarantie?

D, 20-2-2015

Een superiorkamer geboekt via de officiële Valksite en voor aankomst reeds betaald met Ideal (omdat bij aankomst niet betaald kan worden!). Bij de receptie waren we verplicht om ook nog een creditcardgarantie te geven. Wij hebben geen creditcard in ons bezit. De receptionist deed heel moeilijk en vertelde dat we dan maar een standaardkamer konden krijgen. Tenzij ik 10 euro zou bijbetalen. Dit vond ik absoluut niet kunnen omdat we al betaald hadden! Na veel aandringen, ging het plots wel. Deze verwelkoming was geen goede start! Diep triest en nooit meegemaakt bij Van der Valk. De kamer was mooi en de badkamer heel netjes. Apart toilet, tweepersoonsbed, koffie en thee op de kamer en bureau met klerenkast. Plus balkon. Het ontbijt was uitgebreid. Alleen dreven de wentelteefjes en het spek in het vet! Ook het avondeten (buffet) dat je voor 30 euro pp kunt nemen, is te beperkt in warme gerechten en vettig. Het à la carte eten zag er wel mooi uit. Dat zou ik dus volgende keer doen.
Gereisd met partner in februari 2015

Rumoerig hotel, kamer niet schoon.

Sven78, 29-1-2015

1 overnachting gedaan omdat wij laat waren geland en de auto in een sleep-park-fly arrangement kon. Kamers werden gerenoveerd en vanaf 9 uur dus flink herrie, werd niet even aangekondigd. Ook in de nacht heel rumoerig. Jammer. Schoonmaak was zeer slecht. Toilet was niet eens schoon gemaakt.
Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Der Valk Charleroi Airport in Gosselies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Der Valk Charleroi Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Der Valk Charleroi Airport scoort een 7.6 uit 10 op basis van 113 reviews.