Beoordelingen Hotel Van Der Valk Charleroi Airport****

Van Der Valk Charleroi Airport****
30 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van Der Valk Charleroi Airport****
Chaussée de Courcelles 115, B-6041, Gosselies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** in Gosselies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van Der Valk Charleroi Airport scoort een 6,3 uit 10, op basis van 30 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** in Gosselies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Der Valk Charleroi Airport****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Henegouwen. Vergelijk Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** met andere accommodaties in Gosselies.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

29 beoordelingen over Van Der Valk Charleroi Airport****

30 beoordelingen
6,2
6,7
6,6
6,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Sept. 2013
"Overnachting prima; shuttle drama"vertalen
patricia_pennings
7,0

20-09-2013 Op de heenreis hier overnacht, zodat we uitgerust aan de vakantie konden beginnen. Comfort kamer met park,sleep, fly geboekt. Mooie ruime kamer met prima bedden. Ontbijt was ook goed in orde...genoeg keuze...
Shuttle naar de luchthaven was mooi op tijd. Helaas hadden we een late terugvlucht en was het verkrijgen van een terugrit een drama. we hebben meer dan een uur met onze peuters van 2 en 3 jaar buiten in de kou en regen op de shuttle staan wachten. na 3x bellen en daarna nog een telefoontje van een vriendelijke luchthavenmedewerker kwam er eindelijk een taxi die ons naar het hotel heeft gebracht. voor ons dus eens, maar nooit meer !

"Twitter beoordelingen"
31-10-2013 @jojootje Mijn eerste keer onder een regendouche. Genieten! #vandervalkcharleroi #vandervalk @ VanderValk Hotel… http://t.co/eQ9b5Y7Yl0 --- Bron: https://twitter.com/jojootje/status/396025939567861760
11-08-2013 @FiliepDeVos Verlof : prachtige dag - veel gefietst nu nagenieten in hotel charleroi airport #vandervalk --- Bron: https://twitter.com/FiliepDeVos/status/366614782498979841
11-06-2013 @RobertBannink Toch nog @hotelcharleroi vergeten Prachtig verhaal over het huren van een goudvis in hun hotel. Mooi verhaal om te delen... --- Bron: https://twitter.com/RobertBannink/status/344487734188060673
met partner, Jan. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Edwin
1,0
8,0

26-02-2013 park and fly geboekt tbv onze vlucht vanaf charleroi airport.zou gratis zijn, moesten echter € 20 bij receptie betalen. medewerkers receptie praten alleen Frans en een beetje Engels. kamer schoon, maar geen comfort kamer. diner buffet matig, geen soep vooraf en geen dessert op diner buffet. medewerkers ongeïnteresseerd, zijn meer met elkaar als met de klant bezig. lang parkeerplaats onbewaakt. bij vertrek band op 5 plaatsen lek gestoken. contact na thuiskomst met het hotel is niet mogelijk daar er niet op mails door het hotel wordt gereageerd. voor ons dus eens maar nooit meer.

met partner, Jan. 2013
"Nooit geen charleroisairport meer."vertalen
Edwin van Breugel
4,0

07-02-2013 Het hotel is uitstekend bereikbaar. Wij dachten een arrangement met gratis gebruik van de lang parkeerplaats geboekt te hebben, maar de receptionist kon hier niets van vinden. Dit kostte € 20. Door de receptie wordt alleen Frans en een beetje gebrekkig Engels gesproken. Als kamer dachten wij een comfort kamer geboekt te hebben, we kregen echter een standaard kamer. Deze was wel goed schoon. In de bar werden we wel goed en snel geholpen. Bij het dinerbuffet was er weer een en al misverstand, daar de bediening alleen maar Frans sprak . Het dessert was niet aanwezig. Daar mijn band op de lang parkeerplaats op 5 plaatsen was lek gestoken, hebben wij geprobeerd om via de mail contact op te nemen met het hotel. Er wordt echter op geen enkele manier gereageerd. Conclusie: De klant is niet belangrijk en lang parkeren een risico!

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Van Der Valk Charleroi Airp...

met jonge kinderen, Okt. 2012
"Zeer mooi nieuwe kamers, uitstekende ervaring"vertalen
Ivo Pennings
10,0
10,0
8,0

14-10-2012 In tegenstelling tot anderen hebben we een uitstekende ervaring met dit hotel. We hebben voor hetzelfde geld (€ 114,-) een familiekamer in het nieuwe gedeelte gehad. Zeer mooie en luxe kamer en heerlijk geslapen. Balkon aan de voorzijde en eigenlijk geen last gehad van de snelweg. Onze dochter heeft ook heerlijk geslapen en heerlijk gebadderd in het ruime bad (was ook een grote inloopdouche met regendouche).
Aan de receptie spreken ze een beetje nederlands, in het restaurant inderdaad alleen Frans en een beetje Engels.

Kortom, volgende keer boeken we weer hier een kamer als we via Charleroi vliegen, een aanrader!! Vervoer naar het vliegveld en bij terugkomst terug naar het hotel was ook goed geregeld.

met partner, Juni 2012
"Problemen en niet welkom bij de 80e bezochte valk?"vertalen
Nanno S. van der Wi...
8,0

12-06-2012 Kregen standaardk. 010 toegewezen. Problemen over ontbijt, wel of niet in arrangement. Gelukkig papieren mee: wel. Kamer stonk naar rook. Werd bevestigd door schoonmaakster. Het was moeilijk een andere kamer voor ons te vinden. Alles vol. Wilden wel bijbetalen voor comfortkamer met balkon. Was niet mogelijk. Volledige kamerprijs betalen, geld betaald voor arrangement gewoon weg. Uiteindelijk een kamer gevonden, no. 003. Was net een sauna. Vloeren heet. Werd erkend. Al vaker problemen. Toen de keuze uit k. 016, was kleiner, of k. 006. Het werd 006. Er waren dus wel allerlei kamers vrij. Kamer prima. Bij diner onaardige ober. Kreeg het gevoel niet welkom te zijn. Vroeg in het Frans of de ober Nederlands sprak. Een beetje. Antwoordde in het Engels dat hij dat dan maar moest proberen. Niet meer aan tafel gezien. Personeel sprak weinig tot geen Nederlands of Engels. Er stonden 's avonds 26 Ned. auto's (25a30% van de gasten) op de parkeerplaats. Ontbijt goed.

met partner, Apr. 2012
"Nooit meer, geen oog dicht gedaan"vertalen
F de v
2,0
6,0

30-04-2012 We dachten uitgerust op vakantie te kunnen gaan en de nacht voor vertrek hier te logeren. Geen oog dicht gedaan om dat het benauwd en warm op de kamer was. Lawaai op de gang, geschreeuw buiten vanwege feestje in het hotel. Het raam kon je niet openzetten omdat het dan was alsof de auto's van de nabijgelegen snelweg door de kamer reden. Wel keurige kamer / badkamer.

zakelijk, Apr. 2012
"Alleen handig ivm vliegveld"vertalen
Angelique Brouwer
2,0
8,0

16-04-2012 Mooie ruime (comfort) kamer. Brandschoon en mooie badkamer. Goede bedden. Balkon voegt niets toe want die ligt tegen de snelweg aan. Vriendelijk maar onbenullig personeel. De Spa faciliteiten zijn een wassen neus: je kunt na 17.00 uur inchecken, maar de wellnes gaat dan dicht. Prima shuttle regeling. Slechte keuken. Vertrouw niet op de wekservice, neem een eigen wekker mee...

met partner, Apr. 2012
"Ideaal voor overnachting bij vliegveld"vertalen
Koos
7,0

22-04-2012 ideaal voor overnachting bij vliegveld, je kan gratis je auto laten staan en je wordt gehaalde en gebracht naar het vliegveld , ritje van 10 minuten max, goede schone kamers, wel wat vuile vloerbedekking overal ook in het hotel, vriendelijke ontvangst. eten in het vrij saaie en grote restaurant veel te duur voor de geboden kwaliteit, ook het ontbijt was erg summier voor van der valk normen we zijn beter gewend, dus erg duur voor wat er geboden wordt.

met een groep, Dec. 2011
"Top hotel voor een voorovernachting!"vertalen
anneriekeoudshoorn
9,0

06-12-2011 Wij hebben dit hotel geboekt omdat we de volgende ochtend vroeg een vlucht hadden geboekt vanaf charleroi Airport. Bij incheck om half 10 hebben we een taxi gereserveerd, we hadden het sleep/park/fly arrangement. Personeel was zeer behulpzaam. De kamer is groot, de bedden waren goed, ideaal om uitgerust het vliegtuig in te gaan. 's Ochtends stond de taxi al klaar om ons naar het vliegveld te brengen, toen we terugkwamen hebben we bij het wachten op de koffers meteen het hotel gebeld en toen we buiten kwamen, 10 minuten later, stond de taxi al klaar. Ik zou dit hotel iedereen aanraden die een vroege vlucht heeft vanaf Charleroi Airport.

met partner, 2011
"Nooit meer"vertalen
J. Doorman
5,0

31-10-2011 Men reageert bij dit Hotel niet op klachten die zowel mondelijk als per e-mail worden doorgegeven. Bij het inchecken heeft men verzuimd om mede te delen dat er bij het Hotel e.e.a. vebouwd zou worden en dat men zijn auto
beter op een andere plek zou kunnen parkeren. Bij terugkomst was onze auto onherkenbaar en zat deze onder een laag drab die niet te beschrijven was. Onmiddelijk be de receptie ons beklag gedaan. Men kon ons niet helpen na 12 uur s'nachts. Thuis de volgende ochtend bleek eerst pas duidelijk hoe smerig onze auto was. De enige oplossing was de wasstraat en de nota hiervoor naar het Hotel. Hier wordt halstarrig niet op e-mails en telefoontjes gereageerd.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?