Beoordelingen Hotel Van Der Valk Charleroi Airport****

Van Der Valk Charleroi Airport****
41 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van Der Valk Charleroi Airport****
Chaussée de Courcelles 115, B-6041, Gosselies

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** in Gosselies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van Der Valk Charleroi Airport scoort een 7,0 uit 10, op basis van 41 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** in Gosselies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Der Valk Charleroi Airport****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Henegouwen. Vergelijk Hotel Van Der Valk Charleroi Airport**** met andere accommodaties in Gosselies.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

37 beoordelingen over Van Der Valk Charleroi Airport****

41 beoordelingen
7,3
6,9
7,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
Sept. 2014
"Absolute aanrader, prima start van de vakantie !"vertalen
Patrick Deopere

28-09-2014 "
Prima onthaal, grote moderne kamer, stipte luchthaven shuttle service."

"Twitter beoordelingen"
31-10-2013 @jojootje Mijn eerste keer onder een regendouche. Genieten! #vandervalkcharleroi #vandervalk @ VanderValk Hotel… http://t.co/eQ9b5Y7Yl0 --- Bron: https://twitter.com/jojootje/status/396025939567861760
11-08-2013 @FiliepDeVos Verlof : prachtige dag - veel gefietst nu nagenieten in hotel charleroi airport #vandervalk --- Bron: https://twitter.com/FiliepDeVos/status/366614782498979841
11-06-2013 @RobertBannink Toch nog @hotelcharleroi vergeten Prachtig verhaal over het huren van een goudvis in hun hotel. Mooi verhaal om te delen... --- Bron: https://twitter.com/RobertBannink/status/344487734188060673
"Te eenvoudig en ouderwets"vertalen
Jansen

28-09-2014 "
Lokatie ok voor als je gaat vliegen echter kamer en gang zeer vuil veel vlekken en lege zeepdispensor en haren in bad bij aankomst"

Sept. 2014
"Heerlijk hotel om te verblijven"vertalen
Meulmeester win

27-09-2014 "
Goed hotel goed restaurant "

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Van Der Valk Charleroi Air...

"Juist wat je zoekt"vertalen
mertens

27-09-2014 "
hotel met behulpzame service, mooie kamers en goede ligging"

Sept. 2014
"Zeer aangenaam en gastvrij hotel"vertalen
E. Labee

26-09-2014 "
Het personeel buiten het restaurant zeer gastvrij en vriendelijk. Het personeel in het restaurant wat ons bediende sprak alleen frans, geen engels. Minpunt."

Sept. 2014
"Eten in restaurant - diner en ontbijt viel tegen"vertalen
Wientjes
8,0

23-09-2014 eten in restaurant -diner en ontbijt - viel tegen; kamer was zeer zeker naar wens

Sept. 2014
""The best place om relaxed op reis te vertrekken"vertalen
Van Nuffel
10,0

20-09-2014 "The ""best place"" om relaxed op reis te vertrekken"

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prima uitvalsbasis voor Charleroi Airport"vertalen
m.g.oomkens
9,0
8,0

16-09-2014 Hebben hier een nacht doorgebracht voorafgaand aan een vroege vlucht vanaf Charleroi. Prima, zeer ruime gezinskamer (K317) met twee persoonsbed en stapelbed. Waterkoker met koffie / thee op de kamer. Inhoud van de mini-bar (paar blikjes) is gratis.

Personeel was zeer vriendelijk. Je bent wel wel in het Franstalige deel van België, dus begin je gesprek gewoon in het Frans (of evt. Engels). De shuttlebus werkte in ons geval perfect. We werden precies volgens afspraak gebracht. Na terugkomst moet je even bellen en staat de bus in no time voor je neus. Onthoud waar je bent uitgestapt (dit is niet recht voor het vliegveld).

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Overnachting prima; shuttle drama"vertalen
patricia_pennings
3,0
7,0

20-09-2013 Op de heenreis hier overnacht, zodat we uitgerust aan de vakantie konden beginnen. Comfort kamer met park,sleep, fly geboekt. Mooie ruime kamer met prima bedden. Ontbijt was ook goed in orde...genoeg keuze...
Shuttle naar de luchthaven was mooi op tijd. Helaas hadden we een late terugvlucht en was het verkrijgen van een terugrit een drama. we hebben meer dan een uur met onze peuters van 2 en 3 jaar buiten in de kou en regen op de shuttle staan wachten. na 3x bellen en daarna nog een telefoontje van een vriendelijke luchthavenmedewerker kwam er eindelijk een taxi die ons naar het hotel heeft gebracht. voor ons dus eens, maar nooit meer !

met partner, Jan. 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Edwin
1,0
8,0

26-02-2013 park and fly geboekt tbv onze vlucht vanaf charleroi airport.zou gratis zijn, moesten echter € 20 bij receptie betalen. medewerkers receptie praten alleen Frans en een beetje Engels. kamer schoon, maar geen comfort kamer. diner buffet matig, geen soep vooraf en geen dessert op diner buffet. medewerkers ongeïnteresseerd, zijn meer met elkaar als met de klant bezig. lang parkeerplaats onbewaakt. bij vertrek band op 5 plaatsen lek gestoken. contact na thuiskomst met het hotel is niet mogelijk daar er niet op mails door het hotel wordt gereageerd. voor ons dus eens maar nooit meer.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?