Beoordelingen Hotel Best Western Leonardo Charleroi***

Best Western Leonardo Charleroi***
9 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Best Western Leonardo Charleroi***
Boulevard Mayence 1A, B-6000, Charleroi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Leonardo Charleroi*** in Charleroi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Leonardo Charleroi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Best Western Leonardo Charleroi scoort een 7,4 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Leonardo Charleroi*** in Charleroi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Leonardo Charleroi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Best Western Leonardo Charleroi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Hotel Best Western Leonardo Charleroi*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Henegouwen. Vergelijk Hotel Best Western Leonardo Charleroi*** met andere accommodaties in Charleroi.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,6
7,8
7,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Okt. 2012
"Goed hotel!"vertalen
Pauline
8,0

03-11-2012 Fijn hotel voor verblijf voor of na de vlucht. Netjes,vriendelijk personeel. Alles top geregeld mbt sleep, park & fly-arrangement. Er is ook een restaurant en 's ochtends is er een uitgebreid ontbijtbuffet. Goede bedden.
Auto staat op eigen parkeerterrein binnen hekken. Taxi snel geregeld. Ongeveer 10 minuten van het vliegveld. Qua ligging verder kan ik niks vertellen. We zijn nu twee keer geweest en beide keren zeer over te spreken!

met oudere kinderen, Sept. 2010
"Prima sleep park fly formule"vertalen
Juultje
6,0

04-10-2010 Alles liep gesmeerd. Wij waren voor het hotel €70,- kwijt per kamer. Het parkeren bij Charleroi airport is €65.- voor een week. Bij een vroege vlucht is dit dus een heerlijk relaxte oplossing. Wij moesten om 7.00 uur aanwezig zijn op het vliegveld. Wij werden om 6.45 uur opgehaald en dus precies op tijd aanwezig. Taxi op tijd! Alles rustig en op het gemak.
Bij aankomst een week later werden wij ook weer mooi op tijd opgehaald.

Kamer klein, maar dit vonden wij niet erg belangrijk. Het was allemaal netjes.

Wij zouden dit een volgende x weer zo doen. Bij dit hotel was alles inclusief dit is bij bijvoorbeeld hotel vd Valk niet het geval. Daar komen de transfer kosten nog bij als je jet sleep park fly arrangement boekt! €3.50 per persoon per rit.

met partner, Aug. 2010
"Eenvoudig 3 sterren hotel"vertalen
Bob
9,0
7,0

09-09-2010 I.v.m. een weekendbezoek aan de brocante Markt te Temploux hebben we één overnachting gehad in Best Western Hotel te Charleroi. Een eenvoudig 3 sterren hotel. Relatief kleine kamer met een groot en goed bed. O.a. een flatscreen tv aanwezig, een eenvoudige badkamer, wel compleet maar enigszins gedateerd. Goede ruimte op de 1e etage waar we de volgende ochtend een prima ontbijt hebben genuttigd. Er kan in de straat bij het hotel gratis geparkeerd worden. Voor het kleine parkeerterrein van het hotel moet je € 8,= per dag betalen

met partner
"AANRADER"vertalen
legroe jp
9,0
8,0

07-06-2010 Wij komen reeds regelmatig naar dit hotel en hebben ons steeds goed gevoeld zowel wat confort betrefd als veiligheid.

met partner
"Eenvoudig hotel geschikt "vertalen
onbekend
6,0

01-09-2009 eenvoudige kleine kamer, prima bed en badkamer. Erg warm, geen airco, koelkast werkte niet. Bar en restaurant waren gesloten vanwege verbouwing?? Dit werd niet verteld bij binnenkomst. Prima ontbijt. Parkeergelegenheid summier. 'snachts constant blaffende hond van buren, word je knettergek van. Charleroi is een troosteloze stad.

met partner, Aug. 2009
"Niets op aan te merken"vertalen
pieter en simon
7,0

25-08-2009 Dit hotel is prima voor de prijs. Goede kamer met goed bed. Kamer is wel aan de kleine kant en kon iets schoner geen airco. Wel koffiezet mogelijkheid op de kamer. Parkeren op eigen terrein en gratis. Sauna in kelder is klein maar hij is er tenminste en doet het goed. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed, alles vers en uitgebreid. Vanuit het hotel is het centrum op loop afstand, hier is echter niets te beleven. Gillend naar huis. De weide omgeving is wel mooi. Kortom prima hotel, echter de stad is niets aan.

met partner, Aug. 2009
"Prima hotel in vreemde stad.."vertalen
daffels
8,0

23-08-2009 Hotel Leonardo was een verademing toen we het troosteloze Charleroi inreden. (wat later wel mee bleek te vallen, leuke zondagsmarkt!!) Prima hotel, goed ontbijt, prima voorzieningen. Dichtbij centrum en uitvalswegen. Jammer dat buitenterras niet geopend was met het mooie weer...

met partner, Dec. 2008
"Een mooie park sleep fly Formule"vertalen
chris
7,0

23-04-2010 wij hebben voor de formule een 70 € betaals excl ontbijt die koste 10 € per persoon maar was het zeker waard . de kamers zijn niet te groot maar waren wel proper de afstand tot het centrum was echt minimaal . de formule om te slapen parkeren en de transfer naar de luchthaven was héél goed geregeld de TAXI stond mooi op tijd voor het hotel en na terug komst mooi op tijd voor de luchthaven goed geregeld !

met partner, Aug. 2008
"Eenvoudig hotel"vertalen
onbekend
7,0

01-09-2009 Eenvoudige kleine kamer. Prima bed en badkamer. Erg warm, geen airco. Koelkast werkte niet. Bar en Restaurant gesloten vanwege verbouwing? Dit werd niet gezegd bij inchecken. Prima ontbijt. Parkeergelegenheid aan de krappe kant. 's nachts constant blaffende hond van buren, word je knettergek van. Charleroi is een troosteloze stad, vergane glorie. Gelukkig was er een hele gezellige zondagsmarkt in t oude centrum. 2 dagen gelogeerd ivm evenement elders, dat was te doen verder zowel in t hotel als in Charleroi niets te beleven.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?