Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie ***

6,3

32 reviews over Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie in het Nederlands

Ronduit teleurstellend!

Jürgen Dekemele, 1-10-2017

Met vrouw en twee kindjes een weekendje uit. 's Avonds gegeten in de buurt, daarna inchecken. 20u30 aangekomen, geen "Goedenavond" of "Dag mevrouw, meneer" maar wel "Die kinderen moesten al lang naar bed" en "Kom ne keer ier" (om de papieren in te vullen). De kamer was OK. Mager ontbijt: wat broodjes, smeerkaas en confituur in pakjes, een schelleke kaas en hesp, appelsap en (geen geperst) sinaasappelsap, een potje yoghurt. Geen "luxeontbijt". Tegen mijn vrouw zei hij dat we eerst moesten uitchecken en dan pas konden eten. Bij het uitchecken rekent hij 10 euro aan terwijl een kind jonger dan 2 gratis overnacht volgens het cadeauboxboekje, "Maar op mijn website staat het anders". Een kinderbedje gevraagd en een kamer met 3 bedden gekregen. Mogen we ze dan alledrie gebruiken? Neen dus. "Ik moet mijn lakens ook wassen é broere." De gekeurde kindertuin: wipplank zonder wip, trampoline kapot, schommels helemaal scheef, hoog gras en een hoop rommel. Neen, ik denk niet dat we terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Uitbating kan veel beter

Joost, 17-8-2016

Mooie B&B maar jammer dat de uitbater niet echt gemotiveerd is om de zaak te laten openbloeien.

Mooie kamer, wel klein maar verzorgd. Airco werkt niet.

We bleven er ook voor het diner maar waren achteraf wel ontgoocheld. We zaten rond 22u nog wat na te kaarten in de ruimte waar gegeten werd maar de eigenaar wou naar bed en deed de deur op slot. We hadden niet eens nog de kans een wandeling te maken of nog wat op het terras te vertoeven.

Ook op zondagnamiddag kwamen verschillende mensen per fiets of moto om iets te drinken op het mooie terras maar de eigenaar was er niet dus moesten de mensen maar weer vertrekken.

Gereisd met partner in juli 2016

Denis en Martine, 17-3-2016

De Gastheer *Bono *

heeft ons goed ontvangen en was een Gezellig avond , en Eten heel lekker

ook met een Dansje in de Avond .

Gereisd met partner in maart 2016

fantastisch

Luc en Inge, 14-3-2016

Wij zijn hier met open armen ontvangen, onze kamer was dik in orde, het eten was lekker en de ambinance wat top.
Gereisd met partner in maart 2016

Ontgoochelend

Walter en Ann, 15-8-2015

Op basis van de site hebben wij een kamer geboekt met cadeaubon. We werden in een opgekalefaterde woonwagen gestopt ("badkamer" was veel te klein, douchedeur kon niet volledig gesloten worden). Waar was de airco die in alle kamers aanwezig zou zijn ?

5-sterrenontbijt ? Dit was geen ster waard. Voor ons moet de uitbater niet constant aanwezig zijn, maar hier was hij onzichtbaar. Dit was zeker zijn geld niet waard. De streek is nochtans de moeite!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

Zeker nooit meer !

An en Bart, 18-7-2015

Zeer onvriendelijke uitbater. Liefst alleen het hoognodige vragen en voor de rest hem met rust laten is de boodschap die hij laat uitschijnen. (geen wifi, geen petanquebaan, platte batterijen in de afstandsbediening van de TV, geen afstandsbediening van de airco, geen luxe ontbijt, ....)
Gereisd met partner in juli 2015

Eens, maar nooit meer!

Sam Eerdekens, 6-7-2015

Wij zijn toegekomen om 21:30 uur en na een rit van 2,5 uur werden we niet eens vriendelijk onthaald. We werden aangespoord om "even" op het terras te wachten. Na amper een 20 minuten zonder aangesproken te worden kwam de eigenaar ons dan met tegenzin halen. Op weg naar de kamers bleef hij dan nog praten met andere gasten waardoor wij daar stonden rond te draaien. De eigenaar spreekt enkel zeer onverstaanbaar West-Vlaams en doet geen enkele moeite als hij ziet dat je het niet verstaat. s' Morgens was hij gewoon niet te bespeuren waardoor je nog maar eens stond te wachten om uit te checken. We konden niet snel genoeg vertrekken, van een echte B&B uitbaten kent deze man niets...!!!!!
Gereisd met partner in januari 2015

Een "Top" B & B !

Francine, 26-10-2014

Net terug van "Les secrets de la Vie"

Een fantastische tijd gehad - mooi verzorgde kamer - piekfijn in orde! Super lekker ontbijt zowel de zaterdagmorgen als zondagmorgen. Avondeten overheerlijk! Desserts: super!

Omgeving? Voor ons fietsers: een aanrader 100 km gefietst in een zeer mooie omgeving .......

We komen hier zeker en vast terug Bono!!!

Bewonderenswaardig hoe hij dit samen met enkele vrienden heeft kunnen verwezenlijken! Chapeau !!!!

Hadden wij geluk of lag het aan ons (grapje!) maar de andere gasten met wie we 's morgens en:of 's avonds aan tafel zaten waren ongelooflijk aangename, toffe en leuke mensen, we hebben ons heel heel goed geamuseerd in een prachtige B & B!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2014

super!

Nicky Corneille, 27-9-2014

In tegenstelling tot sommige reacties vonden we (mijn dochter van 3 en ik) het super! Hele vriendelijke gastheer, doet je direct thuis voelen. Ontbijt, het bleef maar komen, alles vers uit de oven. De gastheer heeft ook enkele uitstapjes vndorgesteld. Hele mooie plaats om tot rust te komen, proper, en mooie kamer, met tv, douche,... toilet op de gang, maar dat was geen probleem voor ons. Mijn dochter genoot van de dieren dat ze er zag, en het speelplein. Proficiat Bono! Wij komen nog terug, dit is een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Super!

Herlinde, 7-8-2014

Spijtig dat er zoveel negatieve commentaren zijn. Voor ons was het fantastisch. Het avondeten was overheerlijk, verschillende pasta's, gratin, koude aardappeltjes, groentjes... Fantastisch gedaan! Ook de kamers en de b&b op zich was enorm net, nergens niets op aan te merken. De sfeer zit goed, je geniet volop van de plaats en van de andere gasten! En het zelfgemaakte brood was ook subliem! Veel resprect voor de eigenaar die een b&b uitbaat en dan nog gaat werken!
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie in Celles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie scoort een 6.25 uit 10 op basis van 36 reviews.