Hotel Vendome ***

Hotel Vendome
Vendome
6,9

15 reviews over Hotel Vendome in het Nederlands

Prima prijs / kwaliteit houding!

Jorine, 25-8-2009

Afgelopen week hier geweest en is prima bevallen! Entree is in naastgelegen hotel, ziet er keurig uit. We hadden een prima kamer met luxe douche, goed ben en airco. Voor het geld dat we betaald hebben, hadden we een keurig hotel (incl. goed ontbijt!) met een supercentrale liggen. Het bevindt zich in een zijstraat van het hoofdcentrum. Kortom: aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2009

Wachten op de renovatie

12-7-2009

Hotel is in twee gedeelten, het superstrakke nieuwe gedeelte (Marivaux) en het oude Vendome. Wij kwamen binnen en het zag er super uit, we dachten nog, nou, voor die prijs?? We hadden twee kamers voor 128 Euro. Toen we op de kamers kwamen klopte de prijs ook met het interieur. oud, klein en smoezelig. Klein twee-persoonsbedje met een dekentje van voor de oorlog. Badkamer idem dito.

Het ontbijt was perfect. En dat werd ook weer in het nieuwe gedeelte geserveerd. Dus wachten tot alle kamers zijn opgeknapt. Zal je er wel meer voor moeten betalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

Prima ligging, oude kamers

TB, 1-1-2009

We kregen nog de oude kamers, die waren nogal verouderd en wat groezelig. De ligging tov het centrum is daarentegen wel super!
Gereisd met partner in december 2008

Goede plek.

Jan en Lenie van Est, 24-12-2008

Hotel Vendôme in Brussel ligt overal dichtbij en het was op de kamer lekker rustig.
Gereisd met partner in december 2008

Luxe en comfortable dicht bij centrum

david huybens, 14-12-2008

Was helemaal geweldig. Vriendelijk ontvangen. Het hotel is geheel gerenoveerd. Wij kregen de nieuwe kamers die op en top luxe waren! Geweldige badkamers en erg ruim. Ontbijt is ook zeer uitgebreid en erg goed.
Gereisd met vrienden in december 2008

mooi en lux

Mark Scheffers, 20-10-2008

heerlijk genoten van de vakantie mooi prachtig hotel en een luxe kamer (gadden we ook gevraagd) heerlijk op het gemak gedaan en veel kunnen zien
Gereisd met partner in oktober 2008

Geen aanrader....

Marijke, 25-9-2008

Het hotel is aan het renoveren en dat is wel duidelijk nodig ook.

De entree is momenteel in het naastgelegen hotel en ziet er echt super uit. Toen wij binnen kwamen, dachten we echt, Woow... wat mooi.

Onze kamer lag echt nog in het oude gedeelte. Slechte ventilatie en een hele oude kamer. Lekker bed, dat was ook het enige positieve aan de kamer. Alles nogal oude en vieze indruk, behang was echt niet om aan te zien.

Geen aanrader!!!

Gereisd met vrienden in september 2008

A.G. Ruigrok van der Werve, 6-5-2008

kamers leken wel sauna's veel en veel te warm

het buizenstelsel voor warmwater en verwarming daar is wat goed mis mee,ruimte voor ontbijt zag er er goed uit en ontbijt was goed

Gereisd met vrienden in mei 2008

Arjan Vogel & Judith Harberts, 5-5-2008

Ze waren het hotel aan het renoveren. Onze kamer was gloednieuw en zeer ruim. Het ontbijt was goed en het hotel bevindt zich in het centrum. Kortom een prima hotel voor een citytrip naar Brussel!
Gereisd met partner in mei 2008

M.P. Kok, 1-5-2008

Naar alle waarschijnlijkheid was het restaurantgedeelte zojuist opgeknapt. Dat zag er goed uit en het ontbijt was ook goed. Hopelijk krijgt het hele hotel een opfrisbeurt, inclusief de kamers want dat is hard nodig. Verder was het op de kamers en de gangen zeer warm! Er zijn geen parkeerplaatsen bij het hotel, wel een parkeergarage waar je moet betalen. Om de stad te voet te gaan bezichtigen ligt dit hotel zeer centraal, prima lokatie.
Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vendome bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vendome in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vendome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vendome scoort een 6.88 uit 10 op basis van 16 reviews.