Hotel Thon Brussels Airport ***

6,7

7 reviews over Hotel Thon Brussels Airport in het Nederlands

vlakbij het vliegveld van Zaventem

hansvink, 25-5-2013

Een beetje gedateerd hotel in een zakenwijk vlak bij het vliegveld van Zaventem. Het hotel biedt een (betalende) service naar en van het vliegveld aan. De kamer en badkamer zijn basic. Geen bijzondere voorzieningen. We begrepen dat er een planning was voor een grondige opknapbeurt van het hotel.

In de weekenden (vanaf vrijdag) zijn het restaurant en bar blijkbaar gesloten.

Gereisd met partner in mei 2013

Goed voor een overnachting

Elke , 19-9-2012

De buitenkant ziet er niet veel belovend uit maar binnen is het wel beter.

De kamers zijn ruim en netjes.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Basic, maar goed voor een nachtje

Marco, 28-8-2011

Ik en mijn vriendin hebben hier overnacht voor een nachtje, om vervolgens de volgende ochtend het vliegtuig naar Amerika te pakken.

Eenmaal aangekomen in het hotel, ging alles vlotjes. Voor een lage prijs hadden we een overnachting met ontbijt, wifi, en gratis shuttle naar het vliegveld per busje. Het inchecken was goed geregeld. Wel jammer dat de bar al om 11 uur dichtging, nog even een biertje doen zat er niet bij.

De kamer zelf was wat je verwacht van een normale hotelkamer. Wat je verwacht staat er. De waterkoker leek geen haast te hebben, en helaas was er geen balkon. Lastig voor de rokers, dat laatste dan :)

Het ontbijt was netjes, en erg uitgebreid, er waren zowel warme als koude gerechten te vinden.

Waar je echt op moet letten, is het intikken van het hotel in de navigatie. Het hotel zit in de Berkenlaan in Zaventem, en niet de Berkenlaan in Brussel. Die fout hebben wij gemaakt, en kwamen aan de andere kant van de stad uit :) Eigen fout, maar dus wel even op letten.

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thon Brussels Airport bij:

perfect met sleep,park & fly !

travelgurly, 17-8-2011

Goede ligging, dichtbij de luchthaven!

kamers gewoon standaard en goed. mogelijkheid om thee op je kamer te zetten.

shuttle service van en naar de luchthaven perfect.

Gereisd met partner in juli 2011

John Paulis, 7-2-2008

veel te duur voor de kamer met een gebroken spiegel, kapotte toilet pot en een psychedelisch licht in de badkamer. In de minibar kost een biertje 5 euro.

De auto kostte 10 euro per nacht (ECHT WAAR) in een godsverlaten kantoorwijk waar je 3 weken dood kan liggen.Ik (de baas) betaalde meer dan 600 euro voor 4 nachten met 2 ontbijten en 1 auto.(ontbijt is goed, maar wie kan er voor 16 euro aan ontbijt eten?)

Gereisd zakelijk in januari 2008

Daan en Inge van Vriesland, 5-8-2007

We zijn helaas net terug van een ontzettend fijn weekend.Idiale ligging t.o.v.snelweg.Het treinstation is binnen 5 minuten lopend bereikbaar,wat je binnen 15 min.naar hartje Brussel vervoert.Alle lof voor Personeel.Vergeet het dorp DIEGEM waar je uiteindelijk logeert niet!Kan er heerlijk eten bij TESTA ROSSI. p.s. het ontbijt in het hotel,Perfectemant!
Gereisd met partner in augustus 2007

meijering, 16-4-2007

bij aankomst met de trein,staat de hotel nergens aangegeven,eindelijk aangekomen bij het hotel, wij hebben 15min moeten wachten tot iemand ons kon helpen,daarna moesten wij wachten tot de schoonmaakster klaar was.wij hadden recht op de kamer om 14.00 uur het werd uiteindelijk 14.30 de koffers alvast naar boven gebracht om daarna wat te gaan drinken.wij hebben 1cola & 1bier bestelt en moest betalen6.75 euro daarna opgefrist en zouden wij weer wat gaan drinken op een bon van het hotel(gekregen bij aankomst)wij hebben daar 45 min gewacht omdat geen personeel naar ons toe kwam.uiteindelijk zijn wij weggegaan,de volgende morgen hebben we ontbeten het brood was hard en er werd niet aangevuld.s'avonds wilden we weer wat drinken op dat gekregen bonnetje(2e poging)maar helaas hoe warm het ook was de bar was voor de gasten gesloten het hele weekend.kotom een zeer slechte ervaring met dit hotel.
Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Thon Brussels Airport bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Brussels Airport in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Brussels Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thon Brussels Airport scoort een 6.7 uit 10 op basis van 7 reviews.