8,3

6 reviews over Hotel Sofitel Astoria Brussels in het Nederlands

Bienfait, 17-10-2007

Prima oude (niet vergane) glorie hotel, op prima loopafstand metro en centrum, met name scherpe prijzen in weekend met prima ontbijt. Daarnaast elke zondagochtend een klein klassiek concert in de mooie barokke zaal. Kamers ook goed. Genoeg "gewone" resteaurants in de directe buurt.
Gereisd anders in oktober 2007

Moi, 20-10-2005

Twee keer hier gezeten waarvan 1x tijdens huwelijksreis. Goed gelegen in tegenstelling tot eerdere berichten, je moet alleen de sluiproutes kennen. Slechte kamer? meld dit en je hebt zo een andere met uitzicht aan de Koningsstraat. Prima hotel maar meer geschikt voor het zakenpubliek wat ook vol aanwezig was.
Gereisd anders in oktober 2005

Gast, 30-12-2004

Een beetje teveel eer (5*) voor een hotel als dit. Wij hadden een kamer aan de binnenkant met uitzicht op een troosteloos dak. Bijna geen daglicht! Het ontbijt hield niet over. Letterlijk en figuurlijk. Het inchecken ging ook niet soepel ondanks reservering. Later nog een excuus brief ontvangen, maar neem het risico geen tweede keer.
Gereisd anders in december 2004

v.winters, 28-12-2004

Over dit hotel kun je m.i. heel kort zijn het is er fantasisch .

Zelfs de gewone standardkamer is luxe!!

Een paar maal met mijn vrouw een suite geboekt voor paar nachten en ik kan dit aan iedereen aanbevelen.

Boek wel bij een reisburo,het zal u veel geld besparen

Gereisd anders in december 2004

Olof, 6-11-2004

Ik begrijp de vorige opmerkingen over de ligging tov het centrum en de buurt niet: het is op loopafstand van het centrum en kwam op mij niet over als een mindere buurt. Prima hotel met een klassieke uitstraling!
Gereisd anders in november 2004

Nelson, 7-6-2004

Erg leuk hotel, mooi klassiek, mooie ruime kamer, heerlijke bad en douche, zelfs mijn sigartetten werden naar de kamer gebracht. Had een kamer aan de binnenkant en het uitzicht was niet echt mooi te noemen. Ligging was wel ok maar toch nog een heel stuk lopen naar het centrum. Ligt ook in de buurt van een wijk wat toch wel beetje gevaarlijk is.
Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Astoria Brussels in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Astoria Brussels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Astoria Brussels scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.