Hotel Sheraton Brussels & Towers *****

8,3

28 reviews over Hotel Sheraton Brussels & Towers in het Nederlands

Teleurgesteld

Hans Nicasie, 16-7-2014

Prima gelegen, vlakbij het Noordstation en de Brusselse Nieuwstraat. De omgeving wordt op 't moment dat we er verbleven vernieuwd. De lobby, receptie en bijhorende ruimtes geven een prima eerste indruk maar die verdwijnt onmiddellijk als je je kamer binnenkomt. Erg verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Behang in de badkamer hangt los, deuren van badkamer is onderaan simpelweg rot, wc-bril hangt los,... Hoewel de kamer netjes schoongemaakt was had 't door de verwaarlozing geen goede indruk nagelaten. Maar 't ergst vond ik dat je in je eigen land en dan nog in je eigen landsgedeelte niet kan geholpen worden in je eigen taal!!!!!! De receptionistes spraken enkel Frans en Engels. Ik vraag me af of er 1 land ter wereld is waar dit mogelijk is??? Onbegrijpelijk dat de zaakvoerder(s) van dit hotel niet EISEN van hun personeel dat minstens de landstalen gesproken worden.

Om toch met een positieve noot te eindigen: het ontbijt was geweldig! Nergens ooit zo uitgebreid gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Zeer goeie service, Tophotel!!

Ans, 4-3-2014

Keurig goed hotel met veel faciliteiten, midden in het centrum, goede parkeergelegenheid naast het hotel, wat niet te duur is.

Zeer vriendelijk en behulpzame werknemers! Mooie schone kamer, met koffie en thee op kamer.

Prijs kwaliteit is prima!

Een aanrader voor een weekendje Brussel! Of korte winkelvakantie in de binnenstad.

Gereisd met partner in maart 2014

perfect hotel!!!!!!!!

koole, 17-2-2013

Wij zijn woonachtig in Belgie en verbleven 1 nacht in dit hotel voor een city break. We kregen een upgrade naar een club room op de 18e etage. Perfecte kamer, zeer groot, van alle gemakken voorzien, fantastisch uitzicht. Ook toegang tot de club lounge op de 25e etage. Van 6-8 pm complementary drankjes en snacks, Heerlijk, ook mooie relaxte lounge, vriendelijk persoon en zeer attent, schonk zelfs wijn bij aan de tafel. 's ochtends complimentary breakfast in de lounge, ook heerlijk, zeer uitgebreid. Op de 30etage is er een mooi zwembad met sauna. Je zit ook binnen 5-10 min loopafstand van het centrum en dicht bij het treinstation. Zeer aan te raden dit hotel!
Gereisd met partner in februari 2013

Fantastisch!

Debby, 4-9-2012

Bij aankomst bleek dat het hotel overboekt was, we kregen een gratis upgrade naar een suite.

Dit was fantastisch! Een mooie, ruime en schone kamer en wat een uitzicht!

Het hotel heeft een goede ligging, dichtbij het winkelgebied, de grote markt en manneken pis.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, enige minpuntje vond ik wel dat ze geen Vlaams spreken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Meer van verwacht

Samantha, 27-7-2012

Tijdens een bedrijfsweekend hier verbleven. Ontvangst was matig, personeel wat onze koffer aan nam was nors. Bij de lunch werden droge / oudbakken broodjes geserveerd. Beleg was matig, bijv. gegrilde aubergine. De hotelkamer (13e etage) was erg verouderd maar wel groot en schoon. Minibar en voldoende kastenruimte aanwezig. Het bad lekte ontzettend. Zodra we gedoucht hadden stond de vloer blank en geen afvoer in de vloer. Bed was wel erg goed. Diner was simpel. Vooraf Ravioli met Beemsterkaassaus, hoofdgerecht Zalm of Kalfsmedallion en nagerecht keuze uit verschillende puddings / mousse. Ontbijt was duur in vergelijking met wat je ervoor krijgt. Verder waren de pannenkoeken en wafels helemaal snotterig door het vet. Locatie van het hotel is perfect. Aan het begin van de hoofd winkelstraat en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.
Gereisd zakelijk in juni 2012

geen aanrader niet **** waardig

nathalie , 14-8-2011

+ centrale ligging tegenover de winkelstraat,

- personeel spreekt geen nederlands en is erg ongeinteresseerd, ogeduldig,

onpersoonlijk,kamermeisjes beginnen al om 6:30 met spullen klaar zetten dus uitslapen is er niet bij,ingewikkelde douche met 3 draaiknoppen een echte puzzel,kamer slecht geisoleerd, raam kan niet open.

Rechtstreeks geboekt een aanbieding 70 euro per nacht.Paar dagen voor vertrek krijgen we een "aanbiedingsmail om onze kamer te upgrate hiervoor kregen we dan een grotere kamer , toegang tot een lounchroom (met ontbijt koffie en thee faciliteiten) slipper en badjas te leen bij het lezen van de kleine lettertjes zouden we totaal bijbetalen 54 euro per nacht voor twee personen.

Bij het uitchecken op zondag moesten 20 eurocent bij betalen waarom? geen idee de persoon aan de balie kon het niet uitleggen en deed er erg ongeduldig over

Gereisd met partner in juli 2011

Slecht Sheraton hotel

Marco, 2-8-2011

Sober zakenhotel in Brussel Noord. Slecht service, begint oud en vervallen te worden. Het zwembad op de 30ste verdieping was wel goed, maar dat kwam meer vanwege het uitzicht dan vanwege het zwembad.

Voor Sheraton een slecht hotel. De prijs van het eten was onbeschrijflijk duur, een ontbijt voor 26,50 per persoon voor een simpel buffet vonden we toch echt te gortig.

Van Sheraton wel beter verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super de Luxe

Rob, 1-2-2011

Een club room geboekt voor de nacht van zat- op zondag voor €139. In deze prijs zit de toegang tot de club lounge + ontbijt bij in. Bij aankomst een super ontvangst door dames van de receptie. Mochten al om 13uur de kamer op. Kamer op 24ste verdieping gekregen met 2 grote bedden. Reisde samen met een vriendin en haar zoontje van 12. Kamer was super schoon en netjes en badkamer was voorzien van luxe verzorgingsproducten. Als welkom op de club room stond water en echte Belgische chocolade te wachten. Bedden waren lekker en het uitzicht vanaf de 24ste etage was mooi. Club room met gratis drankjes en hapjes erg leuk en gezellig. De portier heeft ons goed geholpen met een stadsplattegrond en het verkrijgen van de juiste informatie ivm een bioscoop bezoek. Laat op de avond roomservice besteld. Was echt heerlijk (hamburgers met salade en frietjes). De prijs meer dan waard. Ontbijt in buffetvorm zeer compleet en vers. Al met al een super verblijf. 1 min puntje, water van zwembad was iets fris
Gereisd met vrienden in januari 2011

Super!!!

nicole, 12-12-2010

Het hotel is echt fantastisch! De kamers zijn groot maar beetje verouderd en dan met name de badkamer. Maar het is erg schoon allemaal en goed bed. We zaten op 7e etage en hadden geweldig uitzicht. Het ontbijt is echt waanzinnig en wij gaan 100% terugkomen volgend jaar.
Gereisd met partner in december 2010

teleurstelling

verhoeven, 2-11-2010

gedateerd en vreselijk gehorig!"genoten"mee van ruzie en ander bedplezier!

bedden waren ook niet zo lekker als in een andere Sheraton

pluspunt uitzicht geweldig! Jammer dat je s'nachts toch graag wilt slapen.

Gereisd met partner in oktober 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sheraton Brussels & Towers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Brussels & Towers in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Brussels & Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Brussels & Towers scoort een 8.29 uit 10 op basis van 39 reviews.