Hotel Radisson Blu Royal *****

Hotel Radisson Blu Royal
Radisson Blu Royal
8,2

35 reviews over Hotel Radisson Blu Royal in het Nederlands

Fantasties Hotel prachtige kamers en badkamers

Ton, 11-3-2017

Het ontbijt was fenomenaal op en top verzorg, personeel was vriendelijk kan niks negatiefs bedenken het gewoon af.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
Gaston Gellens, Sales & Marketing Coordinator, 23-5-2017

Beste toncaris11,

Hartelijk dank voor uw feedback en voor uw verblijf bij het Radisson Blu Royal Hotel, Brussel!

Ik vind het geweldig te lezen dat u optimaal van ons hotel genoten heeft, en ben erg blij om te horen dat u ons ontbijt "fenomenaal" en ons personeel "vriendelijk" vond.

Mocht de toekomst u weer nar Brussel brengen, dan hopen wij u zeker weer te mogen verwelkomen in het hart van de stad!

Met allervriendelijkste groet,

Gaston Gellens

General Manager

goed, maar roomservice kan veel beter.

jessy Roggemans, 16-7-2013

het personeel was heel vriendelijk.

veel te weinig en te koude sabayon gekregen bij roomservice.

hygiëne was heel goed, niks op aan te merken.

Gereisd met partner in januari 2013

Uitstekend Hotel

Rene, 18-2-2013

We waren hier in augustus 2012, volgens mij van 14 t/m 17 augustus. Met de hele familie, schoonouder, mijn schoonzus met haar twee kinderen en ook wij met onze kinderen, was heel gezellig. Personenbusje gehuurd en rijden met die hap. Leuke tijd gehad, foto's volgen later nog.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

prima hotel, verouderde kamer

kris, 20-8-2012

ik had een verblijf gekocht met een veiling.

we kregen ipv de afgebeelde moderne kamer,

een verouderde klassieke kamer, spijtig

voor de rest was er niets aan te merken op het hotel,

toplocatie met parkeergarage naast het hotel

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooi hotel, kamers minder..

Jongstel25, 28-2-2012

Wij hadden een bon via een veiling voor dit hotel. Bij een 5-sterrenhotel verwacht je een mooie luxe kamer. De kamer was echter heel erg standaard, geen luxe niks.. Voor de prijs dat wij hadden betaald was het het wel waard, maar meer ook niet. Bij de receptie werd geen Nederlands gesproken, maar gebrekkig Engels. Ze probeerden je wel goed te helpen, alleen moest je erg lang wachten voordat je aan de beurt was, zowel bij in als uitchecken. Entree/restaurant zag er wel erg mooi uit! Locatie is ook ideaal, lekker midden in de stad!
Gereisd met partner in oktober 2011

Onder de indruk van de whiskykaart

Johan, 25-2-2012

Radisson Blue ligt vlak bij het winkelcentrum in Brussel en maakt wat mij betreft zijn reputatie waar. Het is een uitstekend hotel waar alles prima in orde is. Schoon, prima service, uitstekende voorzieningen.
Gereisd zakelijk in maart 2009

3 maal scheepsrecht

Rob, 8-1-2012

Kamers aan binnenzijde van hotel zijn veel te benauwd. Airco werkt gewoonweg op geen enkele kamer... Bij 3 keer navraag bij receptie dat airco niet werkte kwam er iemand kijken, de manager regelde 'meteen' een grotere kamer op 3e verdieping met een kleiner bed.

In de ochtend werden we wakker met een raar geluid uit de badkamer.... Toen bleek het toilet volgelopen te zijn met de uitwerpselen van een andere kamer/gast. Uiteraard gemeld bij de receptie en gelukkig kregen we direct een kamer op de 6e verdieping. Hier zijn de gerenoveerde kamers gesitueerd en zijn helemaal perfect! De temperatuur was toch ook hier veel te warm en niet regelbaar. Gelukkig konden we en kunnen we er nog steeds om lachen. Prijs kwaliteit verhouding is naar onze ervaring niet top.

Gereisd met partner in januari 2012

Niet slecht, maar zeker geen vijf sterren

Ellen, 28-12-2011

Pluspunten:

Vroege incheck was mogelijk.

Ligging heel centraal.

Openbare ruimten zeer fraai.

Koffie- en theefaciliteiten.

Minpunten:

Kleine badkamer; douchen in bad met zeer hoge in- en uitstap.

Smal bed.

Kamer te warm. Geen ventilatiemogelijkheden.

Stug personeel.

Wij hadden een aanbiedingsprijs. Officiële kamerprijzen niet in verhouding tot de tarieven.

Gereisd met partner in december 2011

WAT EEN TEGENVALLER

Misker, 18-12-2011

Herstellend van een heup operatie dacht mijn man mij te verrassen met een nachtje Brussel in een luxe hotel. Geboekt via een veiling. Je wordt gewoon weggestopt in een oude standaard kamer die absoluut niet luxe is. Je moet douchen in een oud bad, wat ivm mijn heup erg gevaarlijk was. De prijs kwaliteit verhouding klopt van geen kant. Ook moesten we ontbijt nog apart betalen. Ik vind het erg slecht dat ze je iets moois beloven en dat je absoluut geen waar voor je geld krijgt. De ligging is wel perfect en het personeel is erg vriendelijk.
Gereisd met partner in december 2011

Prima voor een weekendje weg!

Pierre, 14-10-2011

Ligt vrij centraal al moesten wij wel even zoeken! Mooie kamer, maar het ontbijt voor 30 euro p.p. is lachwekkend. Het leek wel een "vreetschuur" en dat in de vroege ochtend! Erg klein, lawaaierig en eigenlijk was er niet eens zoveel keuze. Het is meer een zakenlui-hotel dan een vakantie hotel. Het oogt dus ook minder gezellig. Maar toch prima voor een weekendje weg.
Gereisd met vrienden in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Blu Royal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Royal in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Royal scoort een 8.18 uit 10 op basis van 35 reviews.