Beoordelingen Hotel Radisson Blu Royal*****

34 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Radisson Blu Royal*****
Rue du Fossé-aux-Loups 47 / Wolvengracht 47, 1000, Brussel
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Royal***** in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Royal***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Radisson Blu Royal scoort een 7,8 uit 10, op basis van 34 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Royal***** in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Royal*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Radisson Blu Royal***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 20 vakantiefoto's van Hotel Radisson Blu Royal***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Brussel. Vergelijk Hotel Radisson Blu Royal***** met andere accommodaties in Brussel.
Even geduld a.u.b.

6,8
7,5
7,2
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, 2013
"Goed, maar roomservice kan veel beter."vertalen
jessy Roggemans
4,0

16-07-2013 het personeel was heel vriendelijk.
veel te weinig en te koude sabayon gekregen bij roomservice.
hygiëne was heel goed, niks op aan te merken.

met een groep, Aug. 2012
"Uitstekend Hotel"vertalen
Rene
9,0

18-02-2013 We waren hier in augustus 2012, volgens mij van 14 t/m 17 augustus. Met de hele familie, schoonouder, mijn schoonzus met haar twee kinderen en ook wij met onze kinderen, was heel gezellig. Personenbusje gehuurd en rijden met die hap. Leuke tijd gehad, foto's volgen later nog.

met partner, Jan. 2012
"3 maal scheepsrecht"vertalen
Rob
4,0

08-01-2012 Kamers aan binnenzijde van hotel zijn veel te benauwd. Airco werkt gewoonweg op geen enkele kamer... Bij 3 keer navraag bij receptie dat airco niet werkte kwam er iemand kijken, de manager regelde 'meteen' een grotere kamer op 3e verdieping met een kleiner bed.

In de ochtend werden we wakker met een raar geluid uit de badkamer.... Toen bleek het toilet volgelopen te zijn met de uitwerpselen van een andere kamer/gast. Uiteraard gemeld bij de receptie en gelukkig kregen we direct een kamer op de 6e verdieping. Hier zijn de gerenoveerde kamers gesitueerd en zijn helemaal perfect! De temperatuur was toch ook hier veel te warm en niet regelbaar. Gelukkig konden we en kunnen we er nog steeds om lachen. Prijs kwaliteit verhouding is naar onze ervaring niet top.

met partner, Dec. 2011
"Niet slecht, maar zeker geen vijf sterren"vertalen
Ellen

28-12-2011 Pluspunten:
Vroege incheck was mogelijk.
Ligging heel centraal.
Openbare ruimten zeer fraai.
Koffie- en theefaciliteiten.
Minpunten:
Kleine badkamer; douchen in bad met zeer hoge in- en uitstap.
Smal bed.
Kamer te warm. Geen ventilatiemogelijkheden.
Stug personeel.
Wij hadden een aanbiedingsprijs. Officiële kamerprijzen niet in verhouding tot de tarieven.

met partner, Dec. 2011
"WAT EEN TEGENVALLER"vertalen
Misker
1,0
3,0

18-12-2011 Herstellend van een heup operatie dacht mijn man mij te verrassen met een nachtje Brussel in een luxe hotel. Geboekt via een veiling. Je wordt gewoon weggestopt in een oude standaard kamer die absoluut niet luxe is. Je moet douchen in een oud bad, wat ivm mijn heup erg gevaarlijk was. De prijs kwaliteit verhouding klopt van geen kant. Ook moesten we ontbijt nog apart betalen. Ik vind het erg slecht dat ze je iets moois beloven en dat je absoluut geen waar voor je geld krijgt. De ligging is wel perfect en het personeel is erg vriendelijk.

met partner, Okt. 2011
"Mooi hotel, kamers minder.."vertalen
Jongstel25
6,0

28-02-2012 Wij hadden een bon via een veiling voor dit hotel. Bij een 5-sterrenhotel verwacht je een mooie luxe kamer. De kamer was echter heel erg standaard, geen luxe niks.. Voor de prijs dat wij hadden betaald was het het wel waard, maar meer ook niet. Bij de receptie werd geen Nederlands gesproken, maar gebrekkig Engels. Ze probeerden je wel goed te helpen, alleen moest je erg lang wachten voordat je aan de beurt was, zowel bij in als uitchecken. Entree/restaurant zag er wel erg mooi uit! Locatie is ook ideaal, lekker midden in de stad!

met vrienden, 2011
"Prima voor een weekendje weg!"vertalen
Pierre
9,0

14-10-2011 Ligt vrij centraal al moesten wij wel even zoeken! Mooie kamer, maar het ontbijt voor 30 euro p.p. is lachwekkend. Het leek wel een "vreetschuur" en dat in de vroege ochtend! Erg klein, lawaaierig en eigenlijk was er niet eens zoveel keuze. Het is meer een zakenlui-hotel dan een vakantie hotel. Het oogt dus ook minder gezellig. Maar toch prima voor een weekendje weg.

met partner, Okt. 2011
"Geweldige plek"vertalen
marlow
7,0

08-10-2011 met veiling zeer redelijke prijs betaald (70 euro ipv de 525 per nacht die op de kamer staat aangegeven)
op de kamer geen internetverbinding, in de lobby zeer zwakke verbinding

met partner, Sept. 2011
"Prima hotel - centrale ligging"vertalen
bezoeker brussel
8,0

05-09-2011 Geboekt via een veiling. Prijs kamer 60 euro. Prijs ontbijt 15 euro pp ipv 30 euro pp (alleen via de veiling).

parking: bij aankomst kan je direct de parkeergarage in onder het hotel. Wel beperkte aantal plaatsen beschikbaar. Betaling van parkeerticket mogelijk bij automaat en bij het uitchecken. Bij het uitchecken betaal je 20 euro ipv 30 euro bij de automaat.

inchecken: engels/frans-talig. Vroege incheck (11:45) mogelijk wanneer kamers beschikbaar. Wanneer je een creditcard hebt betaal je alles bij het uitchecken, anders vooraf bij het inchecken.

kamer: netjes, ruim voldoende voor de prijs. Elke verdieping heeft een eigen style.

hotel algemeen: luxueus uitstraling, mooi atrium, diverse horeca, rustig, centraal gelegen.

ontbijt: uitgebreid, voldoende aanwezig

uitchecken: mogelijk tot 12:00, geen verassingen bij betalen. Kamer prijs betaald aan de veiling, toeristenbelasing + parking + ontbijt betaal aan het hotel.

met partner, Aug. 2011
"Dit is geen 5 sterren hotel"vertalen
LIEK
4,0

08-08-2011 de prijs kwaliteit vond ik niet kloppen. Via veiling een overnachting aangekocht. Om dit uit te leggen viel niet mee. Een vijf sterren kamer heeft geen oude douche kop schimmel plekken rond het bad en kalk aanslag op de grond en rond/op de wasbak. Geen uitzicht op buiten alleen vanuit de foyer en de ontbijt ruimte. De binnen tuin prachtig hoor. De service bij het restaurant minder. Bier en wijn worden achter een gordijn gehaald je ziet dus niet waaruit het komt voor mij erg vreemd voor een vijf sterren hotel. De bediening was meer bezig met de kassa dan met de service naar hun bezoekers toe. Afwas naast ons heeft er ons hele bezoek gestaan niet echt klantvriendelijk. Het ontbijt 30,- p.p is aan de hoge kant. Je bord werd steeds weggehaald als je langs het ontbijt buffet liep maar nieuw bestek ? nergens te vinden. Koffie? zelf om vragen, warme melk? zelf om vragen. Personeel is druk bezig alles aan het bijvullen maar heeft geen oog voor hun klanten. Geen 5 sterren hotel dus

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?