Hotel NH Collection Brussels Centre ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel NH Collection Brussels Centre**** bij :

96 reviews over Hotel NH Collection Brussels Centre in het Nederlands

Prima hotel voor een lang weekend Brussel

e_vanzeelt, 29-11-2013

Via bon voor 150 eu standaard kamer met ontbijt voor 2 personen. Prima prijs voor het gebodene. Op loopafstand van vele bezienswaardigheden, winkels en uitvalswegen. Commerciele buurt, meer hotels, nabij een groot metrostation. Vriendelijke medewerkers. Royaal en smakelijk ontbijtbuffet met hardwerkende bediening( vrolijke en enthousiaste rastaman gaf een oprecht blij welkom) en dagelijkse schoonmaak. Ruime hoge neutrale kamer, goed en schoon sanitair, stevige boxspring, mijn partner blij, ik wat minder. Het was erg warm, dat werd centraal geregeld. De balkondeur kon in de avond niet open; de walm van de onderliggende pizza/frietboer kwam dan naar binnen. Verder niets in het hotel gedaan, zag er ook niet uitnodigend uit. Zit een sportschool onder, voor de fanatiekelingen. Parkeren onder het hotel 25 eu per 24 uur, 1 straat verder voor 15 eu per uur. Veel parkeergelegenheid in Brussel!
Gereisd met partner in november 2013

super hotel midden in centrum!

Kelly, 19-7-2013

midden in het centrum naast de winkelstraat maar geen last van lawaai. fitness en sauna in hotel zeer goed alleen eventjes zoeken want nergens aangegeven.kamer en bed was goed in orde en proper , goed onderhouden hotel.
Gereisd met partner in juli 2013

Harde bedden ,

johan, 16-6-2013

Leuke loby , ontbijt aan de magere kant zeg maar rustig weinig keuze niet in verhouding met prijs. Ook het bed is zeer hard.
Gereisd met partner in juni 2013

Gewoon een GOED hotel

Nico, 11-1-2013

Dit jaar Oud en Nieuw in Brussel doorgebracht. Het hotel zat heel vol, maar in de goed geisoleerde kamers was hier niets van te merken. Prettig ontvangst aan de receptie. Mooie kamer en een ruime badkamer. Ontbijt op de 9e verdieping met een uitzicht over Brussel
Gereisd met partner in december 2012

Prima ligging

gie vanheers, 10-5-2012

Ideale plek om van hieruit Brussel te voet te verkennen. Ook dicht bij het station Brussel-noord gelegen.
Gereisd met partner in april 2012

lekker weg in Brussel begint bij Hotel Atlanta

familiebrouns, 7-5-2012

Net hotel met vriendelijk en erg service-gericht personeel in hartje Brussel nabij Grote Markt. Parkeren voor 28,= per nacht in hotelgarage. In ons geval minder dan 1,= per uur. Kamers basic maar schoon en fris.

Ontbijtbuffet op 9e etage met prachtig uitzicht over stad en mooi dakterras.

Zakelijk insteek maar zeker aanrader voor weekendje Brussel.

Gereisd met partner in april 2012

Goed hotel met zeer goede ligging

mowiho, 10-3-2012

Voor herhaling vatbaar. Mooi hotel, de kamers zijn groot en compleet ingericht. Alles is aanwezig, badjas extra goede hoofdkussens. 's avonds prima 5 gangendiner gekregen. Ontbijt is uitgebreid. Hotel ligt zeer centraal. Op zondag pas om 17.00 uur uitchecken. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2010

Opkomen voor je rechten

nts2013, 5-1-2012

Het is een erg fijn hotel. Midden in het centrum. Maar let hier wel goed op dat je krijgt wat je hebt geboekt. Vraag om een kamer die rustig ligt. Parkeer je auto niet in de parkeergarage van het hotel (kosten ongeveer 30 euro of meer per 24 uur) Perkeer bij Rogier dat kost een stuk minder. Nadeel een stukje lopen. Ontbijt is goed niet veel bijzonders. Een deken in een dekbedhoes maakt het nog geen dekbed. Kamer zijn netjes en schoon. Hotel zou naar mijn mening wel eens gemoderniseerd mogen worden
Gereisd met partner in december 2011

Super accomodatie

Peter, 27-11-2011

Atlanta Brussel is een geweldig hotel.

Central gelegen te op zichte van het centrum. Een van de grootste winkelstraat, de Nieuwstraat ligt pal achter het hotel.

Vijf minuten wandelen van de Grote Markt en Manneke pis.

Parkeer garage onder het hotel bereikbaar via een straat aan de zijkant.

Bij het aanbellen komt er een personeelslid naar de garagedeur om je binnen te laten. Onder begeleiding met de lift, waar de auto in gaat, naar beneden om deze te parkeren. Dit voor 28,00 per nacht.

We hadden het geluk dat we in het weekend daar verbleven. Zaterdag inchecken kon vanaf 14.00 uur. Zondag hoefde we de sleutel pas om 17.00 uur uiterlijk in te leveren, en mochten de auto nog een paar uur laten staan.

Super service noem ik dat.

Een min puntje. Van onze mooie kamer begon het behang aan de bovenzijde los te laten. Vonden we niet zo'n big deal.

Al met al een hotel om aan te bevelen. Ik zou er komend weekend zo weer naar toe gaan.

Gereisd met partner in november 2011

Prima uitvalsbasis

Johan, 19-11-2011

NH Atlanta Brussel ligt op loopafstand (5 min) van de grote markt. Op zich aan een drukke straat, maar daar merk je niets van.

Kamer was standaard, niet echt bijzonder maar wel verzorgd. Uitzicht op dak van overdekte binnenplaats, dus weinig zitten kijken. Badkamer supergroot en netjes. Kamer was te klein om een 3e bed te plaatsen.

Er is een restaurant/bar maar we hebben daar slechts een paar keer mensen zien zitten, waarschijnijk omdat er zoveel (leukere) tentjes in de omgeving zitten. Receptiepersoneel vriendelijk en behulpzaam, maar echt kindvriendelijk? Niets bijzonders eigenlijk, bij het ontbijt kregen sommige kinderen wel een pakje drinken (fristi/chocomel) en iets extra's, maar anderen weer niet. Beetje jammer.

Gereisd familie in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Brussels Centre in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Brussels Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel NH Collection Brussels Centre scoort een 8.03 uit 10 op basis van 96 reviews.