Beoordelingen Hotel NH Atlanta****

NH Atlanta****
96 beoordelingen
Beoordelingen Hotel NH Atlanta****
7 Boulevard Adolphe Max, B-1000, Brussel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Atlanta**** in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Atlanta**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel NH Atlanta scoort een 7,8 uit 10, op basis van 96 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Atlanta**** in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Atlanta****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel NH Atlanta**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 59 vakantiefoto's van Hotel NH Atlanta**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel NH Atlanta**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Brussel. Vergelijk Hotel NH Atlanta**** met andere accommodaties in Brussel.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,6
7,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2013
"Prima hotel voor een lang weekend Brussel"vertalen
e_vanzeelt
8,0

29-11-2013 Via bon voor 150 eu standaard kamer met ontbijt voor 2 personen. Prima prijs voor het gebodene. Op loopafstand van vele bezienswaardigheden, winkels en uitvalswegen. Commerciele buurt, meer hotels, nabij een groot metrostation. Vriendelijke medewerkers. Royaal en smakelijk ontbijtbuffet met hardwerkende bediening( vrolijke en enthousiaste rastaman gaf een oprecht blij welkom) en dagelijkse schoonmaak. Ruime hoge neutrale kamer, goed en schoon sanitair, stevige boxspring, mijn partner blij, ik wat minder. Het was erg warm, dat werd centraal geregeld. De balkondeur kon in de avond niet open; de walm van de onderliggende pizza/frietboer kwam dan naar binnen. Verder niets in het hotel gedaan, zag er ook niet uitnodigend uit. Zit een sportschool onder, voor de fanatiekelingen. Parkeren onder het hotel 25 eu per 24 uur, 1 straat verder voor 15 eu per uur. Veel parkeergelegenheid in Brussel!

Met partner, Juni 2013
"Harde bedden ,"vertalen
johan
4,0
4,0

16-06-2013 Leuke loby , ontbijt aan de magere kant zeg maar rustig weinig keuze niet in verhouding met prijs. Ook het bed is zeer hard.

Met partner, Dec. 2012
"Gewoon een GOED hotel"vertalen
Nico
9,0

11-01-2013 Dit jaar Oud en Nieuw in Brussel doorgebracht. Het hotel zat heel vol, maar in de goed geisoleerde kamers was hier niets van te merken. Prettig ontvangst aan de receptie. Mooie kamer en een ruime badkamer. Ontbijt op de 9e verdieping met een uitzicht over Brussel

Met partner, Apr. 2012
"Lekker weg in Brussel begint bij Hotel Atlanta"vertalen
familiebrouns
8,0

07-05-2012 Net hotel met vriendelijk en erg service-gericht personeel in hartje Brussel nabij Grote Markt. Parkeren voor 28,= per nacht in hotelgarage. In ons geval minder dan 1,= per uur. Kamers basic maar schoon en fris.
Ontbijtbuffet op 9e etage met prachtig uitzicht over stad en mooi dakterras.
Zakelijk insteek maar zeker aanrader voor weekendje Brussel.

Met partner, Dec. 2011
"Opkomen voor je rechten"vertalen
nts2013
6,0

05-01-2012 Het is een erg fijn hotel. Midden in het centrum. Maar let hier wel goed op dat je krijgt wat je hebt geboekt. Vraag om een kamer die rustig ligt. Parkeer je auto niet in de parkeergarage van het hotel (kosten ongeveer 30 euro of meer per 24 uur) Perkeer bij Rogier dat kost een stuk minder. Nadeel een stukje lopen. Ontbijt is goed niet veel bijzonders. Een deken in een dekbedhoes maakt het nog geen dekbed. Kamer zijn netjes en schoon. Hotel zou naar mijn mening wel eens gemoderniseerd mogen worden

Met partner, Nov. 2011
"Super accomodatie"vertalen
Peter
9,0

27-11-2011 Atlanta Brussel is een geweldig hotel.
Central gelegen te op zichte van het centrum. Een van de grootste winkelstraat, de Nieuwstraat ligt pal achter het hotel.
Vijf minuten wandelen van de Grote Markt en Manneke pis.
Parkeer garage onder het hotel bereikbaar via een straat aan de zijkant.
Bij het aanbellen komt er een personeelslid naar de garagedeur om je binnen te laten. Onder begeleiding met de lift, waar de auto in gaat, naar beneden om deze te parkeren. Dit voor 28,00 per nacht.
We hadden het geluk dat we in het weekend daar verbleven. Zaterdag inchecken kon vanaf 14.00 uur. Zondag hoefde we de sleutel pas om 17.00 uur uiterlijk in te leveren, en mochten de auto nog een paar uur laten staan.
Super service noem ik dat.
Een min puntje. Van onze mooie kamer begon het behang aan de bovenzijde los te laten. Vonden we niet zo'n big deal.
Al met al een hotel om aan te bevelen. Ik zou er komend weekend zo weer naar toe gaan.

Met jonge kinderen, Nov. 2011
"Prima uitvalsbasis"vertalen
Johan
6,0

19-11-2011 NH Atlanta Brussel ligt op loopafstand (5 min) van de grote markt. Op zich aan een drukke straat, maar daar merk je niets van.
Kamer was standaard, niet echt bijzonder maar wel verzorgd. Uitzicht op dak van overdekte binnenplaats, dus weinig zitten kijken. Badkamer supergroot en netjes. Kamer was te klein om een 3e bed te plaatsen.
Er is een restaurant/bar maar we hebben daar slechts een paar keer mensen zien zitten, waarschijnijk omdat er zoveel (leukere) tentjes in de omgeving zitten. Receptiepersoneel vriendelijk en behulpzaam, maar echt kindvriendelijk? Niets bijzonders eigenlijk, bij het ontbijt kregen sommige kinderen wel een pakje drinken (fristi/chocomel) en iets extra's, maar anderen weer niet. Beetje jammer.

Met partner, Juni 2011
"Nooit meer..."vertalen
Mireille Groot
5,0
3,0
5,0

16-06-2011 We kijken vaak naar tv programma nh hotels, dus we dachten nou dat in brussel zal ook wel super zijn! 4 sterren hotel dus daar verwacht je wel wat van.
Bij aankomst bij de balie sprak de receptioniste tot mijn verbazing geen Nederlands/ Belgisch. Haar gebrekkige Engels kon ik nog net begrijpen. schandalig dat er hotelreceptionisten zijn die geen goed Engels kunnen spreken! De parkeergarage niet kunnen vinden door de verkeersdrukte dus de auto maar elders geparkeerd, helaas 2 x zo duur uit dus... We zouden een Queensize bed hebben ,maar het bleek gewoon een bed van 1.40 te zijn helaas. De receptioniste wist het ook niet. Ik vond dat er weinig informatie was voor de touristen, nergens was te vinden waar de sauna was etc. Alleen waar het ontbijt was kon je terug vinden. Al met al helaas geen prettig verblijf. Ook vind ik dat ze de hotelkamers wel eens mogen onderhouden, het ziet er niet allemaal netjes uit....

Zakelijk, Mrt. 2011
"Mini kamer net een ibis maar dan prima uitgerust"vertalen
Johanamsterdam
10,0

27-03-2011 geen wifi op kamer
Ik had voor het eerst een echte mini 1 persoonskamer, dat is me deze eeuw nog niet eerder overkomen...
De badkamer was perfect!
Ik had een niet roken kamer maar er zaten nogal wat sigaretten brand plekken in het hoofdeinde, niet echt fris.
Ontbijt perfect zelfs een goede espresso! En prachtig uitzicht.
Gratis kluis in de kamer was ook perfect, het uitchecken duurde eeuwig omdat de trainee dacht dat ik opnieuw wilde betalen voor de reeds betaalde reservering.

Met oudere kinderen, Dec. 2010
"Aanrader,en heel centraal gelegen"vertalen
Elly
9,0

05-01-2011 Wij verbleven met 5 personen in dit hotel in het weekend van 18 dec. 2010,gebruik gemaakt van Lazy Sunday.(kosteloos)uitcheck tot 17 uur,waardoor we nog naar de kerstmarkt en div. winkelgebieden konden gaan.

Hotel ligt zeer centraal, de Nieuwstraat,Grote Markt en andere winkelgebieden op korte loopafstand.
Mooie kamers, prima bedden met wat harder matras, ontbijt bevat alles wat je nodig hebt,wij vonden het ruim voldoende.
Vriendelijk personeel bij zowel in/uitchecken.

Op 100 mtr.om de hoek t.o. hotel bevind zich de Alhambra parking waar je voor
€ 15 per 24 uur kunt parkeren. (zondag vanaf 13 uur geopend ! )

Tip:Vanaf hotel,linksaf de Passage Du Nord in zit een zaakje waar men heerlijk verse en betaalbare baquettes en drankjes verkoopt.

Tip: Metrostation De Brouckere 2 op 50 meter afstand,waar je een groepskaart voor €10 kunt kopen,waarna je met 5 pers. hele dag vrij kunt reizen.
- Chinese paviljoen is leuk om te heen te gaan,stripwinkel Brüsel op Blvd Anspachlaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?