Hotel Mirabeau **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirabeau bij:

3 reviews over Hotel Mirabeau in het Nederlands

Pas op: bedwantsen!

Vera, 28-7-2014

In onze eerste kamer paste nét een tweepersoonsbed. Het uitzicht door het raam was een brandtrap en vier muren. We werden in de ochtend wakker in het gezelschap van zo'n zes bedwantsen/wandluizen/bedbugs. Deze diertjes zuigen je bloed en reizen makkelijk met je mee naar je thuisland. Kortom: wij wilden geen nacht meer in die kamer slapen. Naar de receptie gegaan voor een nieuwe kamer. Vervolgens een nieuwe kamer gekregen, waarvan al snel bleek dat de wc niet kon doortrekken. Vervolgens tot de middag moeten wachten voordat we eindelijk in een goede kamer konden. Deze was ruimer dan de vorige en had een uitzicht over het plein aan de voorkant van het hotel. Bij het verhuizen naar een andere kamer hebben we al onze bagage gecontroleerd op de bedwantsen en bij thuiskomst in Nederland voor de zekerheid in de vriezer gedaan.

De ligging van het hotel is wel erg mooi centraal gelegen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

rioollucht overheerst

Jelly, 28-5-2014

Hotel mirabeau ligt centraal in hartje Brussel.

De lift is eng en klein. Smalle trappen en niet afgewerkt. Kamers zijn klein, schoon en oke. De stank van de riool lucht was niet prettig..

Maar voor de prijs en voor 1 nacht is het prima te doen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Arris, 9-1-2006

Goed hotel als je niet teveel geld wil uitgeven voor een primas kamer in hartje stad! Wel jammer dat we drie keer zijn teruggegaan naar de receptie om te vragen of onze kamer nu eindelijk klaar was. Maar verder alles prima daar!

Gereisd anders in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirabeau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirabeau in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirabeau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirabeau scoort een 3.89 uit 10 op basis van 3 reviews.