7,8

9 reviews over Hotel Max in het Nederlands

Geschikt voor een nacht, niet voor langer verblijf

Jan, 23-3-2017

Pluspunten zijn de uitstekende schoonmaak, de bedden, het vriendelijke personeel en de snelle incheck (met reserveringsnr en creditcard bij de hand is het echt heel simpel). Nadeel is de locatie, vooral 's avonds voelt het niet echt veilig. Ook is de kamer erg klein, een bed en een stoel en het is al vol. Ook onderhoud en uitstraling zijn matig. Niet een plek om je vriend(in) mee naar toe te nemen voor een bezoek aan Brussel. Voor een nacht prima, daarna snel verder.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Modern, budget hotel in het centrum

Loes, 2-8-2016

Hotel ligt midden in het centrum, dus parkeren is prijzig in alle parkeergarages in de omgeving van het hotel. Lopend ben je binnen 1 minuut in de winkelstraat.

Inchecken gaat via een incheckpaal waarbij personeel behulpzaam te werk gaat.

Inrichting van het hotel is modern en strak, zonder sfeerloos te worden. Kamer was prima met grote raampartij en verduisterende gordijnen. Nette badkamer met regendouche. Helaas een lichte rioollucht. Bedden lagen goed.

Goed hotel voor een nachtje Brussel!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel voor een kort verbrlijf in Brussel

stigterboy, 20-4-2015

Het hotel is heel eenvoudig, sober, modern, minimalistisch en strak. Het inchecken bij de incheckzuil ging niet helemaal zoals het moest. Maar er is 24 uur iemand aanwezig om te assisteren. De kamer is schoon met minimale inrichting. Prima bed en badkamer. Heel geschikt om gewoon te slapen tijdens je verblijf in Brussel. De prijskwaliteit verhouding is dik in orde. Het hotel is modern en licht en de ligging is perfect. Parkeergarage, vlak achter het hotel. Winkelstraat op een paar meter en trein- en metro op loopafstand. Bij een volgend weekendje Brussel boek ik dit hotel weer.
Gereisd met partner in april 2015

Prettig verblijf

Jaimy, 17-6-2013

Ik zou Max Hotel in Brussel zeker aanraden. De ligging is goed. Je zit zo bij de winkels en het zit in een gezellige buurt. Het is een selfservice hotel, waardoor je alles zelf moet doen. Dit maakt het wel iets minder persoonlijk. Ik vond het goed te doen en de kamers waren mooi en schoon.
Gereisd met partner in december 2012

Goed hotel dichtbij centrum

Rob, 24-6-2012

Van te voren hadden we wat twijfels over het hotel omdat je moest inchecken in een automaat en we hadden gelezen dat je extra moest betalen voor handdoeken, bedlinnen en schoonmaak van de kamer. Maar dit bleek onterecht. Bij het inchecken kregen we hulp van personeel. Onze kamer werd gewoon schoongemaakt en we hadden dagelijks nieuwe handdoeken.

De kamers zijn een beetje kaal en ongezellig, maar voor een stedentrip is het een prima hotel dat niet veel kost.

De ligging is perfect. Dichtbij metro station Rogier en achter het hotel begint de winkelstraat richting het centrum.

Nadeel is wel dat je alleen ontbijt uit een automaat kunt krijgen. Wij haalden de avond ervoor bij een supermarkt wat eten.

Gereisd met partner in juni 2012

Design en luxe voor budgetprijs!

Verstegen, 8-8-2011

Prachtige designkamers met groot en zacht boxspringbed en heerlijke inloopdouche met stortkop. En dat voor de prijs van een lowbudgethotel. Het idee achter het Max Hotel is uniek en handig voor veel reizigers, waardoor luxe en design betaalbaar is.
Gereisd met partner in juli 2011

Mooi hotel

Marlot, 9-1-2011

Een mooi hotel met een centrale ligging. Een nadeel is dat je geen lekker ontbijt in het hotel kunt krijgen. Om de hoek is wel een Mac Donalds waar je een MacOntbijt kunt halen. Zondags is deze alleen gesloten.
Gereisd met partner in oktober 2010

Prima hotel

simone, 3-10-2010

self service hotel. Prima basic kamers, nieuw en schoon. Airco op de kamer. Rustige ligging vlakbij metro station Rogier. Centrum was ongeveer 5 minuten lopen.
Gereisd met vrienden in september 2010

Prima plek voor enkele nachten

Gezin, 16-8-2010

Hotel Max is een prima hotel, wanneer je enkel een bed en douche nodig hebt. Het is een zelfservice hotel, dus alles uit een automaat!

De kamers waren modern, netjes en schoon! Er was voldoende ruimte en de badkamer zag er prima uit. De douche was heerlijk!

Een prima hotel dus! Een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Max*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Max in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Max zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Max scoort een 7.81 uit 10 op basis van 9 reviews.