6,1

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel l'Auberge Du Souverain** bij :

2 reviews over Hotel l'Auberge Du Souverain in het Nederlands

Zeer basic

Eddy, 7-1-2017

Het presenteerde zich als een B&B maar het was een hotel dat gekoppeld was aan een Indisch restaurant en daar lag het probleem. Het hele hotel en de kamer rook naar de kruiden uit het hotel. Koppel daar nog eens aan dat er overal vol tapijt lag en dat er zelfs vol tapijt aan de muren hing dan weet je meteen dat de geur overal zit.

Verder weinig op aan te merken. Goed voor één overnachting als je enkel een bed en een douche nodig hebt.

De badkamer was wel subliem.

Televisie wat met satelliet, geen Vlaamse zender gevonden. Het deken op het bed rook naar ... je raadt het al. Ontbijt was zeer basic maar je krijgt er wat je nodig hebt.

Bediening is beleefd.

Voor de Brusselse regio viel de prijs mee, maar ik heb al veel beter gezien.

Gereisd alleenreizend in december 2016

van den ende, 11-4-2008

Telefonisch een overnachting geboekt; bij aankomst bleek onze kamer te zijn weggegeven aan andere gasten. Hadden wij maar moeten herconfirmeren,aldus de zeer onvriendelijke manager. Niemand had ons daar echter bij de reservering op gewezen, sterker nog, men hoefde niet eens een creditcardnummer van ons te hebben!Kortom:niet naar toe gaan
Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel l'Auberge Du Souverain in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel l'Auberge Du Souverain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel l'Auberge Du Souverain scoort een 6.14 uit 10 op basis van 2 reviews.