Hotel Derby **

Hotel Derby
Derby

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Derby bij:

1 review over Hotel Derby in het Nederlands

Niet aan te raden!

Ingrid, 30-9-2009

In dit hotel zal ik niet meer verblijven. het enige positieve is de locatie, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Lijkt meer op een muf hostel dan hotel. Alleen rokers-kamers. Kamers zijn oud en muf, bedsprei bevat al gaten door slijtage. Per persoon 2 kleine, dunne handdoekjes waar je je niet echt goed mee kunt afdrogen. Voor zover zichtbaar was er wel schoongemaakt, maar de foto's op de website komen totaal niet overeen met de werkelijkheid.

Ontbijt (1 warm drankje, 1 hard broodje en 1 taaie croissant) wordt op je kamer gebracht, aangezien er geen ontbijtruimte is. We zouden om 12.00 u kunnen inchecken, maar moesten vervolgens wachten tot 13.30 u. Veiligheid m.b.t. electriciteit van het gebouw vraag ik me ook af, want 's nacht viel in het hele gebouw de stroom uit toen een familielid in de kamer naast ons alleen maar het lampje boven het bed uit wilde maken. E.e.a. van verlichting was daarna ook kapot.

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derby in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Derby scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.