Appartement Cigogne House

Appartement Cigogne House
Cigogne House

Onvoldoende

1 review over Appartement Cigogne House in het Nederlands

Dit nooit meer! Slechtste service ooit meegemaakt!

robin pichler, 14-3-2013

Het Cigogne House in Brussel is onze slechtste ervaring ooit in Brussel! Wij hadden via touroperator een reservering gedaan voor 3 nachten voor 2 slaapkamers. In totaal 345 euro. Toen we binnen kwamen kregen we maar 1 slaapkamer. Voor de 2de kamer moesten wij 65 euro per dag extra betalen! Wij gaven aan dat we een bevestiging van touroperator hadden voor 2 slaapkamers, maar de eigenaresse, bleef maar volhouden dat dit niet waar was. Ook nadat we de bevestiging hadden laten zien, en ook telefonisch bevestiging hadden van touroperator dat onze reservering klopte, bleef deze eigenaresse heel onbeleefd en gaf aan dat we toch echt 65 euro extra moesten betalen per nacht! Ze werd heel onbeschoft. Voorstel maar 1 nacht te blijven kon dat ook niet (you have to stay 3 nights). Ik heb nog nooit ze een onbeschofte eigenaar meegemaakt en raad dan ook iedereen af om hier te boeken!!!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cigogne House in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cigogne House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cigogne House scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.