Beoordelingen Hotel Bloom!****

Bloom!****
26 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bloom!****
Rue Royale / Koningsstraat 250, B-1210, Brussel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bloom!**** in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bloom!**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bloom! scoort een 8,3 uit 10, op basis van 26 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bloom!**** in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bloom!****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bloom!**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 68 vakantiefoto's van Hotel Bloom!**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Bloom!**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Brussel. Vergelijk Hotel Bloom!**** met andere accommodaties in Brussel.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

25 beoordelingen over Bloom!****

26 beoordelingen
8,2
7,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, 2014
"Goede locatie"vertalen
Emma
6,0

06-08-2014 Hotel bloom was nogal een verrassing voor ons. We werden ontvangen door iemand die niet zulk goed mederlands sprak terwijl aangegeven van wel. Toen we later weer bij de receptie waren was er iemand die het wel vloeiend sprak, gelukkig. Vanaf de locatie was het maar een klein stukje tot het dichtbijzijnde metrostation, maar ook dicht bij genoeg om naar het centrum te kunnen lopen. De kamer had jammer genoeg een uitzicht op een ander gebouw, van het geluid hebben we zelf niet veel vernomen, maar het was er wel. Bedden waren fijn, enige minpuntje in de kamer was dat het bad lekte, het water kwam er op het tapijt naast het bed te liggen, en de stop van hrt bad was ook niet goed. Jammer, maar verder een mooi hotel.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heel fijn verblijf"vertalen
F T
9,0

25-07-2014 Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel bij receptie en in ontbijtzaal.
Heerlijk ontbijt. Erg leuk dat je zelf wafels kunt bakken in ontbijtzaal. Met duidelijke instructie en goed verzorgd.
Jammer dat het restaurant tijdens ons verblijf dicht was.

Ruime, mooi ingerichte en comfortabele kamer met goede bedden voor gezin met twee kinderen. Goede airco op kamer en gratis flesjes water in koelkastje. Erg prettig met warme weer. Badkamer was prima.

Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Ongeveer tien minuten lopen vanaf Brussel Centraal en ongeveer twee minuten naar bus, tram en metro. Filiaal van supermarkt tegenover hotel.
Bijna naast hotel een leuk park (vroeger botanische tuin), waar je doorheen kunt lopen richting het centrum.

Met partner, Dec. 2013
"Fijne uitgangsplek om brussel te verkennen"vertalen
m
8,0

25-12-2013 Mooi hotel, badkamer iets minder, heerlijke bedden en alles is schoon. makkelijk te vinden met de metro , auto hebben we buiten de ring gezet gratis bij "delta" vandaar metro gepakt.ontbijt is fantastisch

Met partner, Dec. 2013
"Mooi designhotel"vertalen
molenstraat
6,0

19-12-2013 Leuk hotel,geeft goede indruk bij binnenkomst. Personeel niet echt gastvrij/vriendelijk. Heb alleen maar jonge studenten gezien.lopen er casual bij,is prima, maar kan verzorgder.
Kamers goed, badkamer minder, maar voor weekendje, goed gelegen zo in centrum en bij station met metro.

Met partner, Okt. 2013
"Prima hotel"vertalen
Kyra
8,0

08-10-2013 Mooi hotel. Met de metro prima te doen (metro: 5 minuten, 1x overstappen). Wandelen kan ook (20 minuutjes). Ontbijt is erg uitgebreid en verzorgd. De bar bij het hotel is leuk. Kamer erg ruim en licht ingericht. De badkamers zijn niet meegenomen bij de styling, maar zien er verder prima uit. We parkeerden in de parkeergarage in de straat tegenover het hotel. Ik denk dat die garage iets goedkoper is (14 euro voor 24 uur). Let bij metrokaartjes kopen even op dat je in het metrostation alleen met contant geld kunt betalen. Let als je boekt via touroperator ook op dat je een ontbijtkaartje krijgt bij het inchecken. We hebben dit moeten vragen. Op de print van touroperator stond inclusief ontbijt, maar in het systeem van hotel Bloom stond exclusief ontbijt. Prima opgelost, we kregen alsnog een ontbijtkaart.

Met partner, Sept. 2013
"Hip hotel"vertalen
KL84PD
6,0

09-09-2013 Leuk design hotel op loopafstand van het centrum. De metrohalte in de straat maakt het verkennen van brussel nog makkelijker. De kamers zijn ruim en schoon. Perfecte plek voor een citytrip.

Juli 2013
"Dit nooit meer!"vertalen
Nadia
5,0
3,0
6,0

19-07-2013 Hotel Bloom! ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar de hotelkamers zitten onder de bedwantsen!!! Het personeel is hier zelf niet van op de hoogte en zij reageerden ook wat verbaasd toen zij dit hoorden. De kosten voor de overnachting zijn daarom kwijtgescholden. Bedwantsen zijn ongedierten die bloed van mensen zuigen terwijl zij slapen. Reizigers nemen deze mee en verspreiden ze.
Ik ben van mening dat zulke kamers niet meer verhuurd mogen worden! En zij aan de slag moeten met een ongedierte bestrijder!
Hotel Bloom! in Brussel is dus absoluut geen aanrader!!!

Met partner, Mrt. 2013
"Mooi, maar kan beter!"vertalen
silke-jeroen
8,0

19-03-2013 Het hotel brengt een bepaalde "designlook" naar buiten, die ze helaas niet op alle punten waarmaken. Wij vonden de service bij de incheckbalie niet vriendelijk. De kamers zijn mooi en ruim. In de minibar staat gratis water voor je klaar en op je kamer heb je een senseo apparaat met 2 pads (bijkopen kan in de hal)

In het design zijn helaas de badmeubelen niet meegenomen en deze passen niet in de rest van de indeling van het hotel. Het hotel ligt op ongeveer 5 minuten lopen van de metro (Kruidentuin). Een prima uitvalsbasis voor het centrum van Brussel. Door een eerdere tip geparkeerd bij Parking 44.

Ze kunnen meer uit het concept halen. Maar met een goede aanbieding zeker de moeite waard.

Met jonge kinderen, Jan. 2013
"Prima hotel!"vertalen
Jeroen
10,0
8,0

12-01-2013 Mooie kamers, prima ontbijt.
We hadden via een aanbieding geboekt.

Met partner, 2012
"Trendy Design hotel"vertalen
Tim
8,0

22-10-2012 Hotel Bloom! is een prima hotel om de prachtige stad Brussel te verkennen. Het hotel ligt op ongeveer 25 minuten lopen van het centrum, echter kun je ook het OV gebruiken. De kamers zijn hip en hebben allemaal een eigen unieke muurschildering. Zoals al zo vaak aangegeven: het ontbijt is ongeloofelijk uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?