6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albert** bij :

3 reviews over Hotel Albert in het Nederlands

Prima voor een weekend.

Kirsten, 16-4-2011

Wij waren hier voor een weekendje Brussel. Daar is het een prima hotel voor.

Het ontbijt is degelijk maar lekker. (Broodjes, eitje, jus, koffie, thee, verschillend beleg). Het hotel is wel erg klein, en op de kamer is het warm.

Het is goed te doen om met de tram naar het centrum te gaan.

Gereisd familie in februari 2008

Je krijgt waar je voor betaalt, niets mis mee.

Remko_, 9-9-2010

Wij hadden dit hotel geboekt via een touroperator. Bij aankomst kende het hotel onze boeking niet. Van het hotel begrepen dat dit vaker voorkwam met deze touroperator.

Maar daar sta je dan midden in de nacht met twee kleine kinderen. Door de flexibiliteit van het personeel kregen we toch een kamer waar het gezin op kon.

Wij hebben alleen in Albert geslapen omdat we de volgende ochtend vroeg op het vliegveld moesten zijn.

Voor een stadsbezoek aan Brussel lijkt het mij echter prima te voldoen. Maar behalve slapen en ontbijten zal je niet veel in het hotel willen (kunnen) doen.

Er is zelfs een (krappe en steile) parkeergelegenheid.

Gereisd familie in december 2009

Janssen, 30-12-2007

Erg slecht hotel, maar goed... wat kan je verwachten voor die prijs? Het was (dec 07) bloedheet op onze kamer. De verwarming werd centraal geregeld en bleef zo hoog staan (ook toen we vroegen of het wat minder kon). Ons raam was kapot en was met plakband aan elkaar geplakt. Ontbijt was simpel (ranja ipv jus d'orange). Positief: je mag je auto er gratis parkeren en je kan lopend naar het centrum!
Gereisd met partner in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Albert** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albert in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albert scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.