Beoordelingen Bed and Breakfast Bon Bon Nuit

Bon Bon Nuit
78 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Bon Bon Nuit
Victoriestraat 10, 2300, Turnhout

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Bon Bon Nuit scoort een 9,6 uit 10, op basis van 78 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Bon Bon Nuit de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Bon Bon Nuit vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Bed and Breakfast Bon Bon Nuit met andere accommodaties in Turnhout.
Even geduld a.u.b.

9,9
9,3
9,5
8,6
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Aug. 2014
"Grandioos en ontzettend leuk"vertalen
Anneke van Damme
10,0

15-08-2014 Gewelige accommodatie. Super vriendelijke gastheer (neemt serieus de tijd voor van alles en nog wat). Kamers schoon en gezellig ingericht. Ontbijt ook helemaal af. Wij zijn behoorlijk reislustig en dit is toch wel mijn leukste overnachting sinds jaren. Zo intiem en persoonlijk. Chapeau voor Chris.

Met partner, Aug. 2014
"Hemels genieten"vertalen
Esther
8,0

07-08-2014 Voor de tweede keer in deze geweldige B&B geweest. In de kamer (Le 7eme Ciel) voel je je zeker in de 7e Hemel. De gastheer is erg vriendelijk, heeft goede tips en je probeert aan al je wensen te voldoen. Heerlijk ontbijt. Gewoon super!
Complimenten!

Met partner, Juni 2014
"Een stukje Parijs in België"vertalen
dennis
9,0

14-06-2014 Turnhout: super gezellige terrasjes, mooi kasteel, prachtig begijnhof
Bon Bon Nuit: super knusse en mooie kamer alles in Parijse sfeer, lekker ontbijt en de eigenaar maakt graag een praatje en heeft goeie tips over de stad en ja de bonbons die hij in het winkeltje verkoopt zijn "gevaarlijk" lekker. Ik zou zeggen dit wil je niet missen

De beste prijzen en last minutes voor Bed and Breakfast Bon Bon Nuit b...

Met partner, Nov. 2013
"Heerlijk genieten !"vertalen
martine smette
9,0

25-11-2013 Heerlijk genoten van deze B&B - zeer verzorgde en mooie kamer, leuke gastheer en zalige absint degustatie ! Wij komen zeker terug !

Alleenreizend, Nov. 2013
"Een heerlijke plek!"vertalen
Marieke Vos
7,0
6,0

04-11-2013 Als je binnenkomt in het schattige winkeltje/koffiebarretje met een Franse jaren dertig stijl met bonbons en andere chocolade lekkernijen, droom je even weg naar andere tijden. Er hangt een gemoedelijke sfeer en de gastheer is erg vriendelijk. Kamers zijn mooi en schoon en de service is prima. Het ligt op een goede plek in het centrum. s' Nachts is het lekker rustig. De infrarood sauna is heerlijk en mijn kamer had een fijne douche. De faciliteiten in de kamer waren prima. Deze plek was een fijne verassing en een goede basis voor een ontspannen verblijf in Turnhout

Met partner, Aug. 2013
"Maakt de verwachting helemaal waar."vertalen
hekker
4,0

05-08-2013 Super netjes en echt schoon, heerlijk bed, lekker ontbijt op de tijd die je zelf graag wil, op loopafstand van het centrum en bezienswaardigheden en werkelijk tot in detail retro. In één woord: RetroLicious!

Met partner, 2013
"Mooie B&B"vertalen
Gerdi Teegelaar
6,0
8,0

27-06-2013 Bon Bon Nuit in Turnhout is een leuke B&B met origineel thema. We zijn er 1 nacht geweest. De persoonlijke service van Chris was fantastisch.

Met partner, Apr. 2013
"Een super verblijf !"vertalen
Vandael Jacky
9,0

15-04-2013 Na een fietstocht met onze tandem vanuit Noord-Limburg, zijn we hartelijk onthaald door Chris die ons leuke tips en informatie gaf over Turnhout, met natuurlijk een heerlijke chocolademelk om van te smullen !
Het was jammer dat we maar één nacht verbleven maar als de kans zich voordoet gaan we zeker terug !
Het ontbijt vond plaats in het gezellig winkeltje/chocolaterie waar we zeker niet met honger van de tafel gingen ...
Kortom : "super geweldig en zeker een aanrader !"

Met partner, Juli 2012
"Perfect"vertalen
Doortje
10,0

18-08-2012 Het is nu iets meer dan een maand geleden... maar denk nog elke dag aan dat fijne weekend.

Met partner, Juni 2012
"14 jarige huwelijk"vertalen
tabitha
10,0

29-07-2012 wilde romantische weekend met mijn ventje en dit is zeker meer dan geslaagd. de kamer was super het ontvangst ook en de uitleg die we kregen was zeker aangenaam. Wat men zeker niet mag vergeten, de overheerlijke koffie en de andere versnaperingen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?