Beoordelingen Bed and Breakfast Bon Bon Nuit

Bon Bon Nuit
71 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast Bon Bon Nuit
Victoriestraat 10, 2300, Turnhout

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast Bon Bon Nuit scoort een 9,6 uit 10, op basis van 71 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bon Bon Nuit in Turnhout, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bon Bon Nuit, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast Bon Bon Nuit de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Bed and Breakfast Bon Bon Nuit vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Bed and Breakfast Bon Bon Nuit met andere accommodaties in Turnhout.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

31 beoordelingen over Bon Bon Nuit

71 beoordelingen
9,9
9,3
8,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Een stukje Parijs in België"vertalen
dennis
9,0

14-06-2014 Turnhout: super gezellige terrasjes, mooi kasteel, prachtig begijnhof
Bon Bon Nuit: super knusse en mooie kamer alles in Parijse sfeer, lekker ontbijt en de eigenaar maakt graag een praatje en heeft goeie tips over de stad en ja de bonbons die hij in het winkeltje verkoopt zijn "gevaarlijk" lekker. Ik zou zeggen dit wil je niet missen

met partner, Nov. 2013
"Heerlijk genieten !"vertalen
martine smette
9,0

25-11-2013 Heerlijk genoten van deze B&B - zeer verzorgde en mooie kamer, leuke gastheer en zalige absint degustatie ! Wij komen zeker terug !

alleenreizend, Nov. 2013
"Een heerlijke plek!"vertalen
Marieke Vos
7,0
6,0

04-11-2013 Als je binnenkomt in het schattige winkeltje/koffiebarretje met een Franse jaren dertig stijl met bonbons en andere chocolade lekkernijen, droom je even weg naar andere tijden. Er hangt een gemoedelijke sfeer en de gastheer is erg vriendelijk. Kamers zijn mooi en schoon en de service is prima. Het ligt op een goede plek in het centrum. s' Nachts is het lekker rustig. De infrarood sauna is heerlijk en mijn kamer had een fijne douche. De faciliteiten in de kamer waren prima. Deze plek was een fijne verassing en een goede basis voor een ontspannen verblijf in Turnhout

De beste prijzen en lastminutes voor Bed and Breakfast Bon Bon Nuit bi...

met partner, Aug. 2013
"Maakt de verwachting helemaal waar."vertalen
hekker
4,0

05-08-2013 Super netjes en echt schoon, heerlijk bed, lekker ontbijt op de tijd die je zelf graag wil, op loopafstand van het centrum en bezienswaardigheden en werkelijk tot in detail retro. In één woord: RetroLicious!

met partner, 2013
"Mooie B&B"vertalen
Gerdi Teegelaar
6,0
8,0

27-06-2013 Bon Bon Nuit in Turnhout is een leuke B&B met origineel thema. We zijn er 1 nacht geweest. De persoonlijke service van Chris was fantastisch.

met partner, Apr. 2013
"Een super verblijf !"vertalen
Vandael Jacky
9,0

15-04-2013 Na een fietstocht met onze tandem vanuit Noord-Limburg, zijn we hartelijk onthaald door Chris die ons leuke tips en informatie gaf over Turnhout, met natuurlijk een heerlijke chocolademelk om van te smullen !
Het was jammer dat we maar één nacht verbleven maar als de kans zich voordoet gaan we zeker terug !
Het ontbijt vond plaats in het gezellig winkeltje/chocolaterie waar we zeker niet met honger van de tafel gingen ...
Kortom : "super geweldig en zeker een aanrader !"

met partner, Juli 2012
"Perfect"vertalen
Doortje
10,0

18-08-2012 Het is nu iets meer dan een maand geleden... maar denk nog elke dag aan dat fijne weekend.

met partner, Juni 2012
"14 jarige huwelijk"vertalen
tabitha
10,0

29-07-2012 wilde romantische weekend met mijn ventje en dit is zeker meer dan geslaagd. de kamer was super het ontvangst ook en de uitleg die we kregen was zeker aangenaam. Wat men zeker niet mag vergeten, de overheerlijke koffie en de andere versnaperingen.

met vrienden, Juni 2012
"Uniek en mooi.."vertalen
marleen van noort
9,0

19-06-2012 Wij hebben met 3 vriendinnen afgelopen weekend hier overnacht. Super bijzonder.. we konden met drie meiden op 1 kamer..het ontbijt was heerlijk, de kamer was netjes. Chris neemt uitgebreid de tijd om alles uit te leggen als het gaat om de buurt te verkennen. Leuke winkel en goed te doen met de trein naar Antwerpen. Turnhout zelf ook gezellig en op zondag een leuke rommel/antiek markt. Bedankt Chris, we vonden je erg sympathiek en veel geluk in je leven verder, wie weet tot ziens...

met partner, 2012
"Volop genoten"vertalen
Karen
10,0

24-03-2012 We hebben echt genoten van ons verblijf in Bon Bon Nuit. De eigenaar zit vol enthousiasme over Turnhout, de kamers zijn super en het ontbijt is zalig.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?