Vraag en Antwoord Vakantiepark Sunparks Kempense Meren ***

Sunparks Kempense Meren***
6,4
1834 beoordelingen
Vraag en Antwoord Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bij:

Kinderbedjes (3 reacties)
Astrid 10 november 2014

Wie kan me vertellen hoe de kwaliteit is van de kinderbedjes op het park. Zijn ze comfortabel en relatief schoon of is het advies er eentje mee van huis te nemen.

happystel 23 november 2014

Het kinderbedje in hotel was netjes en van degelijke kwaliteit

Mariska 28 december 2014

Wat ik heb gezien in mijn huisje, zag er goed uit. Alles super schoon en in orde. Maar mocht er wat zijn, gewoon melden en ze lossen het altijd snel en goed op.

Astrid 14 januari 2015

Zijn er inmiddels geweest en de kinderbedjes zijn super. Mooi houten uitklapbaar model met een een mooi dik matrasje.

WiFi (4 reacties)
Schipper 26 juli 2014

Is er gratis internet in de bungalows

kitty 28 juli 2014

In de bungalows is GEEN wifi. Er is wel wifi in het overdekte centrum op het park, maar dit is een zeer slechte verbinding.

JAV 17 augustus 2014

nee

Tom 29 september 2014

Alleen wifi in het centrum dus mooi lekker rustig, ik ga hier binnenkort heen met aantal vrienden. Je ben een weekendje weg dan ga je niet constant op telefoon kijken, in vakantie ook 1ste wat gevraagd word wat is de wifi code als we ergens waren pfff.

Mariska 28 december 2014

Bij het speelgeval is het beter.

zwembad (2 reacties)
jopie 18 mei 2014

weet er iemand tot hoelaat het zwembad geopend is in in juli.

Frans 15 juni 2014

Met pinksteren was het zwembad open van 10.00 tot 20.00 uur. Daarna in juni tot 18.00 uur. In de schoolvakanties weer van 10.00 tot 20.00 uur.

Angelique 15 juni 2014

dank je wel

ned tv zenders (1 reactie)
Janet 25 december 2013

Binnenkort gaan we naar de Kemperse meren, nou is mijn vraag welke nederlandse tv zenders zijn er?

Y.Dam 28 januari 2014

je hebt Ned. 1-2 en 3 , maar ook meerdere Belgische zenders waar nederlandse ondertiteling is dus een zender of 7

wifi (4 reacties)
piet van der bent 25 november 2013

is er wifi aanwezig?

Dagmar 02 januari 2014

Voor betaling van €15 per dag, jazeker.

Michelle 03 januari 2014

Ik kom al jaren op het park en ben afgelopen zomer nog geweest bij Sunparks Kempense Meren. Ik heb altijd gratis Wifi gehad in het centrum. Dus mits ze het sinds afgelopen zomer betaald hebben gemaakt, is het dus gewoon nog steeds gratis.

anita 20 juli 2014

hii, Ik las op een andere site dat er daar hot spot is. Maar is er nou wel gratis wifi op sunsparks kempense meren? of niet? En zo niet wat zijn de kosten voor wifi?

Mariska 28 december 2014

In het centrum is er gratis wifi, in het huisje niet. Althans... toen wij er waren. Anders kun je beter even mailen of bellen.

Voetbalveld (1 reactie)
Levi 24 juli 2013

Is der een voetbalveld op de camping?

Bas 30 juli 2013

Ja, op het strand staan twee doelen waar je kan voetballen.

Wie weet dit , help ons ? (1 reactie)
Jamie 28 juni 2013

We zouden graag met de vriendinnen een mid-week op vakantie willen bij supports maar vanaf welke leeftijd mag je met vriendinnen in een huisje of moet er dan eventueel een ouder bij zijn ? Wie kan mij helpen.

Moniek van Baardwijk 06 juli 2013

Ik ben 21 en heb geboekt toen ik 20 was, vriendin die mee was was 19. Ik denk dat er 1 iemand minstens 18 moet zijn, maar denk dat je het beste eventjes naar het park kan bellen.

kraanwater (1 reactie)
N 14 maart 2013

We gaan binnenkort naar de kempense meren. Nu is mijn vraag is het kraanwater drinkbaar of kun je beter flesjes water aanschaffen? En is er in de luxe villa ook een tv op de slaapkamer?

Swinkels 12 april 2013

Kraanwater is drinkbaar en in de Exclusive Villa is een tv op de slaapkamer.

Supermarkt (2 reacties)
L 11 maart 2013

Is er ook een supermarkt op loopafstand, die niet op het park zelf ligt?

Vanessa 12 maart 2013

Zijn er wel, maar iets verder trijden

L 13 maart 2013

Ja, maar wij hebben geen auto, dus kan je ook lopend naar een supermarkt of is dat echt te ver?

huisjes (2 reacties)
miriam 16 november 2012

halloo wie weet of er in een 8 persoons huisje een afwasmachine is en hoe zijn de huisjes bvd

nee alles met de hand!!

1 2 3 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is jouw favoriete vakantieaccommodatie voor de zomer?

Bent u de eigenaar?