Vraag en Antwoord Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

Sunparks Kempense Meren***
6,5
1539 beoordelingen
Vraag en Antwoord Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

1 2 volgende

ned tv zenders (1 reacties)
Janet
25-12-2013
Binnenkort gaan we naar de Kemperse meren, nou is mijn vraag welke nederlandse tv zenders zijn er?

Y.Dam
28-1-2014
je hebt Ned. 1-2 en 3 , maar ook meerdere Belgische zenders waar nederlandse ondertiteling is dus een zender of 7

wifi (2 reacties)
piet van der bent
25-11-2013
is er wifi aanwezig?

Dagmar
2-1-2014
Voor betaling van €15 per dag, jazeker.

Michelle
3-1-2014
Ik kom al jaren op het park en ben afgelopen zomer nog geweest bij Sunparks Kempense Meren. Ik heb altijd gratis Wifi gehad in het centrum. Dus mits ze het sinds afgelopen zomer betaald hebben gemaakt, is het dus gewoon nog steeds gratis.

Voetbalveld (1 reacties)
Levi
24-7-2013
Is der een voetbalveld op de camping?

Bas
30-7-2013
Ja, op het strand staan twee doelen waar je kan voetballen.

Wie weet dit , help ons ? (1 reacties)
Jamie
28-6-2013
We zouden graag met de vriendinnen een mid-week op vakantie willen bij supports maar vanaf welke leeftijd mag je met vriendinnen in een huisje of moet er dan eventueel een ouder bij zijn ? Wie kan mij helpen.

Moniek van Baardwijk
6-7-2013
Ik ben 21 en heb geboekt toen ik 20 was, vriendin die mee was was 19. Ik denk dat er 1 iemand minstens 18 moet zijn, maar denk dat je het beste eventjes naar het park kan bellen.

kraanwater (1 reacties)
N
14-3-2013
We gaan binnenkort naar de kempense meren. Nu is mijn vraag is het kraanwater drinkbaar of kun je beter flesjes water aanschaffen? En is er in de luxe villa ook een tv op de slaapkamer?

Swinkels
12-4-2013
Kraanwater is drinkbaar en in de Exclusive Villa is een tv op de slaapkamer.

Supermarkt (2 reacties)
L
11-3-2013
Is er ook een supermarkt op loopafstand, die niet op het park zelf ligt?

Vanessa
12-3-2013
Zijn er wel, maar iets verder trijden

L
13-3-2013
Ja, maar wij hebben geen auto, dus kan je ook lopend naar een supermarkt of is dat echt te ver?

huisjes (2 reacties)
miriam
16-11-2012
halloo wie weet of er in een 8 persoons huisje een afwasmachine is en hoe zijn de huisjes bvd

L. vd Oetelaar uit Oisterwijk
27-12-2012
nee alles met de hand!!

Karel
22-4-2013
Wij hadden wel een vaatwasser, dat was ook in een 8-persoons huisje.

supermarkten in de buurt? (1 reacties)
WS
8-5-2012
Weet er iemand of er in de buurt van het park ook supermarkten zijn (Carrfeour, Lidl,...) waar je gemakkelijk te voet naar toe zou kunnen ? Ik weet dat er een supermarkt is op het park zelf, maar meestal zijn deze beprekt in keuzes en onbeperkt in prijs ;-)

Joyce
22-5-2012
Op nog geen vijf minuten rijden ligt is er een Aldi, Lidl en grote Carrefour. Volg de N71 richting Geel. Carrefour bij het stoplicht (vanaf de weg duidelijk zichtbaar) aan de linkerkant, Lidl en Aldi bij het stoplicht rechtsaf.

KARPERS?? VISVERGUNNING?? (1 reacties)
jolanda
2-3-2012
Weet iemand of er grote karpers op het meer zitten? En of er eigenlijk wel vissen zitten en of het wel mag? Zo ja, welke visvergunning heb je precies nodig in en om het park? En zijn er ook huisjes aan het water te boeken?

Janny
19-4-2012
ja jolanda ik heb hele grote gezien ,maar niet bij de huisjes ,wel in bad zilver visjes ,groeten jans

Vissen op het park (1 reacties)
Johan
27-2-2012
Wij hebben het voornemen om in de lente een weekendje naar de kempense meren te gaan. Er zit een grote visvijver bij..... Heeft iemand ervaring met het vissen op het park? Zo ja...wat is er te vangen en hoe te bevissen(werphengel of vaste stok) en de toegankelijkheid? Ben erg nieuwsgierig..... Groet, Johan

Yvette
5-5-2012
Naar ik weet zit er niet veel vis. Echter... vlakbij het park zit een groot recreatiegebied (zilvermeer) waar een grote visvijver aanwezig is!

Wie weet of er op het park een wandeluitgang is? (1 reacties)
Jolanda
8-2-2012
Wij zijn van plan om in augustus een weekje naar Sunparks de Kempense meren te gaan, door ervaring weet ik dat sommige parken van Center Parcs een wandeluitgang hebben. Wie weet of de Kempense meren ook een wandeluitgang heeft en bij welk huisje die wandeluitgang zich bevindt? Alvast bedankt Groetjes, Jolanda

D.J. Markesteijn
4-3-2012
Er zijn diverse wandeluitgangen om rond het meer te lopen en het bos in.

auto parkeren (1 reacties)
patries
23-1-2012
wie heeft er wat meer informatie over waar je je auto kwijt kan? bij de foto's zie ik namelijk niet dat je je auto bij je huisje kan parkeren..??? ik ben erg benieuwd hoe het nu daar is wij gaan volgende week een midweekje (via vakantieveilingen gewonnen in een standaard villa) naar kemperse meren. In vele referentie's heb ik negatieve dingen gelezen qua huisjes. Kan iemand mij hier nog iets over vertellen?? groetjes

Esther
24-1-2012
Hoi, wij gaan in de voorjaarsvak. naar dit park toe. Lees ook vele negatieve dingen. Maar mensen zetten alleen negatieve dingen erop. Je moet het zelf ondervinden denk ik. Auto vrij park. auto staat dan op een centrale parkeerplaats. Zou je mij willen laten weten hoe het midweekje was? Gaan jullie met kids? Wij wel 4 en 8.. Ik hoop wat van je te horen.. Groeten Esther

sauna en wat moet er op de bedden? (1 reacties)
monique
30-12-2011
wie weet hoe duur de sauna kost? Moet er trouwens een persoonsdekbedden op de slaapkamers of hebben we ook nog 2 persoons nodig voor een normaal 6 persoons huisje? Groet MONIque

jessicabootvanleeuwen24
3-1-2012
wij hadden een 6-persoons huisje, met allemaal 1-persoonsdekbedden. Sauna weet ik niet.

wie weet (2 reacties)
andre
1-9-2011
wiue weet meer informatie ofer het zwembad de openingts tijden en of het schoon is

1 2 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?