Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

29 juli 2014

Sunparks Kempense Meren***
1752 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,5 uit 10, op basis van 1752 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 797 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** met andere accommodaties in Mol (Kempen).
Even geduld a.u.b.

6,4
5,6
5,7
6,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Zwembad maakt bijna alles goed"vertalen
esli
5,0

28-07-2014 Wij komen net terug van 8 pp villa, huisje is redelijk, wel mooie grote ruimte! Niet geheel schoon, maar is te doen. Indoorspeeltuin was harstikke leuk voor de kids, leuke sportzaal erbij. Eetgelegenheid, buffet geen aanrader. Zwemparadijs is geweldig!

met een groep, Juli 2014
"Nooit meer"vertalen
p vriendwijk
3,0

29-07-2014 W zijn gisteren terug gekomen van de Kempense meren. We hadden het exclusieve huisje geboekt voor een weekend. Dit viel zwaar tegen, er was niks luxe aan het huisje. Ik had meer verwacht voor mijn geld. Er waren geen activiteiten aanwezig en na 20.00 s'avonds ging alles dicht. Je kon dan ook niks meer ergens wat te eten verkrijgen. Mijn kinderen verveelden zich hier dan echter ook. Het personeel was onvriendelijk en gaven nauwelijks service. Het zwembad was wel mooi en leuk. Dat was het enigste positieve van het hele park.

met partner, Juli 2014
"Nooit meer!"vertalen
kitty
5,0

28-07-2014 Het huisje was echt te goor voor woorden. Bij aankomst lagen de haren van de vorige huurders nog in de badkamer, vet vlekken op het gasfornuis en ga zo maar door.
Meerdere malen melding van gemaakt maar werd onvoldoende actie ondernomen.
Dit dus echt nooit meer!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geen aanrader......"vertalen
Henri
5,0

25-07-2014 We zijn net terug van de Kempense Meren. Wat ons betreft is het geen aanrader. Gedateerde huisjes met veel gebreken. Ze zeggen dat het een autovrij park is, maar we hebben continue auto's gezien. En ze rijden nog hard ook nog. Het aanbod in de supermarkt is erg schaars en de prijzen zijn erg hoog. Eén speeltoestel voor het hele park. Het enige wat super is op het park is het zwembad. Dat heeft gelukkig de vakantie gered. Voor de rest is het park niks......

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk park, genoeg te doen"vertalen
Angelique
8,0

22-07-2014 vanwege slechte beoordelingen beetje bang geworden maar viel allemaal reuze mee, huisje was schoon, goede bedden, Ze waren ook bezig in het park om huisjes op te knappen Zwembad leuk
Picknicktafel is wel aan vervanging toe, maar er waren ook kuipstoeltjes

met partner, Juni 2014
"Heerlijke week"vertalen
Jolanda
8,0

28-07-2014 wij zijn van 30 juni tot 7 juli op dit park geweest en hebben een heerlijke week gehad. Wij hadden een mooi huisje (110) ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Het park ziet er zeer verzorgd uit, volgend jaar willen we graag 2 weken

met een groep, Juni 2014
"Smerig"vertalen
Yvonne Tillema-de J...
2,0
1,0

06-07-2014 Vorig weekend naar de Kempense Meren geweest via Sunparks, huisje was smerig bij aankomst. Was niet schoongemaakt maden kropen door de vensterbank in de keuken,er was gerookt binnen terwijl er nadrukkelijk gevraagd was om een rook vrij huisje. Paar uur moeten wachten op het beddengoed.Personeel was wel vriendelijk,leuk zwembad maar daar is ook alles mee gezegd Wij gaan er nooit meer heen.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Leuk voor een keer..."vertalen
Lynn
5,0

27-06-2014 Luxe villa geboekt; eerste indruk bij binnenkomst was goed. Oogde schoon en rook fris. Keukeninventaris compleet en op 2 dingen na schoon! De kussen van de banken roken muf, alsof er al 200 man van te voren op gezeten hebben wat waarschijnlijk ook zo is. Bovenverdieping rook zeer muf. Gooi die oude vloerbedekking met vlekken eruit en leg er vinyl in of zoiets. Ondanks hele dagen luchten blijft de geur penetrant aanwezig.
Babybedje is gammel. Mijn baby vond dat wel leuk want zo kon ze flink te keer gaan in dr bedje, ik had de angst dat het ieder moment uit elkaar kon vallen.
Na een aantal uren kijk je door de eerste netheid heen en zie je andere dingen zoals schimmel tegen plafond badkamer, vlekken op vloerbedekking, deuren niet schoon.
Terras was onregelmatig en vol met mieren. Ik kon mijn baby er niet laten kruipen.
Verder veel nachtelijke overlast van gasten(?), zelfs om 04.30u. We stonden iedere morgen brak op.
Verder mooie omgeving, leuk meer. Voor kleine kids zeker leuk.

met partner, Juni 2014
"Nooit meer"vertalen
henri
1,0

12-06-2014 Wij gingen een midweek van dinsdag tot vrijdag maar zijn donderdagmiddag sl terug gekomen. Hebben uiteindelijk twee huisjes gehad. De eerste stonk en gewoon te vies. De tweede was iets beter maar niet veel.Hadden luxe geboekt maar weet niet wat er luxe aan was. Het stonk veel spinnen kit rabden vol schimmel. Tuinman kennen ze ook niet. Savonds is er niks te doen. Dus nooit meer te vies! !!!

met een groep, Juni 2014
"Oud"vertalen
toos
2,0
6,0

12-06-2014 Zeer gedateerde huisjes..niet superschoon. Ontbijt en dinerbuffet zeer goed..lekker gegeten. Leuk zwembad. Mooie omgeving.
Veel nachtelijke overlast gehad, schreeuwende gillende zingende groepen die over t park trekken en zelfs een keer snachts op de deur stonden te bonken.
Personeel is vriendelijk en de algemene service is goed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?