Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

27 augustus 2014

Sunparks Kempense Meren***
1776 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1776 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 797 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** met andere accommodaties in Mol (Kempen).
Even geduld a.u.b.

6,5
5,6
5,7
5,9
Toon score en beoordelingen van:
"Slecht onderhouden en gedateerd"vertalen
Tirza Boxman
5,0

24-08-2014 Het park ligt op een mooie plek. Lijkt echter of de huisjes al jaren niet meer onderhouden danwel gemoderniseerd zijn. Schoon is anders.
Eten was in buffetrestaurant vrij vet en eentonig.
Zwembad is mooi en wel netjes en onderhouden.
Maar een speeltuintje / speeltoestel op het grote park en vonden wij vrij weinig.
Ondanks autovrijpark reden en veel en vaak auto's langs het huisje.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi groen park, veel te weinig speelgelegenheid"vertalen
karsten
5,0

25-08-2014 Mooi groen park, ligging huisjes prima, ons huisje was wel schoon, op wat spinrag na. Rook fris bij binnenkomst. Bedden lagen erg lekker. Verder erg kleine keuken, buiten alleen een picknicktafel, en 2 stoelen.
Op het park is nergens een speeltuin te bekennen, 1 heel kleintje bij het zwembad. Maar wij hadden voor onze kinderen graag gezien dat er meerdere plekken zijn waar ze andere kinderen ontmoeten. Wij waren een midweekje, dat was lang genoeg. Mooi meer erbij, maar je mag er niet in zwemmen. Autovrijpark is erg fijn. het was lekker rustig, geen lawaai s' morgens en s' avonds, heerlijk. Wij zouden hier niet weer heen gaan. Maar zo heel slecht was het nu ook weer niet. Als je luxe wilt, moet je echt een ander park zoeken!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
mesdevri
4,0

20-08-2014 Het enige positieve aan dit park is het zwembad. Exclusive villa gehuurd 538 maar was niks exclusief aan. Huisjes en park is erg verouderd prijs kwaliteit is daardoor zoek. Personeel niet gemotiveerd. Horeca gelegenheden nauwelijks open sluiten uren eerder dan staat aangegeven. supermarkt is prima.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Uitgewoonde bende"vertalen
Boer
7,0

10-08-2014 Het park is uitgewoond en vervuild door Polen en Roemenen , rondom de huisjes ligt afval en het interieur van het huisje hing van ellende aan elkaar.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima verblijf voor een week"vertalen
Groeneweg
6,0

09-08-2014 Wij hebben ons prima vermaakt in de week dat we er waren. De kinderen konden heerlijk spelen in het mooie zwembad en in het (binnen)speelparadijs. Park is mooi gelegen aan een meer met strand in een bosrijke omgeving. Huisjes zijn inderdaad wat oud, donker en vochtig, maar zeker niet smerig. Prijs zou wel wat lager kunnen. Maar met het warme weer, waren we blij met zo'n koel huisje. En zon was er rondom het huisje echt wel te vinden. Je moest dan alleen wel van het terras af, maar dat maakt toch niet uit? De huisjes liggen lekker vrij, dus geen last van de buren. Personeel hebben wij als vriendelijk en behulpzaam ervaren. Ook werd er zeer snel (binnen 1 uur)op onze klachten(TV deed het niet, douchegordijn met stang was naar beneden gevallen en 1 deur wilde niet dicht)gereageerd en ook opgelost. Al met al een heerlijke week met mooi weer! Je moet gewoon niet te veel eisend zijn.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Alle negatieve recensies kloppen helaas!"vertalen
Kees
4,0

08-08-2014 Muffe, verouderde, vakantiehuisjes. Wij hadden nr 665, die is slecht te vinden door gebrekkige bewegwijzering. Badkamer- en slaapkamermeubilair, kitranden, voegen etc. verschimmeld, opgezwollen, vies.
Haren van vorige bewoners, pissebedden, slechte ventilatie.
Wij betaalden 800 euro voor een week in dit huisje (hoogseizoen), dat was zeker een keer zoveel als wat het echt waard is.
Omgeving is wel erg mooi. Fiets- of wandeltocht rondom het meer is een echte aanrader.

"Meest waardeloze park ooit"vertalen
John Ponden
1,0

04-08-2014 Boek je midden in het hoogseizoen een vakantie tref je de volgende zaken aan:
In je huisje tref je schaamhaar van de vorige huurders in de badkamer aan
Bij de bediening kan er geen glimlach vanaf. De helft van de horecagelegenheden is dicht. Als er dan een evenement is, staat er slechts 1 persoon achter de bar. Wil je voor je kinderen een ijsje bestellen rond een uur of 8 krijg je te horen dat de keuken al om 5 uur dicht is (op de kaart stond 9 uur). Al met al diep triest. Enige goede is het zwembad. Veel te duur park voor de service die je krijgt.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijk zwembad,leuke glijbanen en wildwaterbaan"vertalen
jet
6,0

05-08-2014 Dit park heeft alles in zich om een prachtig park te zijn. Is helaas aan t verpauperen .Slecht gepoetst huisje. (ouderdom en kalkaanslag). Vloer was zeiknat toen we kwamen . als je dan 3x naar boven bent gelopen met je koffers is alles vies. Maar...echt geweldig leuk zwembad. Onze tiener zonen kregen er geen genoeg van. Mooi uitzicht Meer. Horeca weinig open. Binnen en buiten openhaard / bbq. kids vonden dat superleuk...iedere avons "stoken". Jammer van het terras. Duude lang voordat je wat kreeg en was rommelig. Dit nodigde niet uit om meer dan 1 consumptie te nuttigen. Wel leuke trampolines ( tegen betaling). In winkeltje ruime sortering en lekkere broodjes (kampingwinkeltjes zijn overal duur). Duurde erg lang bij frietkraam maar werd gecompenseerd met heerlijke friet! Jammer dat het niet meer gezelligheid uitstraalde in plaza. Ondanks minpunten zou ik zo weer gaan. Wij hadden een leuke aanbieding hierdoor was prijs/kwaliteit verhouding goed. Klachten werden direct verholpen.

met jonge kinderen, 2014
"Zwembad maakt bijna alles goed"vertalen
esli
5,0

28-07-2014 Wij komen net terug van 8 pp villa, huisje is redelijk, wel mooie grote ruimte! Niet geheel schoon, maar is te doen. Indoorspeeltuin was harstikke leuk voor de kids, leuke sportzaal erbij. Eetgelegenheid, buffet geen aanrader. Zwemparadijs is geweldig!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooi saunaweekend en toffe aquafun voor de kids"vertalen
An Cornelis Vleminc...
10,0

29-07-2014 basic huisje maar dat was verwacht, en het mag ook eens gezegd : onze kuisvrouw had wel goed haar best gedaan! verder een rustig groen park met genoeg aan activiteiten. Aangenaam aquafuncomplex met toch enkele rustige plekjes om een boek te lezen terwijl de kinderen in de diverse zwembaden en glijbanen zitten. Licht gedateerd saunacomplex, ook basic, maar alles proper en de 2 dagen dat ik er was (zaterdag en zondag) heb ik telkens stalen zien nemen van de verschillende waters, dus deze worden wel degelijk gecontroleerd. De restaurants zijn wat te verwachten is in een park, geen haute cuisine, maar gezien het concept hoeft dit ook niet. Ik wil zelfs de dames van het buffet een extra pluim geven, want zij zorgden er voor dat wij toch nog een tafeltje in het volle restaurant kregen, dank u dames van zaterdagavond! Wel misschien eens iets aan jullie openingsuren voor de eetgelegenheden doen, na 21.00 is blijkbaar alles dicht.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?