Vakantiepark Sunparks Kempense Meren ***

Sunparks Kempense Meren
7,5

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Sunparks Kempense Meren bij:

2752 reviews over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in het Nederlands

Superleuke vakantiepark

Davy De Ruyter, 14-9-2017
  • Onderkomen9

Hele leuke vakantiebelevenis. Het is zeer kindvriendelijk, zelfs voor de allerkleinsten. Zeer rustig gelegen park, waar je zeker ontspannen terug naar huis vertrekt.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genoten van onze vakantie

Ellen De Vuyst, 14-9-2017
  • Onderkomen9

Via een promotie zijn we terecht gekomen in een huisje voor 8 personen (ipv 4 personen), dus ruimte genoeg. Het huisje was voorzien van de belangrijkste benodigdheden : frigo, vaat, koffiezet, microgolf, bad en douche, ... Een kleine diepvries ontbrak wel.

De omgeving was prachtig. Huisjes tussen te bossen, maar niet overwoekerd, heel mooi verzorgd en ruimte genoeg.

Dankzij het mooie weer hebben we kunnen genieten van het strand en het meer. Een heel mooie plaats voor de kinderen om zich te amuseren en de ouders om zich te ontspannen. Er zijn activiteiten genoeg in het park, jammer dat de meeste wel te betalen zijn. Leuke (gratis) binnenspeeltuin voor de kinderen. En leuk zwembad. We komen zeker eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fijn park

anja bergema, 14-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

rustig kindvriendelijk park en netjes onderhouden

fantastische plek

Gerrie, 14-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hebben het er prima na ons zin gehad (6pers) leuk huisje ruim van binnen goed bereikbaar de kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad maar wij hadden ook mooi weer dus zijn de omgeving ook gaan verkennen. Het restaurant ook prima zijn er 2 keer wezen eten heerlijk goed geholpen en erg lekker zeer tevreden over het park.

Niet zo geweldig

Kees, 14-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Redelijk Park GA er zelf niet meer naar toe.en je moet zeker niet in het laag seizoen gaan Dan pleuren ze het zwembad gewoon om 18u dicht het buffet restaurant is niet open snack bar is 2 dagen dicht. Geen buiten activiteiten alles dicht al met al niet meer voor mij. Voor taan gewoon weer park van andere keten.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

leuke vakantie gehad in sunparks Kempense meren

Sabine Deschrijvere, 12-9-2017
  • Onderkomen8

Zeer leuke activiteiten in Sunparks Kempische Meren. Mooie omgeving en vriendelijk personeel.

Fantastisch park

Jan symons, 12-9-2017
  • Onderkomen9

Heel kindvriendelijk - uitstekende service door supervriendelijk en professioneel personeel
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Zeer aangenaam verblijf

ST, 11-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Zeer vriendelijke, behulpzamen en geduldige mensen die in de restaurants etc werken. Zeer aangenaam als je met kinderen gaat eten.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Budgetvriendelijk en goed

Christian, 9-9-2017
  • Onderkomen8

Waardig alternatief voor de concurrentie, die zich zeker kan meten qua kwaliteit, maar wel budgetvriendelijker is.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldige vakantie

Natasja, 7-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een mooi park met veel dingen in de omgeving om te doen.top zwembad.top service.kort om wij komen zeket terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 7.47 uit 10 op basis van 2868 reviews.