Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

1 november 2014

Sunparks Kempense Meren***
1794 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1794 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 857 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** met andere accommodaties in Mol (Kempen).
Even geduld a.u.b.

6,5
5,6
5,6
5,9
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima Park, goed ligging en zwembad, huisjes matig"vertalen
Martijn
9,0
7,0

28-10-2014 Veel reviewers hadden misschien te hoge verwachtingen. Ligging is goed, je kunt er heerlijk wandelen. Wij hadden de hond mee en dat was echt super zo rondom dat meer en de bossen. Zwembad is gewoon leuk, veel te doen en schoonmaak/onderhoud is prima. Kids waren er niet weg te slaan. Horeca is vooral vervelend qua openingstijden (pizzeria is om de dag dicht en precies op de wisseldagen). Buffet was redelijk goed van kwaliteit. Huisjes zijn inderdaad het minste van het park, matig qua onderhoud en schoonmaak maar wel gezellig van opzet. Groot onderhoud en een nieuwe schoonmaakploeg zou hier wonderen doen.

"Vreselijk vies husje"vertalen
A.Ramaekers
4,0

26-10-2014 Nog nooit zo'n vies huisje gehad (540). Overal spinnenwebben, stof, schimmel, kapot glas zelfs compleet spinnenweb in de gordijnen. Na klacht hierover kwam 's avonds iemand van de housekeeping, ze gaf aan dat het zo druk was met schoonmaakklachten! Reguliere poetsploeg keek volgens haar niet naar al die punten die wij echt niet vonden kunnen, mag je mij eens uitleggen wat reguliere poetsploeg dan wel schoonmaakt!
Zwembad inderdaad wel leuk, horeca onder de maat, personeel klaagde steen en been over zieke collega's, hierdoor 's middags niets kunnen eten in brasserie, de kok was ziek. En laatste avond geeneens meer bediening in brasserie; de ober was weggeroepen naar pizzeria, waardoor brasserie werd gesloten! Leuk zo'n laatste avond.
Voor ons nooit meer!

"Waar was de zon....."vertalen
Waalwijkertjes
5,0
3,0

24-10-2014 We hebben Sunparcs geboekt maar het heeft heel de week geregend.

Dit is niet een bungalowpark zoals wij normaal gewend zijn. Dit park is niet representatief voor het imago van CP. (Sunparcs -zusterbedrijf van CP)

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Sunparks Kempense M...

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Leuk park"vertalen
yannick
7,0

20-10-2014 Naar mijn idee geven alle negatieve beoordelingen wel een beetje een vertekend beeld van het park. Wij hadden exclusive villa nummer 826, het huisje was op zich goed schoongemaakt, het onderhoud kon wel wat beter, maar dat zie je vaak bij vakantiehuisjes.
Het zwembad is erg leuk. Het 'Park Center' is niet zo heel gezellig ingericht, daar kunnen we wel wat meer uithalen.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Wij vonden het niet heel slecht."vertalen
Dizz
7,0

20-10-2014 Wij zaten in huisje 241, beetje oud maar alles deed het en het was vrij schoon(we vreesden het ergste na onderstaande te lezen). Het bad en de kraan in keuken wel aan vervanging toe. Ander minpunt was een zeer gladde vloer, waardoor de jonge kids vaak uitgleden en met hun hoofden op de meubels vielen, auw. Zwembad was erg leuk en de binnenspeeltuin ook(wel erg warm). Buitenspeeltuin stelt dan weer niks voor.
Buitenmeubilair is enkel een houtenpicknicktafel, dat moet beter.

Met partner, Okt. 2014
"Zag er precies zo uit als 15 jaar geleden"vertalen
nicoleradstake
10,0
7,0

24-10-2014 15 jaar geleden ben ik als kind een paar keer op dit park geweest. Goede herinneringen en geboekt. Toen op zoover gekeken..... Ojee! Het viel gelukkig erg mee. Inderdaad verouderde huisjes (meubilair mag vervangen worden, maar ook een klemmende deur e.d.). Het was vrij schoon, maar er mag meer naar details gekeken worden zoals schimmelhoekjes. De ligging is en blijft prachtig. Wij zaten bijna direct aan het meer, vlak bij het centrum. Mooi bosrijk gebied met veel meren. Het zwembad is nog steeds mooi. Wordt ook goed schoongemaakt. Hier en daar ook wat verouderde details maar goed als je niet pietluttig bent accepteer je dat gewoon! Ik zou er niet snel nog eens naartoe gaan. Misschien als we ooit kinderen hebben. Met kinderen is het een heel leuk park!

Met een groep, Okt. 2014
"Leuk verblijf met groep gehad"vertalen
cvanjole
6,0

21-10-2014 Wij zijn met 7 volwassenen en 7 kinderen in het park geweest in 2 bungalows in zone 7.

Een autorvrijpark en veel rust rondom de huisjes, waardoor we heel goed hebben geslapen.

De huisjes zijn van de jaren 80, dus ietwat vochtig en het sanitair op de badkamers is niet je-van-het. Slippers aan in de douche en dan gaat het goed. Geen thermostaatkraan; dus wel opletten met de temperatuur instellen. Verder deed alles het en was er genoeg ruimte in de 2 huisjes.

Het zwembad is goed. Veel van de wildwaterbaan gegleden en andere glijbanen. Fietsen huren op het park is ook goed.

Bij het meer op het park kun je mooi wandelen.

Met een groep, Okt. 2014
"Jammer"vertalen
Rob
9,0
5,0

20-10-2014 Wij zijn hier 5 keer geweest, maar nu was het huisje Vies uitgewoond/smerig. Slecht onderhoud gewoon heel jammer. Twijfel ooit terug te gaan. De omgeving is mooi.

"Verschrikkelijk park !!"vertalen
de ruijter
4,0

17-10-2014 We dachten een ontspannen herfstvakantie tegemoet te gaan met onze twee boys maar niks is minder waar. Huisje 149 had Nooit verhuurd mogen worden:Grote barsten in muren, schimmel,vocht,rot,kit die weg was of los zat gebarsten tegels en gaten in de badkamer.Keuken vies zowat uit elkaar,magnetron stuk,,bedden doorgezakt. ok de openhaard was leuk en ook het zwembad is mooi maar kom op 1 speeltuin in heeeeeel het park en dan ook nog betalen voor de trampoline die erbij staat. Hoe zo kindvriendelijk. En de binnenspeeltuin is een marteling voor kinderen omdat het zelfs nu in Oktober er wel een sauna leek 25 + was het er. Zelfs in schoolvakanties is de horeca uitgestorven en sluit de snackbar om 18.00 snap je toch niet.Echt Nooit geen Sunparks meer voor ons. Helaas was hun park in de Ardenne al net zo slecht. Zonde van het geld.

"Leuk zwembad, slechte Huisjes!"vertalen
Patrickh21
4,0

13-10-2014 Bungalow 566 had een nieuw verfje van binnen. Heelaas 4 ongelofelijk Vieze matrassen (kregen dan 4 splinternieuwe), een druppelnde kraan in de keuken(kregen een nieuwe) en een kapot bed, wat dan gerepareerd werdt. Vieze borden, vorken en pan. Daarvoor boden ze ons een anders huisje aan, dit hebben we niet genomen , want wie weet wat ons daar weer verwachtte. Nieuwe pan moesten we dan zelf halen uit een openstaand huisje schuin tegenover, waar de verf nog moest Drogen (vreemd).
Technische dienst wel vriendelijk en snel. Maar ik vraag me echt af wat de schoonmaaksters hier doen?!?!!
Prijs is niet hoog, dat weet ik ook, Maar het Moet dan toch wel schoon en hygienisch zijn!!!! Verder is het huisje wel ruim, Maar wel met een levensgevaarlijke trap, vooral voor kinderen.
Centrum best leuk, leuke speelplaats binnen voor kinderen, Maar Buiten bijna niks.
Bowlingbaan goedkoop Maar oud en niet Meer recht!!
Zwembad is het beste op het park, alleen daarvoor ga ik misschien nog weer is gaan!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?