Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

17 april 2014

Sunparks Kempense Meren***
1537 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,5 uit 10, op basis van 1537 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 789 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** vinden. Je kunt 4 video's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** met andere accommodaties in Mol (Kempen).
Even geduld a.u.b.

6,6
5,6
5,8
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Netheid kon veel beter!"vertalen
sofie_hoolsteens
7,0

11-4-2014 bij ons vertrek naar huis zagen we dat er een pamper onder één van onze bedden lagen. Toen we binnen kwamen bij onze aankomst was er een vieze geur in het toilet. De keukenvloer was nog nat en er ontbraken twee kussens. Op heel het park geen bankautomaat en de bediening van het café was alles behalve professioneel te noemen. Parking wordt niet beveiligd. Iedereen moet wel zijn auto daar zetten maar inbraak is zo gebeurd hé. Winkel had geen vlees en brood was steeds op. In de buurt geen winkels gevonden.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Last gehad met poolse gastarbeiders"vertalen
laurent
8,0

7-4-2014 hadden een weekend geboekt in sunparks mol. Bij aankomst bleek dat we daar als enigste belgen tussen verschillende huisjes met poolse gastarbeiders waren gedropt. Alles behalve een veilig gevoel. De eerste avond zijn ze al begonnen met ons te intimideren. Om half elf begonnen ze op onze ramen te slaan. Balie gebeld en de security ging langskomen. security nooit gezien. Heel die nacht niet geslapen omdat die polen het blijkbaar leuk vinden om tot 2 uur s nacht lawaai te maken. En maar over het park liggen scheuren met hun auto's. Zijn dan de zaterdag na nog een klagen overgeplaatst naar een ander huisje. Hier was het dan toch iets rustiger. Maar door deze verhuis zijn we wel een hele voormiddag verloren. Zwembad was voor ons wel in orde, restaurants en winkel zijn inderdaad minder maar we hadden onze eigen waren bij. Maar al bij al zal het voor ons de laatste keer geweest zijn dat wij daar verblijven. ik snap niet wat die polen daar in een vakantiepark te zoeken hebben.

met partner, Apr. 2014
"Prima Park voor jong en oud."vertalen
Ben
8,0

7-4-2014 Park ziet er goed uit en is verzorgd, omgeving met veel groen en water. Wij zten in het hotelgedeelte met uitzicht over de Kempense meer, geweldig, kamer zeer ruim en elke dag werd deze schoon gemaakt en schone handdoeken geplaatst.
2 personeelsleden, Brigit & Sofie, waar wij door bediend werden sprongen eruit, wat je ook vroeg je kreeg direct antwoord en niets was te veel voor deze mensen. Gewoon professioneel zoals het hoort. Minpuntje= dat sommige restaurants op zaterdag & zondag dicht waren.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Sunparks Kempense Me...

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Lekker weg zonder poespas"vertalen
mariska1978
9,0

7-4-2014 Een lekker weekeindje weg gehad voor een schappelijke prijs. Alles wat je wilt is er op het park maar niets hoeft. Zeer mooie omgeving en een top zwembad.
Wat kleine defecten bij aankomst maar die waren door Tim van de TD (bob de bouwer zoals mijn zoontje hem noemde) snel op gelost.
binnen kort weer een weekeindje.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Beetje vergane glorie, maar best leuk aardig."vertalen
Nelleke
9,0

20-2-2014 Op de plaza zitten wel 5 restaurants, maar allemaal (op1 na) gesloten.
Deze was erg duur, trage bediening en snackbar kwaliteit.

Het zwembad is erg leuk, helaas al om 18:00 dicht!

Het personeel in het hotel had niets te doen (weinig gasten) en zat de hele dag te niksen. Toch, als wij iets vroegen, werden we standaard doorverwezen naar de andere balie bij het zwembad.

Je hoort vanuit het hotel de geluiden van de Game Room, dit kan best storend zijn.

De supermarkt ging om 18:00 dicht, dit is wel erg vroeg.

Voor kinderen is het leuk, maar na 18:00 is het echt een dode boel.

"Super leuk!!"vertalen
thea Vet

23-2-2014 rustig, relax fijne vakantie gehad

"Super sunparks"vertalen
De Pauw Ronny
10,0

13-2-2014 zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers vooral in het zwembad en dan vooral Bart . V deze was super behulpzaam omdat mijn vrouw juist was geopereerd aan haar rug moest ze plat op haar rug kunnen liggen en daar zorgde hij elke dag voor hij als alle andere natuurlijk .

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Hele fijne vakantie gehad!"vertalen
Inge
10,0

3-2-2014 Boven verwachting (na alle reviews op Zoover), schoon net huisje met prima bedden, keukeninventaris, gezellige open haard, vlakbij het zwembad. Het zwembad was geweldig voor onze peuter en kleuter, veilig, veel toezicht, schoon en genoeg zitplekken (en een box voor de baby), heel leuk kinderbad. Kindvriendelijk park, prachtig gelegen aan een meer met strand.
Vriendelijk personeel.

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Lekker weekend gehad"vertalen
Joost
8,0

3-2-2014 Hier geboekt met korting van supermarkt. 4 volwassenen en 2 kinderen (0-4). Bungalow was mooi, compleet en voldoende ruim voor ons allen. De sauna werkte goed, de badkamers waren voorzien van bad of douche, De douche lekte in een hoek maar niet ernstig.
Dvd speler deed het naar behoren en de vaatwasser was ook aanwezig met tabletten.
Het eten in het park was prima. Wel stukken duurder dan thuis bij de pizzaria.
Het zwembad was groot genoeg, 3 glijbanen en een wildwaterbaan wat voor het nodige vertier zorgde.

Wij zouden hier weer naar toe gaan.

Sommige huisjes waren in zeer slechte staat en ook niet verhuurbaar. Het lijkt of sommige huisjes ook permanent bewoont worden omdat er een schotel hangt.

met partner, Jan. 2014
"Fantastisch goedkoop park"vertalen
Y.Dam
10,0

28-1-2014 Sunparks Kempense Meren, wij komen er al vanaf het allereerste begin dat het park bestaat 1993, het is een fantastisch park, met een prachtig zwembad waar de badmeesters ons al jaren steeds vriendelijk ontvangen, ook veel ander personeel kent ons en zijn allemaal even vriendelijk. ook de omgeving is prachtig, je kunt er zoveel fantastische wandelingen maken, wij gaan zeker weer. ook de stad Mol is een leuke stad om te winkelen en zondags is er een vogeltjesmarkt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?