Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

20 oktober 2014

Sunparks Kempense Meren***
1786 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1786 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 827 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** met andere accommodaties in Mol (Kempen).
Even geduld a.u.b.

6,5
5,6
5,6
5,9
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Verschrikkelijk park !!"vertalen
de ruijter
4,0

17-10-2014 We dachten een ontspannen herfstvakantie tegemoet te gaan met onze twee boys maar niks is minder waar. Huisje 149 had Nooit verhuurd mogen worden:Grote barsten in muren, schimmel,vocht,rot,kit die weg was of los zat gebarsten tegels en gaten in de badkamer.Keuken vies zowat uit elkaar,magnetron stuk,,bedden doorgezakt. ok de openhaard was leuk en ook het zwembad is mooi maar kom op 1 speeltuin in heeeeeel het park en dan ook nog betalen voor de trampoline die erbij staat. Hoe zo kindvriendelijk. En de binnenspeeltuin is een marteling voor kinderen omdat het zelfs nu in Oktober er wel een sauna leek 25 + was het er. Zelfs in schoolvakanties is de horeca uitgestorven en sluit de snackbar om 18.00 snap je toch niet.Echt Nooit geen Sunparks meer voor ons. Helaas was hun park in de Ardenne al net zo slecht. Zonde van het geld.

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Leuk zwembad, slechte Huisjes!"vertalen
Patrickh21
4,0

13-10-2014 Bungalow 566 had een nieuw verfje van binnen. Heelaas 4 ongelofelijk Vieze matrassen (kregen dan 4 splinternieuwe), een druppelnde kraan in de keuken(kregen een nieuwe) en een kapot bed, wat dan gerepareerd werdt. Vieze borden, vorken en pan. Daarvoor boden ze ons een anders huisje aan, dit hebben we niet genomen , want wie weet wat ons daar weer verwachtte. Nieuwe pan moesten we dan zelf halen uit een openstaand huisje schuin tegenover, waar de verf nog moest Drogen (vreemd).
Technische dienst wel vriendelijk en snel. Maar ik vraag me echt af wat de schoonmaaksters hier doen?!?!!
Prijs is niet hoog, dat weet ik ook, Maar het Moet dan toch wel schoon en hygienisch zijn!!!! Verder is het huisje wel ruim, Maar wel met een levensgevaarlijke trap, vooral voor kinderen.
Centrum best leuk, leuke speelplaats binnen voor kinderen, Maar Buiten bijna niks.
Bowlingbaan goedkoop Maar oud en niet Meer recht!!
Zwembad is het beste op het park, alleen daarvoor ga ik misschien nog weer is gaan!

met partner, Okt. 2014
"Kansloos vies en oud"vertalen
N. van O.
2,0

11-10-2014 Schoonmaak: bij aankomst overal dode dieren; spinnenwebben; afzuigkaproosters druipen van het vet (letterlijk); sok van vorige (?) bewoner nog op de kachel.

Onderhoud: door rot plankje bij raam boven bad vallen de daarin wonende pissebedden in het bad; beschimmelde kasten; deurklinken die eraf vallen; lekkende kraan bad; pisstraaltje en warm (geen heet) water.

Inventaris: verouderd; broodrooster stuk; mist snijplank en vleesmes (enige optie is vlees snijden met aardappelschilmesje).

Communicatie: vervangende broodrooster is in het schoonmaakhok (buiten) gezet zonder dit aan ons te melden, waardoor we niet wisten dat hij gebracht was.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Sunparks Kempense M...

"Te vies om te verblijven!"vertalen
P. Colsters
1,0

02-09-2014 keukengerei, toiletten, douche, bad en bedden echt te vies om te gebruiken.
Nooit meer!

"Heerlijk!!!"vertalen
Pascalle
9,0
7,0

11-09-2014 Wij, gezin met 2 jonge ouders en een kleintje van 2 jaar oud. Huisjes zijn leuk om te zien, van binnen zien ze er redelijk geleefd uit. Goede inrichting in het Exclusive huisje. Weinig exclusive behalve de sauna, maar die hebben we niet eens gebruikt! Heerlijk gelegen aan een goed terras met picknicktafel en afgeschermd door bomen. Aan de voorzijde gelegen aan de enige rotonde op het park, vlakbij alle activiteiten en faciliteiten. We hadden huisje 538. Nu weer geboekt voor februari, want in de andere berichten hier kunnen wij ons echt niet vinden! Wij hebben een topvakantie gehad. De winkels en restaurants sluiten vroeg maar daar zijn wij toch niet van. Mol centrum is een aanrader en Carrefour supermarkt een afrader! Ook Lidl, Aldi en Ah in de buurt, veel goedkoper. Kindvriendelijke accomodatie.

"Slecht onderhouden en gedateerd"vertalen
Tirza Boxman
5,0

24-08-2014 Het park ligt op een mooie plek. Lijkt echter of de huisjes al jaren niet meer onderhouden danwel gemoderniseerd zijn. Schoon is anders.
Eten was in buffetrestaurant vrij vet en eentonig.
Zwembad is mooi en wel netjes en onderhouden.
Maar een speeltuintje / speeltoestel op het grote park en vonden wij vrij weinig.
Ondanks autovrijpark reden en veel en vaak auto's langs het huisje.

met vrienden, Aug. 2014
"Wat een drama."vertalen
Anneke Kleindijk
1,0

31-08-2014 Een deprimerend huisje op een deprimerend park, meer kan ik er niet over zeggen. Anno 2014 geen WIFI, zelfs niet betaald, alleen bij het parkcentrum, maar helaas was het daar uitgevallen..... Huisjes vies, schimmelig, vochtig, ongezellig. Inventaris niet compleet. Het enige positieve waren de bedden, die zijn goed (boxspring). Vanwege overlast door andere gasten een gratis diner in het buffetrestaurant aangeboden gekregen, maar ondanks de goede bedoeling viel dit ook weer ontzettend tegen, het eten is vies en het is volkomen onduidelijk wat er in de bakken zit, dus je moet gokken wat je op je bord schept. Personeel doet haar best om het de gasten naar de zin te maken maar eerlijk gezegd is dat onbegonnen werk en dat kunnen zij dan ook niets aan doen. Al met al, voor een park was pas 20 jaar bestaat een absolute aanfluiting in de categorie "eens maar nooit weer".

"Het oostblok bestaat nog, nu in België !"vertalen
harry
2,0

29-08-2014 Zeldzaam slecht onderhouden huisjes, vies, ongeïnteresseerd personeel in een mooie omgeving. Slechte vieze bedden, niet functionerende douche en dichtgeschroefde ramen. Bergen vuil die dagen staan, nadat ze door parkpersoneel ergens zijn gedumpt. Als je hier verzeild raakt: Ga het kamp uit! De omgeving is geweldig en de mensen buiten het park gastvrij.

"Gaat wel"vertalen
Johan
5,0

16-09-2014 Kempense meren is vooral veel geld voor slechte huisjes. Het park zelf is groen en rustig. Vooral leuk dat het autovrij is. Het personeel is heel vriendelijk. De huisjes zijn echt aan een grote opknapbeurt toe. Ons huisje was zeer gedateerd. De keuken kon zo bij het grofvuil. Het toilet veel te klein. Je zit met je knieën tegen de muur en zeer slecht verlicht. De badkamer ook zeer oud.
Voor deze kwaliteit zo het veel goedkoper moeten zijn.
Het zwembad is wel leuk, maar de douches en kleedkamers veel te klein en weinig.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi groen park, veel te weinig speelgelegenheid"vertalen
karsten
5,0

25-08-2014 Mooi groen park, ligging huisjes prima, ons huisje was wel schoon, op wat spinrag na. Rook fris bij binnenkomst. Bedden lagen erg lekker. Verder erg kleine keuken, buiten alleen een picknicktafel, en 2 stoelen.
Op het park is nergens een speeltuin te bekennen, 1 heel kleintje bij het zwembad. Maar wij hadden voor onze kinderen graag gezien dat er meerdere plekken zijn waar ze andere kinderen ontmoeten. Wij waren een midweekje, dat was lang genoeg. Mooi meer erbij, maar je mag er niet in zwemmen. Autovrijpark is erg fijn. het was lekker rustig, geen lawaai s' morgens en s' avonds, heerlijk. Wij zouden hier niet weer heen gaan. Maar zo heel slecht was het nu ook weer niet. Als je luxe wilt, moet je echt een ander park zoeken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In de herfstvakantie ga ik het liefst voor..

Bent u de eigenaar?