Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***

30 september 2014

Sunparks Kempense Meren***
1783 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***
Postelsesteenweg 100, B-2400, Mol (Kempen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Kempense Meren scoort een 6,4 uit 10, op basis van 1783 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** in Mol (Kempen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Kempense Meren***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 810 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** vinden. Je kunt 3 video's van Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Antwerpen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Kempense Meren*** met andere accommodaties in Mol (Kempen).
Even geduld a.u.b.

6,5
5,6
5,7
5,9
Toon score en beoordelingen van:
"Te vies om te verblijven!"vertalen
P. Colsters
1,0

02-09-2014 keukengerei, toiletten, douche, bad en bedden echt te vies om te gebruiken.
Nooit meer!

"Heerlijk!!!"vertalen
Pascalle
9,0
7,0

11-09-2014 Wij, gezin met 2 jonge ouders en een kleintje van 2 jaar oud. Huisjes zijn leuk om te zien, van binnen zien ze er redelijk geleefd uit. Goede inrichting in het Exclusive huisje. Weinig exclusive behalve de sauna, maar die hebben we niet eens gebruikt! Heerlijk gelegen aan een goed terras met picknicktafel en afgeschermd door bomen. Aan de voorzijde gelegen aan de enige rotonde op het park, vlakbij alle activiteiten en faciliteiten. We hadden huisje 538. Nu weer geboekt voor februari, want in de andere berichten hier kunnen wij ons echt niet vinden! Wij hebben een topvakantie gehad. De winkels en restaurants sluiten vroeg maar daar zijn wij toch niet van. Mol centrum is een aanrader en Carrefour supermarkt een afrader! Ook Lidl, Aldi en Ah in de buurt, veel goedkoper. Kindvriendelijke accomodatie.

"Slecht onderhouden en gedateerd"vertalen
Tirza Boxman
5,0

24-08-2014 Het park ligt op een mooie plek. Lijkt echter of de huisjes al jaren niet meer onderhouden danwel gemoderniseerd zijn. Schoon is anders.
Eten was in buffetrestaurant vrij vet en eentonig.
Zwembad is mooi en wel netjes en onderhouden.
Maar een speeltuintje / speeltoestel op het grote park en vonden wij vrij weinig.
Ondanks autovrijpark reden en veel en vaak auto's langs het huisje.

met vrienden, Aug. 2014
"Wat een drama."vertalen
Anneke Kleindijk
1,0

31-08-2014 Een deprimerend huisje op een deprimerend park, meer kan ik er niet over zeggen. Anno 2014 geen WIFI, zelfs niet betaald, alleen bij het parkcentrum, maar helaas was het daar uitgevallen..... Huisjes vies, schimmelig, vochtig, ongezellig. Inventaris niet compleet. Het enige positieve waren de bedden, die zijn goed (boxspring). Vanwege overlast door andere gasten een gratis diner in het buffetrestaurant aangeboden gekregen, maar ondanks de goede bedoeling viel dit ook weer ontzettend tegen, het eten is vies en het is volkomen onduidelijk wat er in de bakken zit, dus je moet gokken wat je op je bord schept. Personeel doet haar best om het de gasten naar de zin te maken maar eerlijk gezegd is dat onbegonnen werk en dat kunnen zij dan ook niets aan doen. Al met al, voor een park was pas 20 jaar bestaat een absolute aanfluiting in de categorie "eens maar nooit weer".

"Het oostblok bestaat nog, nu in België !"vertalen
harry
2,0

29-08-2014 Zeldzaam slecht onderhouden huisjes, vies, ongeïnteresseerd personeel in een mooie omgeving. Slechte vieze bedden, niet functionerende douche en dichtgeschroefde ramen. Bergen vuil die dagen staan, nadat ze door parkpersoneel ergens zijn gedumpt. Als je hier verzeild raakt: Ga het kamp uit! De omgeving is geweldig en de mensen buiten het park gastvrij.

"Gaat wel"vertalen
Johan
5,0

16-09-2014 Kempense meren is vooral veel geld voor slechte huisjes. Het park zelf is groen en rustig. Vooral leuk dat het autovrij is. Het personeel is heel vriendelijk. De huisjes zijn echt aan een grote opknapbeurt toe. Ons huisje was zeer gedateerd. De keuken kon zo bij het grofvuil. Het toilet veel te klein. Je zit met je knieën tegen de muur en zeer slecht verlicht. De badkamer ook zeer oud.
Voor deze kwaliteit zo het veel goedkoper moeten zijn.
Het zwembad is wel leuk, maar de douches en kleedkamers veel te klein en weinig.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi groen park, veel te weinig speelgelegenheid"vertalen
karsten
5,0

25-08-2014 Mooi groen park, ligging huisjes prima, ons huisje was wel schoon, op wat spinrag na. Rook fris bij binnenkomst. Bedden lagen erg lekker. Verder erg kleine keuken, buiten alleen een picknicktafel, en 2 stoelen.
Op het park is nergens een speeltuin te bekennen, 1 heel kleintje bij het zwembad. Maar wij hadden voor onze kinderen graag gezien dat er meerdere plekken zijn waar ze andere kinderen ontmoeten. Wij waren een midweekje, dat was lang genoeg. Mooi meer erbij, maar je mag er niet in zwemmen. Autovrijpark is erg fijn. het was lekker rustig, geen lawaai s' morgens en s' avonds, heerlijk. Wij zouden hier niet weer heen gaan. Maar zo heel slecht was het nu ook weer niet. Als je luxe wilt, moet je echt een ander park zoeken!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
mesdevri
9,0
4,0

20-08-2014 Het enige positieve aan dit park is het zwembad. Exclusive villa gehuurd 538 maar was niks exclusief aan. Huisjes en park is erg verouderd prijs kwaliteit is daardoor zoek. Personeel niet gemotiveerd. Horeca gelegenheden nauwelijks open sluiten uren eerder dan staat aangegeven. supermarkt is prima.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuk voor kinderen een hel voor volwassenen"vertalen
marloes jordans
8,0

02-09-2014 huisjes zijn oud, ruiken naar schimmel en sigaretten, meubilair is oud en zit voor geen meter, tuinset is minimaal en goedkoop, tuin is piepklein en met een beetje pech zit je zonder zon en met een tuinpad van je buren voor je deur. huisjes zijn ongeschikt voor kleine kinderen, de aantrekkelijke rode besjes naast het huis ook. voor jongeren onder elkaar is het goedkoop een prima te doen! de faciliteiten zijn in overvloed! mooie speeltuinen, groot zwembad, verschillende eetgelegenheden, een grote supermarkt (onbetaalbaar, maar dat zijn alle supermarkten in Belgie), bowlingbaan, sauna, een strandje (met een waanzinnig mooi meer waar niet in gezwommen mag worden), kortom genoeg te doen. als je maar mooi weer hebt want als het slecht weer is, en je op je huisje bent aangewezen ben je mooi de sigaar!!!!

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Uitgewoonde bende"vertalen
Boer
7,0

10-08-2014 Het park is uitgewoond en vervuild door Polen en Roemenen , rondom de huisjes ligt afval en het interieur van het huisje hing van ellende aan elkaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?