Hotel Martin's Patershof ****

Hotel Martin's Patershof
Martin's Patershof

8 tips over Martin's Patershof

Bernard, 21-10-2014

Parkeren kan op het Rode Kruis Plein (bij de McDonalds). Vanaf hier is het 10 tot 15 minuten lopen naar het hotel. De kosten zijn € 0,30 per uur van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur.

Wij parkeerden op vrijdagmiddag rond 16:30 uur en vertrokken zondag rond 11:00 uur. Onze parkeerkosten waren dus slechts € 0,50.

Parkeren bij het hotel kost € 25,00 per nacht!

peter, 5-10-2014
Je kan liever in de parking in de buurt gaan staan dan in het hotel veel te duur
elizabeth72, 13-7-2014
parkeren kan goedkoop aan het Rode Kruisplein (net buiten de ring bij de Mc. Donalds), loopafstand hotel is prima te doen. Eten bij De Beer is aan te raden. Hotel ligt in centrum, erg leuk, je wandelt zo overal naar toe. Leuven en Antwerpen aanrader om te bezoeken. Brussel is ook mogelijk maar hebben wij niet gedaan. Mechelen heb je in 1 dag wel bekeken.

Liqueje, 13-5-2013
Ga naar Plankendaal Zoo, erg leuk bij mooi weer!
ines, 13-1-2013
Wil je in een kerk/klooster verblijven ga dan naar Bellegem, 't verloren gedicht; superverblijf! en zijn prijs wel waard.
Fred, 20-5-2012
Bonbons van Gauthiers. Ze hebben wat moeite met rekenen ("12+2 is ehhhh..."), maar veel betere bonbons heb ik nog niet gegeten!

anne, 16-10-2011
Door een eerdere recensie zijn we bij Unwined terecht gekomen Dit is zeker een aanrader! Heerlijke wijn met lekkere hapjes. De eigenaar is erg enthousiast en je kunt de wijnen er ook kopen. Wij zijn er twee middagen wezen aperetiven Heerlijk!!! Vervelend is wel dat de wijnen bij het eten dan gelijk een stuk minder smaken! ;-)
Ingmar81, 3-2-2011

Indien je s'avonds lekker een borrel wil halen is er dicht bij de grote markt een bar: De Baramundo genaamd. Dit is een gezellig kroeg met lounch stoelen. Het bestaat uit meerdere verdiepingen en je kan er lekker cocktails drinken. Publiek is gemixed, 20-50 waarbij er wel meer jongeren zijn!