Hotel Martin's Patershof ****

Hotel Martin's Patershof
Martin's Patershof

76 reviews over Hotel Martin's Patershof in het Nederlands

Erg leuke ervaring: bijzonder hotel, aanrader!

mijo, 19-8-2017

ligging is prima, rustig en toch op een enkele minuut lopen van het gezellige centrum.

Onze kamer (charmingkamer) lag op de vijfde verdieping. niet enorm groot maar met mooi glas in lood raam en bogen. Echt zo de beleving boven in de kerk te slapen en dat is leuk om eens mee te maken. ontbijt was prima. wij hebben via de website van het hotel geboekt en niet via touroperator. je hebt dan de keuze uit meer soorten kamers en waren met een hotelarrangement inclusief ontbijt net zoveel kwijt als bij een gemiddeld hotel van keten.

voor de garage hebben wij gebruik gemaakt van de lamot garage, makkelijker aan te rijden en ruimer en goedkoper.

Gereisd met partner in augustus 2017

Knap hotel!

Familie Geerinckx uit Schoten, 13-8-2017

Mooi rustig hotel met een uitgebreid ontbijt. Ideaal gelegen, vlakbij de "Dyle" grenst aan het centrum!
Gereisd met partner in juli 2017

te duur

m hackmann, 9-4-2017

Wij hadden een kleine donkere kamer. In de badkamer een bad met handdouche en dit dus letterlijk, deze douchekop kon je nergens ophangen. Badsteun zat op een onlogische plaats. Wij hadden voor deze kamer gewoon het volle tarief betaald. Verder goede bedden en vriendelijk personeel. Al met al vind ik dit hotel veel te duur en de meerwaarde van het feit dat het een kerk is, zie je waarschijnlijk alleen in de allerduurste kamers terug. Advies: zoek een goedkoper adresje.
Gereisd met vrienden in april 2017

geweldig !

brosius ann, 26-2-2017

indrukwekkend pand, zeer mooi en proper en fantastisch ontbijt.
Gereisd met partner in mei 2016

Leuke ervaring!

R.Bouwman, 16-9-2016

Geweldig om een keer in een kerk te slapen.

Je hebt absoluut niet het idee dat je in een centrum zit want het is binnen erg stil.

Het is allemaal erg netjes maar je bent wel ingesloten omdat je bijna nergens naar buiten kunt kijken.

Hou er rekening mee dat er wel kosten bij komen i.v.m. parkeren!!

Gereisd met vrienden in september 2016

Heel matig.

Jarige, 18-8-2016

Kamer niet echt proper. Personeel kan vriendelijker.

Prijs-kwaliteit is niet in orde.

Key card werkt niet...er kan geen sorry af.

De badjas enz niet gezien....

Parkeren is te duur. De parkeergarage is wat eng. Andere parkeermogelijkheden niet reëel.

Locatie is aantrekkelijk!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

zwakke kwaliteit en service. niet proper

Jimmy, 2-8-2016

we hebben in dit hotel 3 maanden vooraf geboekt voor 2 kamers. blijkt dat een week voor afreis dit hotel een goedkopere aanbieding plaatst via een internet site. bij aankomst spreken wij de receptie hierover aan en men zegt ons doodleuk " had je maar moeten annuleren en terug boeken". omdat we met vrienden daar waren en hun dit als cadeau gegeven hebben besloten we hier niet verder op in te gaan en zo onnodige tijd en discussie aan te besteden. wij waren op weekend en dan vul ik mijn tijd liever met iets anders in.

wanneer wij een uurtje later terug aan de receptie passeren spreek iemand anders ons daarover aan en begint ons een hele reken som uit te leggen. kortom het kwam erop neer dat wij een voordeliger prijs hadden gekregen dan hun huidige aanbieding. echter hadden zij een foute berekening gemaakt. Tussen onze te betalen prijs per kamer en hun uitgerekende prijs zat er een verschil van 30€ per kamer. foutje van hun maar ze kwamen er op terug. ze gingen het nog eens goed uit tellen.

Opnieuw een half uur verloren aan onnodige discussies... wij gaven aan niet moeilijk te willen doen en onze vrienden daar niet mee te confronteren daar wij dit als cadeau hadden gegeven. wel hebben we hun gezegd als geste de 25€ van de parking te laten vallen en iedereen happy.

als we dag later gaan uitchecken was er geen geste, geen uitleg gewon de te betalen factuur zoals we geboekt hadden.

communicatie, klantgerichtheid, klant tevredenheid daar zijn ze hier niet mee bezig. Jammer als gast. dit heb ik eigenlijk nog nooit zo negatief mogen ervaren in andere goedkopere hotels.

nu, wij hadden een booking gedaan voor een bepaalde prijs en hebben dat netjes betaald maar de beleving is anders.

over het hotels zelf. mooie ligging en aan de buitenzijde speciaal. binnen is hiervan minder te zien.

aan de ingang zijn de matten los met gaten in. geeft een zeer slordige indruk

kamers zijn OK alleen is de badkamer zeer goedkoop afgewerkt. bij ons op de kamer was er een vieze witte plek in het tapijt en het nacht kastje zat nog onder de cola (suiker resten) zeer vervelend als je s nachts met je hand daarin komt.

het ontbijt was ruim en lekker. de ontbijt ruimte gaf wel een speciaal gevoel. de vloer van de ruimte waar je eten drinken kon halen kleefde aan je schoenen. Dit gaf dan weer opnieuw dat gevoel dat er niet goed gepoetst werd.

algemeen was het hotel geen topper.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hoge verwachtingen niet ingelost

Dorien M., 30-5-2016

Hotel op zich is prachtig en de administratie verliep heel vlot.

Helaas vond ik het onthaal niet zo vriendelijk en de dames aan het ontbijt hadden zaterdagochtend blijkbaar belangerijkere zaken op hun GSM dan het afruimen van tafels.

Prijs-kwaliteit vond ik niet evenredig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Een zéér goed begin maar mineur op het einde

Deckers-Jacobs, 31-3-2016

Wij hadden het arrangement genomen hotel-Nuance **. Voor ons jubileum hebben we een up-grade gekregen naar de suite. Een goed begin dus tot we 's avonds bij het restaurant aankwamen. Er was geen plaats voor ons. Wie er in de fout gegaan is weten we niet. Het hotel? Het restaurant? Wij waren wel de dupe. Met de taxi terug naar het hotel, en daar hebben we een andere arrangement genomen om toch nog om 20u30 op een zaterdagavond te kunnen eten in Mechelen. Daar ging ons romantisch etentje. Wel een héél goed bed in het hotel, niets op aan te merken. Het ontbijt vonden we minder, er is veel aanwezig maar van smaak vonden we het veel minder. Spijtig, wat een top weekend moest worden is héél wat minder geworden.
Gereisd met partner in maart 2016

Uniek kader

Malo, 31-1-2016

Genoten van kerstarrangement, met super diner in kerkzaal. Service kon iets professioneler, maar kwaliteit was fantastisch. Voor herhaling vatbaar !
Gereisd met partner in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Martin's Patershof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martin's Patershof in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martin's Patershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Martin's Patershof scoort een 8 uit 10 op basis van 78 reviews.