Bed and Breakfast Komzo

Komzo

3 reviews over Bed and Breakfast Komzo in het Nederlands

Fantastische B&B

Sigrid, 29-8-2014

Ik ben nu 2 maal naar B&B Komzo geweest en mijn ervaring is goed. De eigenaar is zeer servicegericht, heeft aan alle details gedacht. Omdat de B&B net buiten Mechelen ligt vroeg ik of diner mogelijk was en dat was het. De eigenaar had een heerlijke maaltijd gemaakt en ook het ontbijt is voortreffelijk. Zeker een aanrader voor een rustige overnachting met alle comfort van dien.
Gereisd zakelijk in augustus 2014

Mooi, net en rustig gelegen

Evelien, 20-7-2014

Alles wat je nodig hebt, in een rustige omgeving. Het vers fruitsap bij het ontbijt en een eitje naar wens gebakken, maken het af! Als warme bakker had ik wel liever verse koffiekoeken en pistolets van bij een collega gezien, maar los daarvan heel erg in orde. Een aanrader om Mechelen en omstreken te verkennen!
Gereisd met partner in januari 2014

Super mooi en kleinschalig. Vier design kamers.

Marian Vermij, 5-5-2012

Mooie omgeving. Geweldig fietsen langs de rivier de Zenne en 10 minuten fietsen naar het centrum. Super de luxe ontbijt. Bedden erg goed. Zeer klantvriendelijk.Mooi uitzicht op tuin en weide.

Voordeligste kamer heeft een te kleine wastafel en een "open" toilet. Krachtige moderne douche.

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Komzo in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Komzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Komzo scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.