Bed and Breakfast De Lachende Engel

De Lachende Engel

2 reviews over Bed and Breakfast De Lachende Engel in het Nederlands

Romantiek ten top!

Martien Van Eynde, 5-5-2017

Een bijzonder huis vol leuke kaders. Een prachtig ingerichte kamer. Een formidabel tweepersoonsbad waar het heerlijk vertoeven is (al zeker met een glaasje cava en allerlei badzeepjes erbij). Een zeer comfortabel bed waar het heerlijk in dromen is. We konden ons geen beter romantisch weekend Mechelen indenken dan hier.
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch, echt een aanrader!

nele84, 5-8-2013

Bed en breakfast " De lachende engel in Mechelen is echt een topper!

Zeker een aanrader. Ligt op de ring buiten het centrum. Dus gemakkelijk om gratis te parkeren in de buurt. Op een 5- tal minuutjes wandelafstand van het centrum.

Zalige ontvangst, flesje cava en hapjes stonden koud. Mini-bar was gratis. Héérlijk ontbijt.

De gastvrouw is héél gastvrij.

De kamer was spik en span, je kon er "van de vloer eten".

Hele mooie en romantische kamer, prachtige badkamer.

Wij hebben in de rode verdieping verbleven. Prijs-kwaliteit écht de moeite.

Hier komen we zeker nog eens terug!!

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Lachende Engel in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Lachende Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Lachende Engel scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.