7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Gulden Anker**** bij :

18 reviews over Hotel Best Western Gulden Anker in het Nederlands

Goed hotel

Laura, 5-11-2016

Goede service. Propere kamers en lekker ontbijt.
Gereisd familie in oktober 2016

Basic hotel

Els, 6-3-2016

De ligging is goed. Wij hadden gereserveerd via een soort bon. Het was een fijnproeversweekend. Hierdoor kregen wij bij het 3 gangen menu eten van minderwaardige kwaliteit ten opzichte van mensen die er a la carte kwamen eten. Het hoofdgerecht was vis en iemand luste geen vis en vroeg vlees in de plaats, maar dit was niet mogelijk zeiden ze.

De kamer was proper alsook de badkamer, maar zeer basic.

Het ontbijt was uitgebreid maar van mindere kwaliteit.

De bons kosten 185 euro het stuk en daar hadden we dan toch meer van verwacht. Heel spijtig.

Wij zouden zeker niet meer terug gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2016
Liselot Roets,

Beste Els

het spijt ons zeer deze review te lezen, maar wij willen u er toch graag voor bedanken. De chef van Dessain was niet flexibel en met een review als de uwe in de hand proberen wij een betere service naar onze gasten te onderhandelen. De meeste reviews die wij krijgen zijn allemaal zeer lovend over het eten!

Helaas had u een andere ervaring. Indien u toch nog eens bij ons zou verblijven bieden wij u daarom graag een gratis kamer upgrade aan, u krijgt dan een van onze grotere kamers ter beschikking.

(niettegenstaande dat wij ook de kwaliteit van het ontbijt in het oog zullen houden: wij bieden ook overnachtingen aan zonder ontbijt.)

Goeie prijs-Kwaliteit

Ella, 10-9-2013

Leuk hotel voor 1 of 2 nachten om Mechelen te ontdekken. We vonden het onthaal een beetje stijf maar wel vriendelijk. De kamer was modern en groot genoeg, wel was de badkamer een klein beetje krap. Alles is er heel netjes behalve dat er heel veel spinnenwebben waren buiten aan het raam. Er was airco in de kamer maar ik had niet echt het gevoel dat die goed werkte, hij maakte vooral veel lawaai. Het ontbijt was lekker en alles was er dat je nodig hebt of verwacht van een ontbijt (brood, pistolets, verschillende soorten beleg, fruitsalade, ontbijtgranen, gekookt ei of gebakken ei, yoghurt, melk en je kon je eigen fruitsap persen). Koffie of thee werd aan tafel gebracht. Er is parkeerplaats voorzien voor de gasten maar die was helaas al bezet, gelukkig konden we iets verderop gratis parkeren. Hotel is beetje gehorig aan de straatkant maar ik vond dat dit heel goed meeviel. Een aanrader als je een hotel dicht bij het centrum van Mechelen zoekt.
Gereisd met partner in september 2013

kon slechter, maar ook veel beter

temmerman - vlieghe, 9-9-2013

goede ligging om centrum mechelen te bezoeken . jammer , maar sfeerloos hotel . ontbijt : ruime keuze , maar van minderwaardige kwaliteit .
Gereisd familie in juli 2013
?

Slapen in een rokershol

wim, 27-2-2012

Het Gulden Anker is gesitueerd aan een druk kruispunt en heeft 4 sterren.

Onze de luxe kamer a 86.--€ was een rokerskamer en andere optie waren er niet. Als niet rokers iets om te vertrekken. Helaas late tijdstip van aankomst deed ons anders besluiten blijven. Het restaurant was volledig volzet bleek bij navraag.

M.a.w. we hebben de volgende morgen na een goed ontbijt het hotel te verlaten om nooit meer terug te komen.

Gereisd met partner in februari 2012

Correcte prijs/kwaliteit

Nathalie, 17-8-2010

Dit hotel is goed voor een weekendje.

De kamer was proper maar basic. Zeer schone badkamer.

De bedden in de vierpersoonskamer bestaan uit twee hotelbedden en een uitgeklapte zetel. Die zetel is zeer slecht om in te slapen. Opgestaan met verschrikkelijke rugpijn.

Ontbijt was goed maar heb al beter gegeten.

Goede ligging.

Prijs is conform de aangeboden kwaliteit.

Gereisd familie in augustus 2010

Goed hotel

P. de Leur, 9-7-2010

Dit hotel is zeker aan te raden. Ligging van het hotel is perfect. Het hotel is makkelijk bereikbaar en parkeren kan gratis in de nabijheid van het hotel. In ongeveer 10 minuten lopen ben je in het centrum van Mechelen. Ondanks dat het vlak bij een drukke weg ligt, hoor je hier in het hotel niets van.

Wij hadden een driepersoonskamer en deze kamer was voldoende groot en brandschoon. Bedden met goede matrassen.

Ontbijtbuffet was uitgebreid ondanks dat er op dat moment weinig gasten waren.

Kortom: dit hotel is zeker de moeite waard! Voor mensen die een weekendje Mechelen doen en voor mensen op doorreis (zoals wij).

Gereisd familie in juni 2010

Centraal gelegen - redelijk geprijsd

Bert Zijlstra, 26-3-2010

We waren hier 2 nachten. Eerste dag was het prachtig mooi weer en door de overvloedige zonneschijn erg warm op onze slaapkamer. Dan doen we toch even de airco aan?? Helaas deed ie het niet (omdat het nog winterseizoen was??). Op ons verzoek om er naar te kijken, hoorden we dat ze dat zouden doen. De volgende dag was de airco nog even uit als de dag daarvoor. Later hoorden we van een ander personeelslid dat de airco in het gehele hotel was uitgeschakeld en op verzoek kon worden aangezet. Waarom zegt men ons dat niet bij de receptie?? Kostenaspect?
Gereisd met partner in maart 2010

Lekker centraal

Leo en Gerrie, 16-12-2009

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest. Het is ons zo goed bevallen dat we zelfs een nacht bijgeboekt hebben.

We wilden naar de kerstmarkt in Brussel en Antwerpen, en zijn vanuit dit hotel naar het station gelopen (ong. 10 min) en hebben van daaruit de trein genomen. Twintig minuutjes met de trein voor nog geen 10 euro met z'n tweeen heen en terug!!

Zowel naar Brussel als naar Antwerpen. Geen filerijden in de stad, geen parkeerkosten, in het centrum uitstappen. Kortom ... Het Gulden Anker ligt heel erg centraal en is een echte aanrader om vandaaruit naar de grote steden te gaan!!

En het ontbijt??? Weer thuis zijn we aan het afkicken van de heerlijkheden die we daar kregen!!

Gereisd met partner in december 2009

goed en niet ver van stad

kris, 12-10-2008

hotel ligt op kleine tien minuten wandelen,vind het hotel ok,kamer netjes,niet overdreven groot maar goed,ontbijt was van ons goed maar alles raakte vlug ledig en werd niet aangevuld voor de mensen die laat kwamen ontbijten ,was er niet veel meer,wel vriendelijk en netjes,was goed maar zou niet speciaal terug gaan,restaurant deden we niet daar er geen doorsnee maaltijden te verkrijgen zijn,maar op weg na stad op je linkerkant lekker restaurantje gevonden "korenveld" :lekker belgische keuken voor niet veel geld en heel vriendelijke mensen
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Gulden Anker in Mechelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Gulden Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Gulden Anker scoort een 7.32 uit 10 op basis van 18 reviews.