Hotel 't Hemelryck ***

Hotel 't Hemelryck
't Hemelryck
8,2

24 reviews over Hotel 't Hemelryck in het Nederlands

geweldig hotel met persoonlijke aanpak

Els en Dirk, 7-5-2017

Zeer gezellig en mooi hotel met uitbaters die er alles aan doen om je te verwennen. Diner was ook heel lekker en meteen bij aankomst werd al gevraagd of er zaken op het menu stonden die we wilden gewijzigd zien. Men deed er alles aan om het ons naar de zin te maken, dus we komen zeker terug.

Goeie uitvalsbasis om de kempen per fiets te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer goede accomodatie!

L & MP, 29-8-2016

Het ontbijt is gewoon schitterend en een goed voorbeeld voor veel andere hotels.

De inrichting van de kamer is compleet en met alle voorzieningen. Hotel 't Hemelryck te Grobbendonk is beslist een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk verblijf en zeer comfortabele kamer

Kim, 27-7-2016

Aardige eigenaren. Een super diner gehad. Kamer zeer fijn met airco en dakterras.
Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet volgens verwachtingen

mahieu - de grande, 3-4-2016

Vorstelijk ontbijten voldeed niet : taaie koffiekoeken . Dessertjes waren er niet te bespeuren !

Een per ongeluk omgestoten glas Cava werd niet vervangen! ( te lange tafelkleden

die bij het rechtstaan hinderen )

Wel vriendelijke maar vergeetachtige bediening .

Gereisd met partner in april 2016

Aanrader!

Kelly, 17-5-2015

Locatie gevonden via bon, en verblijf met extra nachten verlengd. Zeer tevreden over dit hotel. Zeer mooie kamers, gezellige sfeer, zowel ontbijt als diner uitgebreid en heel lekker, goeie service!
    Gereisd met partner in mei 2015

Zalig genoten

Wouter , 13-4-2015

We verblijven er in kamer Celeste voor ons 6 jaar samen te vieren. Kamer is gewoon een sprookje :)! Het eten is zalig lekker en verfijnd. Drank is er niet zo goedkoop maar dat weet je als je naar dergelijk hotel gaat. Ook de ligging is niet echt super (landelijker was nog beter geweest) maar dat zijn details. Het ontbijt was zeker in orde. Heel vriendelijke eigenaars. Misschien 1 tip maak het niet te groot...want dan verliest het een stuk van zijn charme. (terwijl wij er ontbijten was er ook een groep dames die enkel kwam ontbijten//ons stoorde het niet maar we kunnen ons voorstellen dat sommige dit niet zo fijn zouden vinden). Voor de rest zouden we zeggen doe zo voort
    Gereisd met partner in januari 2015

nooit meer

caroline peer, 7-3-2015

totaal geen sfeer van een Engels landhuis zoals de site doet vermoeden, prijs/kwaliteit verhouding van het eten is ver te zoeken
    Gereisd met partner in maart 2015

Overprijsd, enkele ingrepen nodig

Jan De Winne, 18-2-2015

Algemeen beschouwd goede ligging en accommodatie is goed ingericht, maar teveel details die eenvoudig opgelost kunnen worden waren niet in orde. Onze kamer 'Celeste' rook muf, bleek door het douchegordijn te komen, en we hebben de geur meegenomen in onze kleren en bagage de dag nadien. Eens in de douche met het gordijn dicht zie je bovendien niets meer want geen verlichting. Geen geluidsisolatie zodat we letterlijk de gesprekken aan het ontbijt konden horen tot in de kamer. Uitslapen was ook niet aan de orde want een hun zoontje (neem ik aan) zat 's morgends met autootjes voor onze deur te spelen. Kussens van het bed dringend aan vervanging toe. Verwarming maakt een hels lawaai. Service aan het ontbijt kan beter, een verwelkte en verdorde roos op de tafel is niet echt romantisch en bederft de sfeer letterlijk...
    Gereisd met partner in februari 2015

Weeral Super

Jean Ronsse, 15-2-2015

Weer super genoten in dit hotel,alles was weer top,het is altijd fijn om daar te logeren en lekker te dineren
    Gereisd met vrienden in februari 2015

In dit hotel waan je je in de hemel! TOP HOTEL !

johnny_4, 21-7-2013

Van alle hotels die we ooit bezocht hebben, is dit het beste! De service is magnifiek, het eten super, de kamers ontzettend ruim en mooi. De eigenaars van dit hotel, laten niets aan het toeval over en letten op alle detail. Dit is een 3-sterren hotel maar je waant je in een 5-sterren hotel! Een aanrader voor een romantisch weekendje uit. Het hotel ligt vlakbij het mooie kempische steden en prachtige natuurgebieden en zelfs maar op 20 minuten rijden van Antwerpen.
    Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor 't Hemelryck bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Hemelryck in Grobbendonk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Hemelryck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Hemelryck scoort een 8.17 uit 10 op basis van 24 reviews.