Bed and Breakfast 't Witte Huis

Geel
Bed and Breakfast 't Witte Huis
't Witte Huis

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast 't Witte Huis bij:

1 review over Bed and Breakfast 't Witte Huis in het Nederlands

B&B met luxe uitstraling en technologische snufjes

Fam. Baeckeland-De Meyere, 20-8-2016

We hebben met ons gezin (3 kids van 12, 8 en 2 jaar) 4 nachten gelogeerd in deze B&B. De woning bestaat uit gelijkvloers: zithoek, gemeenschappelijke keuken en ontbijtruimte en toilet. Op het eerste verdiep bevindt zich een klassebadkamer met bad en massagedouche, toilet en 2 persoonsslaapkamer. Op het tweede verdiep bevindt zich een badkamer met douche en toilet, 2 persoonsslaapkamer, slaapkamer met 2 1-persoonsbedden en bureel. Het huis is zeer mooi bemeubeld en op elke kamer staan er schaaltjes met snoepjes klaar.

Het huis is niet echt geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn, want er dienen toch wel wat trappen genomen te worden.

Het ontbijt was voor ons voldoende daar wij in de ochtend geen grote eters zijn: 2 soorten brood, sandwiches (kwamen uit voorverpakking) verse afgebakken croissant, pistolet, vers geperst fruitsap, 3 soorten vleesbeleg (ham, kaas en salami), aparte porties confituur, choco smeerkaas, 3 soorten cornflakes, broodrooster beschikbaar, koffie, chocomelk, yoghurt.

Mensen die echt wel een super uitgebreid ontbijt wensen, zullen een eitje of vers fruit missen.

Er zijn geen kindervoorzieningen binnen (eetstoel & babybed). Dit wisten wij op voorhand en hadden dit meegenomen van thuis. Er is wel speelgoed in de ontbijtruimte en een mooie speeltuin en grasplein achteraan de B&B. Kids zijn welkom! Dit is zeker niet in elke B&B het geval!

Er is 1 parkeerplaats voorzien.

We hebben tijdens ons verblijf Bobbejaanland, Mega Speelstad Wechelderzande en het Stedelijk zwembad van Geel bezocht.

De laatste dag mochten wij uitchecken op een tijdstip van ons eigen keuze, wat we ten zeerste appreciëerden, zo kon ons kleintje nog een middagdutje doen.

De gastheer zelf hebben wij niet ontmoet, omdat hij zelf met vakantie was. Ander personeel heeft ons prima bediend.

Toch enkele minpuntjes: aan de lavabo's miste ik handdoekhaakjes of een handdoekhanger. Het bad ziet er luxieus uit, maar geen plaats voorzien om flesjes te plaatsen als je in het bad zit (boordje/plankje). De vuilbakjes werden niet geleegd en met een kleintje die nog pampers draagt vond ik dit wel nodig.

De eerste nacht heb ik niet zo goed geslapen (wel zalige bedden), door het lawaai van de drukke weg die parallel loopt met de rustige straat waar de B&B zich bevindt.

De TV's op de slaapkamers moeten bediend worden met een I-pad die beschikbaar is (dit was voor ons te moeilijk, zelfs met gebruiksaanwijzing, maar de oudste zoon kon er wel mee overweg). Er is gratis Wifi.

We hebben een aangenaam verblijf gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Witte Huis in Geel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Witte Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Witte Huis scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.