Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp ****

Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp
Radisson Blu Astrid Antwerp
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Blu Astrid Antwerp bij:

18 tips over Radisson Blu Astrid Antwerp

Spookjen, 22-3-2015
De offerande straat, als je aan het hotel buiten stapt naar links, en dan tweede straat links, kom je in een straat terecht met allemaal turkse/marokkaanse kledingwinkels met schoenen aan bijvoorbeeld 10-20 euro.
Jolanda, 14-12-2014
Vraag bij inchecken of er een feest is, zo ja probeer een kamer te krijgen die hoger ligt dan de 4e verdieping.
goetzee, 21-9-2014
Zondagochtend lekker naar de vogeltjesmarkt! En 's avonds uit eten bij het Pomphuis :-)

Suzan de Boer, 17-8-2014
Restaurant Het Vermoeide Model in het centrum van Antwerpen is ook fenomenaal!
Anneke Gerlofsma, 11-8-2014
Vooral zo doorgaan... Weinig tips te geven jullie formule is perfect wat ons betreft!
E.D.K, 1-10-2013
Ons vast restaurant is om de hoek, Boston Steakhouse. We gaan sindsdien ieder half jaar naar Antwerpen en eten daar.

N de Beste, 10-9-2013
Neem ook de tijd om het prachtige treinstation te bekijken, het is de moeite waard! Kijk ook even op de Groenplaats, geweldige leuke restaurants en winkels. De hele maand juli is het sale!
Niek, 9-1-2013
Op 10 minuten rijden afstand zit Kinepolis, een enorme bioscoop voor een redelijke prijs. Zeker iets om een keer gezien te hebben! Wees wel op tijd, want de parkeerplaatsen zijn snel bezet.
Jan den Hartogh, 17-9-2012

De auto kan je (gratis) parkeren op de P+R in Merksem (afslag 5 op de snelweg naar Antwerpen) dan stap je met de tram (3 of 2) onder het hotel uit. Makkelijker kan niet.

Via het hotel hebben we 1 dag gebruik gemaakt van het Antwerps fietsplan, de ideale manier om Antwerpen te ontdekken.

Ramon, 15-9-2012
Dierentuin Antwerpen is prachtig.