Appartement OxidAnt

9,7

4 reviews over Appartement OxidAnt in het Nederlands

wat een topper

Manuela, 12-2-2013

twee keer geweest. perfecte weekend. 15 min loopafstand van de centrum en 5 min van centraal station. zeer vriendelijke ontvangst en eigen parkeerplaats. Ideaal voor een verblijf in Antwerpen. Hier gaan we zeker terug.
Gereisd met partner in januari 2013

Super appartement, super locatie

Manuela, 6-2-2011

Wij zijn een weekend naar dit appartement geweest en waren verrast door de mooie, sfeervolle inrichting! Bij aankomst was er reeds bed- en badlinnen aanwezig en lagen er 2 doosjes bonbons klaar.Ook de koelkast was gevuld met een fles bier, melk, boter, eieren en jam.In september 2010 zijn we een weekend in Oxidant geweest. We vonden dit appartement via Internet. Het appartement is vlakbij de Zoo op loop afstand tot het centrum en Antwerpen centraal station. Alles begon met een echt hartelijk en hulpvaardig ontvangst. We hadden het appartement met een kamer en die is echt bijzonder ingericht. Bed- en badlinnen waren bij aankomst aanwezig en we vonden er 2 doosjes bonbons klaar voor ons. In de koelkast vonden we bier, wijn, melk, boter, eieren en jam. We konden de auto gratis parkeren. We mochten gratis gebruik maken van twee fietsen. We lopen liever dus we hebben de fietsen niet gebruikt. Dit appartement is deaal om met zijn tweeën een weekendje in Antwerpen te zijn.We gaan zeker terug.
Gereisd met partner in september 2010

Bijzonder thuiskomen in Antwerpen

Dick en Siemon uit Mirtos Kreta, 23-2-2010

Begin januari vonden wij Oxidant via Internet. vlakbij de Zoo, bijzonder ingericht, comfortabel. Het bleek allemaal meer dan waar. Alles d'r op en d'r an, prima afstand tot het centrum en het openbaar vervoer. En de ontvangst was hartelijk en hulpvaardig. Wij raden dit appartement van harte aan. Wij hadden het grootste met twee slaapkamers. Ook het appartement met een slaapkamer, dat wij hebben kunnen zien, is erg mooi en volledig ingericht.
Gereisd met partner in januari 2010

Artistiek, gezellig, sfeervol, aanrader!

Bart, 18-2-2009

Ook de koelkast was gevuld met een fles bier, melk, boter, eieren en jam.

Het appartement ligt op 5 minuten fietsen van het winkelcentrum van Antwerpen. Leuke is ook dat er twee fietsen bij het appartement zitten waar je gratis gebruik van mag maken.

Ook je auto kun je bijna voor de deur (voordelig) parkeren wat heel handig is.

Dit appartement is ideaal om even een weekendje in Antwerpen te vertoeven. Alles is op fietsafstand en de Zoo is zelfs om de hoek!

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement OxidAnt in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement OxidAnt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement OxidAnt scoort een 9.67 uit 10 op basis van 4 reviews.