Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen ****

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen
Lindner & City Lounge Antwerpen
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lindner & City Lounge Antwerpen bij:

10 tips over Lindner & City Lounge Antwerpen

Dekker, 21-6-2015
Restaurant Xaverius voor een goede, betaalbare maaltijd met uitzicht op het mooie uitgelichte Onze-Lieve-Vrouwekathedraal.
ilse, 13-1-2015
Metro dagkaart kopen voor 5 euro....
ageeth de waart, 4-1-2015
Als je met de trein komt neem de achteruitgang van het station en je komt direkt aan in het hotel

henk, 20-12-2014
antwerpen heeft een goed aanbod aan restaurants, tot laat geopend.
van Keulen, 26-5-2014
Aangezien ik zwanger ben was het ideaal dat we voor het hotel fietsen konden huren. De stad Antwerpen heeft een systeem (Velo) waar je per dag of week een fiets kan gebruiken. Overal in de stad heb je fietspunten waar je een fiets kan pakken of terug kan zetten. Half uur gebruik is gratis. Fietspunt direct voor het hotel!
Erik van Haperen, 6-4-2013
Maak een mooi stadswandeling vanuit hotel Lindner door de binnenstad van Antwerpen!

Ronald, 22-1-2013

Het amai arrangement is een aanrader!

Shoppen in de meir is ook een tip

Mirte Roozen, 22-10-2012
Wanneer u van plan bent de stad in te gaan zou ik u aanraden niet langs het station te lopen, maar recht door te lopen en over te steken bij de stoplichten. Door het park heen te gaan, de weg door het park naar rechts te blijven volgen en dan als maar rechtdoor.
Brabander38, 6-7-2012
Door de ligging van het hotel goed te bereizen met de trein.
Yvonne, 4-5-2012
Als je wilt stappen in Antwerpen, kun je kiezen voor een late uitcheck tot 15 uur.