Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen ****

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen
Lindner & City Lounge Antwerpen
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lindner & City Lounge Antwerpen bij:

151 reviews over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen in het Nederlands

Fantastisch Hotel

Rita Aker, 3-9-2017

Vriendelijke ontvangst, mooie lobby. Grote kamer (wij boekten met balkon) met zitje en ruim bureau. Heerlijk bedden. Nespresso apparaat op de kamer, minibar. Dus lekkere koffie "smorgens en koude drankjes. Ruime badkamer. Ontbijt is voortreffelijk en zeer uitgebreid, wij bestelden roomservice, Prima ligging bij station. Binnenstad goed bereikbaar op loopafstand.
Gereisd met partner in augustus 2017
Peter Nuiten, General Manager, 4-9-2017

Geachte gast, hartelijk bedankt voor het delen van u positieve reactie en voor de tijd dat u erin heeft gestoken. Wij nemen reacties van gasten uiterst serieus en zijn dan ook enorm tevreden met uw positieve reactie over het hotel. Het was ons een waar genoegen om u als gast te mogen ontvangen. Hopelijk zal uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge u wederom bekoren. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Prima hotel

SK, 28-8-2017

Weekend Antwerpen, hotel ligt naast het station, als je daar doorheen loopt loop je zo de stad in. Mooie kamer, heerlijk bed, nette badkamer. Wij hebben geen geluid van buiten of buren gehoord op de 6e etage.Flesjes water in minibar inbegrepen. Uitgebreid ontbijtbuffet, in het weekend van 8 tot 12, dus geen haast. Parkeergarage bevindt zich onder het hotel. Het loont de moeite om online een plaats te reserveren voor €9 p.d., anders €18 p.d. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in augustus 2017
Peter Nuiten, General Manager, 10-10-2017

Geachte gast, het is een genot om uw lovende woorden te mogen lezen. Wij danken u dan ook voor uw positieve reactie. Het is daarnaast fijn om te lezen dat de kwaliteit van de service, die onze medewerkers zo goed mogelijk waarborgt, bij u in de smaak is gevallen. Hopelijk krijgen wij de kans om u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen. Lindner Hotel & City Lounge Antwerpen heet u welkom. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Geweldig mooi hotel!

Rob, 3-8-2017

Dit schitterende hotel is modern, luxe en heeft bovenal een super centrale ligging pal achter het mooie Centraal Station van Antwerpen. Alles is op loopafstand, ik ben ook met de trein afgereisd naar België en dan is het erg comfortabel om zo het station uit de lopen je hotel in. Ik had een "Junior Suite". Deze kamer is erg mooi, heel schoon en heeft een prachtig uitzicht over de oude binnenstad van Antwerpen. Nadeel was dat er geadverteerd wordt met goede geluidsisolerende kamers, het geluid van buiten hoor je niet, maar als er in de kamer naast je lawaai is hoor je dit welzeker, das jammer. Daarnaast had je vrij gebruik van de minibar op de kamer, maar als hier alleen maar water in zit vind ik dit een minpunt, zeker gezien de stevige prijs van bijna 300 euro voor 2 nachten. Gezien deze prijs en de term "Junior Suite" mag hier best een beetje meer luxe in zitten. Al met al een prima hotel waar ik zeker een keer terug ga komen!
Gereisd alleenreizend in juli 2017
Peter Nuiten, General Manager, 23-8-2017

Geachte gast, vriendelijk bedankt voor uw reactie over uw verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij zijn enorm tevreden dat uw verblijf bij ons U zo goed bevallen is. Wij kijken uit naar uw aanwezigheid en heten u van harte welkom bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Supergoed bevallen.

de Vleeschhouwer, 25-6-2017

Een modern hotel met nette kamers, goede wifi en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Je krijgt hier waar voor je geld. Ideale locatie voor als je wat meer van de stad wilt zien. Een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2017
Peter Nuiten, General Manager, 30-6-2017

eten is slecht

sam, 13-5-2017

Maar toch vorig jaar prima geslapen en nu ander hotel voor me werk. Savond even bij puffen in lindner cafe. De dame stagere een lievetd maar koken kunnen ze niete eerst smaakte me vega gerecht naar zeep en vandaag me loepia 2x toe bevroren. Jammer een kok die niet eens kan frituren. Of uit zijn hart een passie volle vega gerecht kan maken. Het was gisteren half rouw. Ik neem de serveerder achter de bar niks kwalijk zij moet exuse aanbieden maar vind eigelijk een kok die niet kan koken zelf niet bij een mac harteloos slechte kok!!!!
Gereisd alleenreizend in januari 2017
Peter Nuiten, General Manager, 24-5-2017

Geachte gast, wij streven er iedere dag naar om onze gasten een goed verblijf te bezorgen. Daarom vinden wij het enorm spijtig dat uw verblijf minder prettig was en hopen wij tevens dat uw volgende verblijf aan al uw wensen zal voldoen. Anderzijds betreuren wij het dat wij uw ervaringen na uw verblijf te horen krijgen, wannneer u dit had gemeld hadden we per direct hierop in kunnen springen. Onze excuses voor het ongemak dat u bij het Lindner Hotel & City Lounge heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Prima hotel.

Behm, 19-3-2017

Prima hotel. De meeste bezienswaardigheden op loopafstand. Fantastisch ontbijt van 08.00 tot 12.00. Vriendelijk personeel. Kamer met balkon was de meerprijs wel waard.
Gereisd met partner in maart 2017
Peter Nuiten, General Manager, 24-5-2017

Geachte gast, hierbij willen wij U onze dank betuigen voor uw aangename reactie betreft uw overnachting bij het Lindner Hotel & City Lounge. Wij streven er elke dag na om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te verstrekken. Het lezen van uw reactie bevestigd het hard werken van het Lindner personeel, hiervoor nogmaals onze dank. Met plezier zien wij u in de toekomst terug bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Tophotel.

C. van der Veer, 5-2-2017

Met 2 stellen een nachtje verbleven. Parkeergarage onder het hotel, wel aanrijden via de Van Immerseelstraat en dus niet het hoteladres in de navigatie instellen. Centraal Station om de hoek. Perfecte locatie! Ruime, schone kamers. Fijne ontvangst en allervriendelijkste medewerking. Met een mooie aanbieding via touroperator geboekt. Heerlijk ontbeten bij Le Pain Quotidien dat naast het hotel ligt dus geen ervaring met de keuken van het hotel. Volgende keer weer naar Lindner!
Gereisd met vrienden in februari 2017
Peter Nuiten, General Manager, 20-2-2017

Kristien, 8-1-2017

Hotel erg dicht aan centraal station gelegen. Heerlijk ontbijtje.
Gereisd met partner in november 2016
Peter Nuiten, General Manager, 20-2-2017

Geachte gast, langs deze weg willen wij u bedanken voor uw vriendelijke reactie over het Lindner Hotel & City Lounge. Het doet ons veel plezier om uw reactie te mogen lezen. Wij hopen dat uw volgende verblijf bij het Lindner Hotel & City Lounge in Antwerpen u net zo goed zal bevallen als de vorige. Nogmaals bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Peter Nuiten - General Manager.

Mooi hotel maar geen eerlijk personeel

Cora, 5-1-2017

Wij hebben eerste kerstdag gelogeerd in dit hotel en waren eigenlijk best tevreden. Toen we de volgende dag thuis kwamen, kwamen we erachter dat we onze electrische tandenborstels waren vergeten dus belde snel op. Aangezien het erg dure borstels waren. We wisten dat we ze in de douche hadden laten liggen. We hebben twee weken lang gebeld en gemaild met dit hotel. Werden steeds niet geholpen en uiteindelijk zeiden ze dat ze ze niet gevonden hadden. Wat gek is want ze verdwijnen niet zomaar. ik weet dat wij ze zelf vergeten zijn maar vindt het raar dat als het schoonmaak personeel dus iets vindt op een kamer, dat dat dus niet ingeleverd wordt blijkbaar. Dus kijk goed uit met wat je op je kamer laat liggen!
Gereisd met partner in januari 2016
Peter Nuiten, General Manager, 10-1-2017
Geachte mijnheer Bouwmeester, dank u wel voor uw review. Zoals u weet hebben wij menige malen contact gehad aangaande uw tandenborstels. Ondanks dat wij alles in het werk hebben gesteld deze te vinden, zijn uw tandenborstels niet aangetroffen in het hotel. Met vriendelijke groet Peter Nuiten.

Heel goed

Hans en Petra, 8-12-2016

Een prima hotel met zeer goed ontbijt. Goede schone kamer met aardig vriendelijk personeel. Ligging is ook prima en de parkeergarage netjes. Zeker weer terug.
Gereisd met partner in december 2016
Peter Nuiten, General Manager, 24-5-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindner & City Lounge Antwerpen scoort een 8.48 uit 10 op basis van 182 reviews.