Hotel Internationaal Zeemanshuis *

6,3

3 reviews over Hotel Internationaal Zeemanshuis in het Nederlands

Kerst in het Zeemanshuis

hivan, 28-12-2008

Net terug van de kerstdagen in het Zeemanshuis. Jammer dat het restaurant en de bar met de kerst en het weekend gesloten zijn.

Kamers zijn heel eenvoudig en vreselijk gehorig. De zeelieden houden er geen rekening mee, dat er 's-nachts mensen liggen te slapen.

Als er op een andere kamer een kraan werd gebruikt of de wc werd doorgetrokken, leek het wel of het begon te stortregen en ook kon je de andere gasten op hun kamers horen praten, dus de nachtrust is niet goed geweest.

Hotel ligt heel centraal, je bent zo in het centrum, paar minuten lopen. Voordeel is ook het gratis parkeren en ach, op de kamer ben je niet zo lang en het slapen halen we thuis wel in.

Hele leuke dagen gehad in Antwerpen.

Gereisd anders in december 2008

liesbeth, 28-4-2008

De reden dat ik bij de kamers erg slecht heb gezet is omdat het volledig doorrookte kamers waren. Zelfs het beddegoed, vooral de kussens stonken. Het is niet kindvriendelijk omdat de meeste kamers 1-persoons zijn.
Gereisd met vrienden in april 2008

Ronny, 1-7-2007

Heb hier een weekend verbleven.Nadeel is dat het op dit moment moeilijk bereikbaar is i.v.m.werkzaamheden in de directe omgeving.Verder niks dan lof voor dit hotel.Voor weinig geld heb je daar een nette,schone kamer met tv.Ze hebben een eigen parkeergelegenheid waar je kostenloos kunt parkeren.Het ontbijt is goed,van alles voldoende en ook netjes.Behulpzaam personeel.En in de directe omgeving is genoeg te beleven met restaurants,bars e.d.voor mij een aanrader waar ik zeker weer terug ga als ik weer een weekend naar Anterpen ga
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Internationaal Zeemanshuis in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Internationaal Zeemanshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Internationaal Zeemanshuis scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.