Hotel De Keyser ****

7,6

675 reviews over Hotel De Keyser in het Nederlands

Perfecte ligging

Nicol, 7-10-2017

Midden in het centrum, mooi hotel, goed verzorgd ontbijt, fijne bedden. Helaas werd er tijdens ons verblijf flink geklust waardoor we best wat geluidsoverlast hadden. Gelukkig loop je makkelijk de winkelstraat in en zijn we lekker op een terrasje gaan zitten
Gereisd met partner in september 2017

Een snel en kort bezoek

De Vos Gaëtan, 27-9-2017

Ik had een kamer met zicht op de keyserlei van Antwerpen. Ondanks de drukte buiten hoorde ik binnen niks van al het lawaai!! Heel comfortabele bedden en vriendelijke personeel. S'Ochtends tijdens het ontbijt had ik een uitgebreide keuze aan drank en eten. Na men checkout was het maar 2 min stappen en was al in Centraal-station Antwerpen opweg naar men volgende verblijf.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Aangenaam verblijf!

Fien Lammertyn, 26-9-2017

Het ontbijt is toppie, veel keuze!

Onze kamer was heel ruim en strak ingericht doch de badkamer is aan vernieuwing toe.

Personeel is super vriendelijk en super service, daarvoor alleen al 😃

Gereisd zakelijk in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Keyser bij:

We hebben het ontzettend leuk gehad in Antwerpen.

haydie van Ommeren, 10-9-2017

Het is een mooi en schoon hotel.Lekker in het centrum dichtbij het CS. De kamers zijn prima keurig/schoon. De vriendelijkheid was op zijn plaats. Ik was iets kwijt op de kamer dat in de wasbak was gevallen en verder er niet aan gedacht bij thuis komst realiseerde ik me het. Dus ik terug gebeld en gemaild erover. Ze hebben er alles aan gedaan de moeite dat ik het terug kon krijg en het was ze gelukt. ze hebben me gelijk opgebeld hierover. dit noem ik een groot stuk service.

Voornamelijk wil ik dank uit brengen aan Lesley (receptie] die zijn best hiervoor heeft gedaan. Top service.

We komen zeker nog een keer terug.

fantastisch

gunther en connie, 9-9-2017

hele vriendelijke mensen aan receptie hele goede bedden ook het ontbijt heel lekker en ook vriendelijke en behulpzame mensen die het ontbijt verzorgde
Gereisd met partner in september 2017

Zeker geen aanrader!!

Dominique caprasse, 31-8-2017

Tophotel voor gezinnen, lees je bij touroperator, doch kamers zijn uitsluitend voor 2 personen!!! Met 3 in een bed voor 2 dus!!!! Kamers niet proper gekuist! Nog bloedplekken op de vloer in badkamer! Wc-bril zat los! Gordijnen vuil, geel..in jaren niet gewassen!!! Uit de douchekop kwam met moeite water!!

Het ontbijt: de koffie was lekker en de koekjes en broodjes ook. Het vlees daarentegen was zuur!!!! De dame in de bar was totaal niet vriendelijk! Was drukker doende met haar gsm dan de klanten te bedienen! Telkens je een nieuw drankje bestelde deed ze dit opnieuw in hetzelfde glas!

Zeker geen aanrader, hier komen we nooit meer terug!

Dit hotel is zeker geen 4* waard!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

fantastisch hotel! Komen er al jaren

simone terpstra, 29-8-2017

We komen er al jaren. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, schone en mooie kamers.

Mijn man werd 50 en ik had dingen geregeld met het personeel, alles is perfect verlopen.

Het was een dag om nooit te vergeten.

Goed ontbijt met veel keuze.

Vandaar dat wij ieder jaar weer terug gaan.

Ieder jaar een weekend naar Antwerpen en natuurlijk in Hotel De Keyser!!!!

Ik heb geen aanmerkingen wat er niet goed was.

geen 2de keer

anoniem, 22-8-2017

Goede ligging van het hotel.

Hotel ligt midden in het centrum.

Ontbijt goed.

Kamers minder, veel lawaai, slechte schoonmaak van de kamer.

Wij zijn er 5 dagen geweest, maar geen 1 keer beddengoed verschoont.

Vloer van de kamer niet geveegd, muren badkamer vies, badkamer word niet goed gepoetst.

Voorin bij de kamer zitten 2 spotjes die bij iedere beweging aan gaan, hierdoor geen goede nachtrust.

Kortom antwerpen is een leuke stad, maar de volgende keer niet meer dit hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

zeker nog eens doen geweldig.

c.notrot, 21-8-2017

prima kamer en gastvrij personeel zonder een uitzondering.erg goed ontbijt.

Hotel met gunstige ligging

Fam van loon, 19-8-2017

Bij binnenkomst geweldig ontvangen door lesly, bij het ontbijt geholpen door een vrolijke ADHDer, kamer was in orde, alles bij elkaar een aan te bevelen hotel
Gereisd met vrienden in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Keyser bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Keyser in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Keyser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Keyser scoort een 7.58 uit 10 op basis van 678 reviews.