7,5

667 reviews over Hotel De Keyser in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Kim Candries, 15-8-2017

Toen we de suite boekten werden we al zeer vriendelijk verdergeholpen, ook bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen, we moesten wel even wachten tot inze suite klaar was, mr we konden relax vertoeven in de zeteltjes aan de receptie. We kregen een uitleg over de kamer en de sleutel en liften werkten en konden snel daarna nr de suite. Een super mooie suite met 2 verdiepen.

Prachtig uitzicht op het Centraal station & de gezellige Keyserlei. We hebben heerlijk geslapen en lekker gegeten. De Keyser hotel en zijn personeel mag ons zeker en vast opnieuw verwachten. Top! Bedankt voor het fantastisch verblijf.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Niet 4* waardig

Emmylou Kortstam-Hulscher, 26-7-2017

Alles wat mis kon gaan, ging mis: bij aankomst kamer gekregen die al bezet was, dame van housekeeping ging los tegen receptioniste hierover waar alle gasten bij waren, uiteindelijk natuurlijk andere kamer gekregen...

Kale, sombere kamer, zeker geen 4sterren.

Minibar koelde niet, bad liep niet door, vieze muren, beschadigde meubels, wcbril iedere keer los, verroeste raamkozijnen, tv alleen Ned1 & 2, gat in dekbedovertrek, bedden veel te zacht, wachtrij voor ontbijt (15 minuten moeten wachten), roerei en bacon waren niet om aan te zien en rook ook vreemd... Ook vieze borden bij buffet.

Bij uitchecken alles doorgegeven, konden niets doen... Bij volgend verblijf gaan ze ervoor zorgen dat ons verblijf aangenaam verloopt. Maar hier gaan wij iig niet meer naartoe.

Gereisd met partner in juli 2017

Vies, oud en ontzettend slechte kamers

Linda Hendriks, 17-7-2017

Vieze, oude kamers met vele mankementen (superior kamer ook nog..). Je betaald veel te veel voor wat je krijgt. Geluidsoverlast is een probleem met zulke oude ramen. Minibar stuk en niet koud, bedden vies, badkamers vol met schimmel, gordijnen die niet goed sluiten en je hoort in de ochtend het personeel met de kamerdeuren smijten, dus lekker vroeg wakker om op tijd aan je ontbijtje te beginnen.... Nooit meer! Melding gemaakt van de minibar en er kwam iemand kijken; resultaat; hmmmm, ik heb geen idee. Nu zal hij het wel weer doen. En melding gemaakt van de superior kamer, bleek een standaard maar door de paar m2 meer was het superior... Erg slecht hotel.
Gereisd familie in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Keyser**** bij :

Mooi verblijf, midden in het centrum

E. Mintzas, 17-7-2017

Het hotel heeft een perfecte ligging, midden in het centrum, loopafstand van het station, winkels, restaurants, uitgaangsgebied. De kamers zijn goed verzorgd en mooi ingericht, het ontbijtbuffet is goed verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, goede service!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

mooi verblijf, dichtbij het centrum

Marin, 16-7-2017

Eigenlijk was alles goed. Ontbijt en service was heel goed.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Niet glutenvrij

D Sprenger, 27-6-2017

Prima Hotel op fijne plek. Men presenteert zich op de website met een glutenvrije optie voor het ontbijt. Ik kreeg inderdaad brood, en een muffin. Geen verpakte Schar zoals op de website staat maar een gesneden snee brood en losse broodjes en een muffin.

Hier MOET een fout gemaakt zijn, ik ben doodziek geworden op de voor mij bekende manier na het eten van gluten. Uiteindelijk uren in de badkamer doorgebracht en een verpest weekend. Aan de receptie bleef men ontkennen dat er iets fout kon zijn gegaan bij het ontbijt, dus vermoedelijk geen extra controle. U bent gewaarschuwd !

Gereisd familie in juni 2017

Ontspannen en genieten in de toch wel heel leuke s

Sunderman, 31-5-2017

Ligging, kamers en ontvangst ! Moeilijk de aanrijroute met de auto wegens opgebroken wegen.

Fantastische plek!

Daan van Kessel, 30-5-2017

De locatie is perfect omdat het het hotel in het centrum is. Het zit overal dichtbij zoals het winkelcentrum, het uitgaan en bij de leuke restaurants. De kamers zijn goed verzorgd en mooi ingericht, ook de service is prima!
Gereisd alleenreizend in januari 2017

super kamer!

Benders, 14-5-2017

bij binnenkomst was het personeel erg gastvrij! ze hebben goede kennis van de stad en helpen graag. we kregen de emerald suite toegewezen, een super kamer met mooi uitzicht op de ingang van het station.

de plek is ideaal! lekker dicht bij het station en ook gelijk in het centrum.

er is beneden een schattig barretje.

we konden voor het ontbijt een tijd kiezen (of het op de kamer laten bezorgen.) we zijn naar het ontbijt gegaan en dat was erg lekker en uitgebreid, super!

Gereisd met partner in mei 2017

Gunstige ligging, smerig in de gangen en onveilig!

Irene, 13-5-2017

Goed: Het hotel lag gunstig, pesroneel was vriend,ijk maar afstandelijk, ontbijt lekker, sanitair hygienisch.

Niet goed: 9e verdieping vloerbedekking smerig, uitzicht vanuit kamer 908 rampzalig en lawaaierig, airco was defect,

Ontbijt moest je van tevoren plannen. Het allerslechtste was de stroomdie bloot lag aan de rechterkant van de wastafels en het stopcontact dat uit de muur kwam links van de wasbak, levensgevaarlijk!!! Reactie hierop was dat ze het wisten maar tja door de drukte besloten ze deze toch maar te verhuren!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Keyser**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Keyser in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Keyser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Keyser scoort een 7.48 uit 10 op basis van 670 reviews.