Hotel De Granaetappel ****

6,3

3 reviews over Hotel De Granaetappel in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Tammo, 14-5-2010

Hoewel er enkele gebreken waren, hebben wij genoten van ons speciale weekend Antwerpen! De kamer is erg ruim, het sanitair is fantastisch en de ontvangst zeer gastvrij. Een kleinschalige Bed & Breakfast in hartje Antwerpen. Alleen de prijs zou ons ervan weerhouden om opnieuw te gaan.
Gereisd met partner in mei 2008

Werkelijk verschrikkelijk

Termohlen, 7-4-2010

Hoge verwachtingen en bedrogen uitgekomen.Geen schoongemaakt bad.vanwege het ontbreken van een deur naar de badkamer was het erg vochtig in de aangrenzende slaapkamer.We hadden 2 nachten geboekt maar hebben het na 1 nacht voor gezien gehouden en zijn huiswaarts gekeerd.Electriciteit was stuk en onveilig.Alleen steile trappen naar de kamer met de koffers niet te doen.

Heel jammer.

Gereisd met partner in januari 2006

Luuk, 15-7-2007

Best een leuk hotel, netjes opgeknapt met toch hier en daar wat minpuntjes. Gordijnen die niet goed sluiten, lekkage in de badkamer, door gebruik stoomkabine, her en der mankementen. Voor de prijs van de kamer maar een heel schamel ontbijt, 1 croissantje met koffie/thee. Wel lekker dicht bij het centrum.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Granaetappel in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Granaetappel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Granaetappel scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.