Bed and Breakfast Couchecouche

Couchecouche

1 review over Bed and Breakfast Couchecouche in het Nederlands

Super weekend!

nadyce, 28-5-2012

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest en hebben ons prima vermaakt. Ik heb een week van te voren gemaild met Tommy (eigenaar). Hij mailt vrijwel gelijk terug en je mag hem alles vragen. Eenmaal aangekomen heeft hij onze kamer laten zien, dingen uitgelegd en een plattegrond van Antwerpen met ons doorgenomen.

Wij hebben de hele dag in Antwerpen rond gelopen en hebben bij de enigste albert heijn boodschappen gedaan. In het Delux appartement waar wij in zaten heb je alles. Grote keuken, badkamer, woonkamer met dvd kast, lp kast en tv met van alles erbij en natuurlijk boven een slaapkamer. Het is voor jongeren zoals wij, maar kan ook voor oudere aangezien de lp's en de stijl van het appartement.

Om half 9 's ochtends stond het ontbijt voor onze deur. 4 harde broodjes, 4 eitjes en 2 croissantjes. Verder stond alles al in de koelkast, zoals boter, melk, jam, chocolademelk enz. Een heerlijk ontbijtje dus!

Gereisd met partner in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Couchecouche in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Couchecouche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Couchecouche scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.