Hotel Colombus (gesloten) ***

Colombus (gesloten)
4,7

Matig

14 reviews over Hotel Colombus (gesloten) in het Nederlands

Stonden voor een afgetimmerde ingang.

Bekende gasten uit NL, 26-6-2017

Wij hebben op 12 juni 2017 gereserveerd rechtstreeks bij het hotel voor 4 nachten. Op 23 juni wilde ik mijn verjaardag vieren in Antwerpen. Wij komen diverse lange weekenden per jaar in tevredenheid, voor een aantal jaren al. Wat schetst onze verbazing: het hotel was gesloten op 22 juni en is de ingang dichtgetimmerd. Blijkt het hotel failliet te zijn en staan we voor een dichte deur met ons koffertje ! Gelukkig hadden wij niet vooruit betaald. Zeer jammer dat het zo gelopen is, en dat trouwe gasten zo teleur gesteld worden. Ze hadden best even kunnen bellen naar ons, nu moesten we hals over kop te voet gaan zoeken naar een ander hotel op plaats van bestemming - misschien is het ook handig dat de reisburo's hiervan op de hoogte gesteld worden, dat dit hotel over de kop is. Dat voorkomt veel leed en verdere teleurstelling .
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer !!!!!!!!

fam. De Bruyn, 28-4-2017

Enige pluspunt is de ligging.

Voor de rest is het in 1 woord samen te vatten. Smerig

Gereisd met partner in februari 2017

Nooit meer!

Daalderop, 26-1-2017

De kamer was vies de badkamer zat vol zwarte randen, gordijnrails hing half uit het plafond. Niks wat leek op de foto's op de site. We zijn vervolgens de stad ingegaan omdat we niet alles wilde laten verpesten. Toen we 's avonds in de kamer kwamen en het zo koud was hadden we geen andere mogelijkheid dan onder de dekens te gaan liggen. De volgende ochtend zijn we eerst gaan ontbijten. Croissantjes waren droog en taai hetzelfde als de broodjes. Het roerei lag er duidelijk ook al te lang. Toen we terug gingen naar de kamer om te douchen was het duidelijk waarom het koud was de verwarming deed het niet en dus ook geen warm water. Dit was voor ons de druppel. Daarnaast was het alles behalve veilig aangezien alle noodverlichting in het trappenhuis niet werkte. De brandwerende deuren open stonden zodat er nog iets van licht het trappenhuis in scheen. Nogmaals de tip ga hier niet naar toe.
      Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Colombus (gesloten) bij:

Oke, maar niet nog een keer

Yvonne Bouman, 19-8-2016

Hotel op eem goede locatie. We hadden geluk dat de weg voor het hotel open lag, anders was het waarschijnlijk wat rumoeriger geweest. Kamers zijn oke. Niks bijzonders maar zeker niet wat er aangegeven staat op de foto's van het hotel zelf. Bed is aan de krappe kant en er zijn flink wat vlekken te vinden. Badkamer daarintegen is erg mooi en redelijk recent vernieuwd. Ontbijt was heerlijk. Typisch hotel ontbijtje, maar iets anders verwachtte we ook niet. Ook het personeel was erg vriendelijk. 24 uurs receptie en als je iets vraagt over de buurt denken ze mee. Al met al een goed hotel maar de volgende keer kiezen we toch wat anders
      Gereisd met partner in augustus 2016

Prima! Niet standaard, wel goede prijs/kwal.

Nicoline Emck, 25-5-2015

Hotel Columbus is een smaakvol, nostalgisch hotel om te zien. Veel Art deco-achtige versieringen binnen. Uitstekende uitvalsplek om alles te zien. Restaurantjes richting station, maar ook paar straten verderop. Kamers zijn goed. Schone, mooie badkamer met handdoeken, sop etc. Ontbijtbuffet was prima (roerei, broodjes, vleeswaren, kaas, corn flakes, etc. etc), Goede bedden. Wel veel trapjes en piepkleine (lachwekkende) lift, die het prima doet. Receptie hele nacht bemand, aardige mensen. Zwembadje is piepklein, maar er is er wel eentje. Al met al prima uitvalsbasis en niet zo'n standaard hotel, maar echt 'buitenlands'. Veel plezier.
      Gereisd met vrienden in mei 2015

Heeel Basic

Joyce_gouwens, 2-1-2012

Hotel Columbus ligt centraal in de stad Antwerpen, dit is heel fijn. Antwerpen zelf is een super leuke en mooie stad waar veel te doen is. Restaurants, bioscopen, museums, dierentuin, soort seaworld.. De lift in het hotel is MEGA klein. Je past er maar net in met zijn tweeën + bagage, moest er erg om lachen, lijkt wel een kledingkast. De kamers zijn absoluut niet trendy, ze zijn heel erg ouderwets. De badkamer met bad en douche is wel wat moderner. Alles was wel goed schoongemaakt! Ook stond er in de kamer nog een kledingkast, bureau, minibar en twee stoelen. Uitzicht over de stad was mooi! Wij hebben genoten, maar als je een luxe hotel wilt moet je niet voor dit hotel kiezen.. Het ontbijt was overigens prima: fruit, harde broodjes + beleg en versgeperst sap.
      Gereisd met partner in maart 2011

goed voor 1 of 2 nachtjes

Greet, 6-9-2011

We zijn net terug van 1 nachtje in dit hotel. Inderdaad zijn de kamers niet groot en dringend aan renovatie toe, maar ze zijn gelukkig wel netjes. Doordat onze kamer aan de zijkant van het hotel gelegen was, hadden wij ook geen last van lawaai als het venster dichtbleef. Airco is er inderdaad niet, al bracht de propeller aan het plafond wel enige verkoeling.

Van het zwembad moet je niet veel verwachten. Het is heel klein maar je kan toch eens een frisse duik nemen.

Het ontbijtbuffet is ok. Niet uitmuntend, maar alles wat moet is aanwezig.

Het hotel is wel goed gelegen. Dichtbij de Meir maar ook dichtbij het historisch centrum. Alles is te voet goed te doen. Bovendien kan je s avonds nog een leuk terrasje opzoeken en ben je niet zover van het hotel.

Dit hotel is goed voor 1 of maximum 2 nachten, langer zouden wij er ook niet blijven.

Gereisd met partner in september 2011

Voor mij niet meer

Maurice, 6-4-2010

Vorige week 1 keer overnacht voor een congres. Kamers zijn ruim, maar erg gedateerd. Zeer gehorig! De beneden buren kwamen om 2:00 thuis en ik heb ze tot 5:00 gehoord. Enige echte pluspunt is de locatie dichtbij het centrum. Volgende keer toch maar weer een gerenommeerde hotel keten.
      Gereisd zakelijk in januari 2010

Gaat wel..

S & H, 23-10-2009

Zat er 1 nacht a €90 en dat is best een forse prijs. Het hotel is gehorig voor verkeer; als de tram voorbij rijdt, trilt het hotel mee (geen grapje). Ontbijt was okay, gratis wifi erg prettig. Kamers zijn ruim, maar niet heel luxe. Pluspunt is dat het grenst aan de grote winkelstraat. Goed genoeg voor een nachtje weg, geen goed idee voor de zakenreiziger die rust zoekt.
      Gereisd met vrienden in oktober 2009

Teleurstellend

WP, 26-7-2009

Op de website ziet het er allemaal heel fraai uit, maar ik vond het hotel toch een beetje tegenvallen. De prijs/kwalliteit verhouding vond ik niet redelijk. Een 2-persoonskamer met bad (en douche overigens) voor €117. Terwijl een 2-persoonskamer met alleen een douche €88 kost. De kamer was echt heel basis, maar wel netjes en schoon. Het ontbijtbuffet stelde niet veel voor, weinig keuze en er werd eigenlijk niet echt bijgevuld. De jongen die in het ontbijtgedeelte werkte, liep in hele casual kleding rond (gympen, spijkerbroek waar de onderbroek bovenuit kwam, los hemd uit de broek). Misschien was het teleurstellend, omdat ik in veel andere hotels in Antwerpen ben geweest en daar waren de buffetten altijd heel uitgebreid en royaal en het personeel liep er netjes bij. Het personeel in Hotel Columbus is overigens wel heel erg vriendelijk en behulpzaam. En de ligging van het hotel is wel echt perfect! De straat uit en je zit al in de grote winkelstraat. Dat is wel ideaal!
      Gereisd met vrienden in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Colombus (gesloten) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colombus (gesloten) in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colombus (gesloten) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Colombus (gesloten) scoort een 4.68 uit 10 op basis van 14 reviews.