9,4

Uitstekend

5 reviews over Appartement Britselei 37 in het Nederlands

gastvrij, ruim en moderne inrichting

M3, 22-7-2010

Prima hotel appartement, met voldoende ruimte, apart zitje met keukentje, heerlijke slaapkamer, ruime douche. Wij hadden het appartement in de top en hierdoor alleen dakramen dus weinig uitzicht, kamer was van alle gemakken voorzien, waterkoker, koelkast, nespresso apparaat, diverse glazen, bestek etc. Als je wil zou je er zelf je avond maaltijd kunnen bereiden, schalen en pannen aanwezig. Elke morgen hadden we verse croissants aan de deur, en het beleg en de drankjes werden elke dag aangevuld.

Naar het centrum lopen is goed te doen, taxi is een +/- 6 Euro, openbaar vervoer hebben we niet getest.

In de lobby bij de receptie zijn er dvd's tot een ieders beschikking, er is ruime keuze.

De dames van het hotel zijn heel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2009

Uitstekend appartement!

Marielle, 8-9-2009

Zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!!!
    Gereisd met partner in maart 2009

Susam, 26-3-2008

We hebben drie dagen doorgebracht bij Britselei 37. We werden zeer vriendelijk door de Britse eigenaresse ontvangen en begeleid naar ons appartement. Daar aangekomen werden we zeker niet teleurgesteld. Wat een prachtige klassieke en stijlvolle inrichting. De suites zijn van alle gemakken voorzien: nespresso apparaat, dvd speler, airco, etc. Elke ochtend hingen er weer verse croissantjes aan de deur. De locatie is ook ideaal, je steekt de Lei over en binnen een paar minuten sta je middenop de Huidenvetterstraat. Ook staan de eigenaresse en haar personeel altijd klaar voor advies en tips. Als je waarde hecht aan rust en comfort, raad ik je een verblijf bij Britelei 37 zeker aan!
    Gereisd met partner in maart 2008

A.M.H. van de Rijt, 8-10-2007

It was a wonderful place in a wonderful city. Very quiet there, very clean, luxury and we enjoyed it very much.

It was a pity that we forget our hair föhn.

It is a place to remember !!

Gereisd met partner in oktober 2006

AC, 10-4-2007

We love it...great location, impeccable service, friendly staff, fully equipped suites, delicious coffee, spectacular addition to Antwerp's hotel scene. Will be back this summer!
      Gereisd met partner in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Britselei 37 bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Britselei 37 in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Britselei 37 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Britselei 37 scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.