Appartement Arass Business Flats ***

6,4

19 reviews over Appartement Arass Business Flats in het Nederlands

super ,geheel gerenoveerd

José, 16-7-2015

3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.
Gereisd met partner in juli 2015

Dit nooit meer!!

Dyantha, 4-1-2014

Appartement zelf is vrij groot, genoeg ruimte, ligging van het hotel is ook prima. Ongv. 10 minuten lopen en je bent in het centrum van Antwerpen.

Het hotel zelf is erg slecht, sowieso geen 4 sterren wat hun zeggen, de bedden liggen erg verrot en staan op wieltjes waardoor ze steeds wegrijden als je een beweging maakt.

Wil je de tweede verdieping of hoger bereiken, dan moet je eerst een trap omhoog en dan kan je pas met de lift, in de gangen is er weinig verlichting, waardoor je soms gewoon in het donker loopt!!

De badkamer is een aanfluiting, de stenen op de muur zitten gewoon gaten in, daardoor tocht het heel erg daar.

Een voordeel, je kan je auto wel bij hun parkeren, aparte garage daarvoor. Dit zat bij de prijs inbegrepen.

Antwerpen zelf is erg leuk en daar komen we dan ook zeker nog een keer terug, maar dit hotel nooit meer, geen aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2014

Enorm veel ruimte.

Ingrid, 8-9-2013

Als je binnenkomt ben je helemaal verbaasd hoe groot de kamer is, lekker veel bewegingsruimte, eigen keuken.

Het interieur is wel flink verouderd. De air-conditioning lekte voordurend water. Overal zaten vlekken en roestplekken. Kamers zijn ook gehorig.

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arass Business Flats bij:

oud, donker, gammel en stinkend

Maria, 2-1-2011

Wij hebben een paar dagen in een suite apartement op de 6e verdieping doorgebracht. Dit zou gerenoveerd zijn in 2009, zo stond er op de website. Dit bleek absoluut onwaar. Of het moest om de donkerbruine muren en dito tapijt gaan? Om een winterdepressie van te krijgen, zo donker. Verder was de inrichting oud en afgebladderd. Ook functioneerde het luchtververseringssysteem niet. Wij hebben ramen alle avonden open gehad omdat er sigarettenrook in onze ruimte werd geblazen. Nee, ondanks de goede ligging en de goede bedden (ja, er deugde toch wat) was dit de 100 euro per nacht niet waard.
Gereisd met partner in december 2010

ruime kamers

luc deraedt, 5-9-2010

Arras suite inn is een hotel met ruime kamers. Het onthaal aan de receptie verliep heel correct.

De kamers zijn ruim en opgevat als duplex kamers. Boven heb je de bedden en de badkamer.

De bedden waren zeker ok.

Wat we minder vonden : het hotel mag zeker eens een opknapbeurt krijgen, wat schilderwerken, kapotte deuren, etc zou het hotel een betere uitstraling geven. Het ligt ook een eindje van het centrum. Nu prijs/kwaliteit is zeker ok

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

Leuk

Mendy, 31-7-2010

Ben hier met mijn partner geweest. Hadden via een voordeelsite geboekt en waren totaal €60,- kwijt voor de overnachtingen met ontbijt.

Hotel is een aanrader, onbijt was heerlijk en de kamers erg groot met een eigen keukentje.

Ligging t.o.v. het centrum ging, je moest minimaal 15 minuten lopen. Maar dat was geen probleem want is een rechte weg.

Gereisd met partner in juni 2010

Fantastische plek, voor herhaling vatbaar!

milou, 25-4-2010

super appartement/hotel

wij hadden de duplex suite, met ontbijt voor 70 euro, ideaal! 2 min lopen naar de metro, binnen 10 min sta je middag in het centrum, erg makkelijk. Kamers zijn groot,

leuk zitje,bedden en douche waren ook erg prettig. Receptie was erg vriendelijke en ontbijt was goed. Alles in overvloed. Al met al een prettig weekend antwerpen, raden het zeker aan, en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in april 2010

Zeer goed logies

Rolf Pieters, 29-3-2010

prima verblijf een aanrader. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt
Gereisd met partner in maart 2010

Noooit meer

peggy, 28-12-2009

App arass suite doet zich beter voor dan het is. We hadden app B-duplex.

Op de badkamer lagen nog allemaal haren van verschillende mensen en op de muren boven bij het slaap gedeeltte zat ook van alles. De poetsvrouw kan in ieder geval niet poetsen. Dan zeggen ze dat ze gerenoveerd hebben nou onze kamer niet, tegeltjes los tegen de keukenmuur en de leuning van de trap zat helemaal los terwijl we een kind van 3 jaar bij hadden. Het is boven ook helemaal open niks is afgezet je kunt als kind zo naar beneden vallen. Als je van plan bent om s avonds wat later thuis te komen vind ik het een gevaarlijk stuk om te lopen. Naar het begin van de winkelstraat 10 tot 15 min langs het station af echt niet prettig, naar het oude centrum 30 min lopen. Al met al konden wij voor hetzelfde geld een 4 sterren hotel midden in het centum krijgen is misschien een tip voor u.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Super geweldig!!!!

Ingrid, 2-11-2009

We hadden rechtstreeks geboekt bij het hotel zelf. Een superleuke aanbieding voor de suite appartement. Een hele ruime suite waar je heerlijk kunt vertoeven. De kamer zag er zeer netjes uit, bedden lagen heerlijk zacht. Alles was tip-top in orde.

De service aan de receptie was erg goed, zondagochtend moesten we weer uitchecken maar ze deden er helemaal niet moeilijk over als we onze auto lieten staan voor nog een paar uurtjes zodat we toch nog van de stad konden genieten.

Wij gaan hier zeker nog een keertje terug. Ik heb dit hotel zeker bij mijn favorieten staan.

Gereisd met partner in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Arass Business Flats bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arass Business Flats in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arass Business Flats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arass Business Flats scoort een 6.37 uit 10 op basis van 19 reviews.