Appartement Aplace *****

9,4

22 reviews over Appartement Aplace in het Nederlands

Goede locatie

anoniem, 19-10-2015

Centraal gelegen,heerlijke schone kamer.

Karin is een fantastische gastvrouw.

Gereisd met partner in oktober 2015

Aanrader

e klaassen, 15-3-2013

Het ontvangst was zeer hartelijk, de suite ruim en sfeervol, een heerlijk bed, de locatie ideaal. Aanrader
Gereisd met vrienden in maart 2013

Fantastisch appartement

Paul Lugtenborg, 12-8-2012

Prima verzorgd, gezellig en trendy ingericht (vintage achtig) appartement waar je je gelijk thuis voelt

Sympathieke en attente eigenaresse, Karin, die je echt welkom heet.

Op de nachtkastjes bij de bedden stonden flesjes bronwater met een koekje.

Enook was er aan onze hond gedacht ( voederbakjes en een hondenlekkernij).

Wij waren hier een kleine week samen met twee oudere dochters die op de bedbank sliepen. Zelf hadden we ons het 2- persoonsbed in de slaapkamer toegeëigend dat heerlijk was opgemaakt met kraakhelder beddengoed en een prima matras had.

De douche was super met een regendouche-kop.

Het gezellige appartement ligt aan de intieme, gezellige en gelukkig nog niet zo bekende Vrijdagmarkt in het oude centrum. Perfecte uitvalbasis om de stad te verkennen. Elke vrijdag vindt hier een soort veiling markt plaats (brocante, antiek, huisraad e.d.) Erg leuk om mee te maken.

Dit appartement is een echte aanrader!!! En onze grote dochters zijn het hier ook van harte mee eens.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Aplace bij:

Gezellig rustpunt op wandelafstand van het centrum

Thys Serge en Stien, 24-5-2012

Prachtig uitzicht op de gezellige vrijdagmarkt met de kathedraal op de achtergrond.

Heel rustig!Absoluut geen geluidshinder.

Keuken is goed ingericht, maar we zijn lekker gaan ontbijten in het 't Suut Bekske' in de Hoogstraat op amper 3 minuten wandelafstand van 'Aplace'.

De slaapkamer is prachtig en de badkamer beschikt over een supergrote

douche.Heerlijk!

Bovendien is Karen een uiterst sympathieke gastvrouw waar je je dadelijk bij op je gemak voelt.

Als we nog eens naar Antwerpen komen voor een weekend, reserveren we hier zeker opnieuw.

Gereisd met partner in januari 2012

prachtige plek, gastvrije, zorgzame benadering

Ankie, 30-7-2011

Appartement Laplace ligt schitterend aan het Vrijdagplein. Het uitzicht over het plein en naar de toren is geweldig. De klok aan de toren is vanuit de woonkamer te zien en het carillon zorgt voor mooie muzikale begeleiding. De aparte vorm van de ruimtes in het appartement en de vele ramen in de woonkamer geven een bijzondere en lichte sfeer. Heel speciaal is de zeer gastvrije en vriendelijke benadering van Karin, de gastvrouw, die haar naam alle eer aandoet. Zorgzaamheid tot in kleine details, van de flesjes water naast het bed tot de uitnodigend openstaande snoepblikjes. Retro-elementen met hedendaags comfort maken het heel prettig te verblijven in Laplace. Enig nachtelijke geluidsoverlast door een feestje bij de benedenburen neem je dan voor lief. Wij zijn er met drie volwassenen geweest en voelden ons er helemaal thuis. We kwamen onder andere naar Antwerpen om het MAS te bezoeken; dat is op loopafstand en zeer de moeite.

Hans, Ankie en Joram uit resp. Arnhem(nl)/Diepenbeek (be)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super appartement!

Mark en Lotte, 4-4-2011

Aplace, is een super leuk appartement erg gunstig gelegen op de Vrijdagmarkt in Antwerpen! Slechts 3 minuutjes lopen van de Groenplaats. Het appartement is leuk ingericht, je voelt je er meteen thuis. Karin heeft aan alles gedacht, koffie/thee, snoepjes, flesje water en nog veel meer. Ook de platenspeler is erg leuk. Misschien toch nog een klein min puntje.... er zit geen deur van de woon naar de slaapkamer dus je hebt vrij veel licht 's morgens, ach je moet wat te klagen hebben..... Echt een aanrader dit appartement!!! Voor eten zijn wij 1 avond bij Le John wezen eten, is wat duurder en chiquer maar erg lekker (wel reserveren).
    Gereisd met partner in maart 2011

Prachtig plekje

brus/vermeer, 27-10-2010

Prachtig appartement in hartje Antwerpen. Dichtbij alle winkels, musea, cafeetjes en restaurantjes, en tegelijkertijd op een rustig pleintje. Leuke ontvangst, met belgische vriendelijkheid en gastvrijheid. Leuke tips over de stad. Aan alles is gedacht, daar kunnen de meeste hotels nog wel wat van leren. Zeker doen!
    Gereisd met partner in oktober 2010

Een droom!

Simone en Adrian, 12-7-2010

Wat een verrassing, zelfs nadat we alle foto's op de website al hadden gezien, waren we verbaasd over dit ruime, lichte en schitterende appartement in het centrum van Antwerpen. We vonden het interieur geweldig, hebben heerlijk geslapen en hadden een heerlijk ontbijt met verse broodjes van PQ (100mtr om de hoek). Met het tafeltje voor het raam, de raampjes open, uitzicht op de OLV kerk.... Perfect! Het was erg heet (30-35gr), maar met alle ramen open nog steeds heel aangenaam binnen. Een perfecte plek,voor wie de stad wil ontdekken, wil ontspannen en genieten! Alle details in het appartement, groot en klein, maakten het nog specialer.... wij komen een keertje terug hoor!!
    Gereisd met partner in juli 2010

Uniek en persoonlijk appartement!

Addy en Catelijne, 3-4-2010

Aplace is een uniek, romantisch appartementje, fantastisch gelegen aan een superleuk pleintje in het centrum van Antwerpen, met uitzicht op de kathedraal. De eigenaresse Karin heeft een zeer persoonlijke aanpak met vele, echt goede (niet de standaard toeristische) tips voor een perfect weekendje Antwerpen. Het appartement is heel leuk, knus en comfortabel ingericht, waardoor het een echt 'thuis'-gevoel geeft en het - in tegenstelling tot een onpersoonlijke hotelkamer - ook echt leuk is om 'thuis' te komen/zijn na een dagje winkelen! De platenspeler met lp's en het bad is briljant! :-)

Kortom, een pareltje in Antwerpen, waar we zeer zeker vaker terug gaan komen!

Gereisd met partner in maart 2010

Super relaxed en schoon appartement !

marjan van den berg, 7-12-2009

Zeker weten een aanrader om hier te logeren, wij waren met 3 volwassenen en dat ging prima voor een weekendje.

Karin heeft het heel goed verzorgd en leuk ingericht, alles is heerlijk schoon en van alle gemakken voorzien.

Lekker dichtbij het centrum, wij hebben ons uitstekend vermaakt in Antwerpen...

Gereisd met vrienden in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Aplace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aplace in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aplace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aplace scoort een 9.42 uit 10 op basis van 30 reviews.